Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
23/13532/2020
Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας Δομών Προσωρινής Υποδοχής και Δομών Προσωρινής Φιλοξενίας πολιτών τρίτων χωρών ή ανιθαγενών, που λειτουργούν με μέριμνα της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης.
Α.2072/2019
Πρόσβαση των Δ.Ο.Υ. στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και ενημέρωση των Δ.Ο.Υ. ως προς την εγκυρότητα των στοιχείων των νομιμοποιητικών εγγράφων παραμονής στην Ελλάδα αλλοδαπών, υπηκόων τρίτων χωρών, που εμπίπτουν στις διατάξεις του Ν. 4251/2014 (Α΄80), όπως ισχύει, κατά την υποβολή στη Δ.Ο.Υ. δηλώσεων Μητρώου ΑΔΑ: ΩΤΤ046ΜΠ3Ζ-ΛΤΦ
11.1/6343/2014
Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας Δομών Φιλοξενίας υπηκόων τρίτων χωρών που λειτουργούν με μέριμνα της Υπηρεσίας Πρώτης Υποδοχής.
23/13532/2020- 5272/Β/2020 ,άρθρο 24,παρ. 3. Από τη θέση σε ισχύ της παρούσας καταργείται η υπ’ αρ. 11.1/6343/2014 απόφαση (Β΄ 3295).
ΝΣΚ/304/2013
Διαγωνισμός για τη σίτιση παρανόμως διανεμόντων στη χώρα υπηκόων τρίτων χωρών που κρατούνται σε χώρους κράτησης της Ελληνικής Αστυνομίας. α) Η αρμόδια Διεύθυνση Οικονομικών του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας πρέπει, για τη σίτιση κρατουμένων υπηκόων τρίτων χωρών που κρατούνται σε αυτοτελείς χώρους κράτησης της Ελληνικής Αστυνομίας, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες απέλασης ή απομάκρυνσής τους από τη χώρα, να διενεργήσει δημόσιο διαγωνισμό με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών εστίασης, την διακήρυξη του οποίου θα συντάξει κατά τα προβλεπόμενα στα Π.Δ. 118/2007 και 60/2007, εφαρμοζομένων και των ειδικών διατάξεων της παρ.8 του άρθρου 28 του Ν. 4033/2011, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που θέτουν αυτές. β) Οι κρατούμενοι υπήκοοι τρίτων χωρών, κατά το χρονικό διάστημα από της κρατήσεώς των στα αστυνομικά κρατητήρια μέχρι της μεταγωγής των στα οργανωμένα κέντρα κράτησης, δικαιούνται να λάβουν το ημερήσιο σιτηρέσιο των 5,87 ευρώ με τις προβλεπόμενες στο ν.δ. 116/1969, στο β.δ. την 15-5-1959 και στην 506/7/13 από 31-12-1974 κ.υ.α. διαδικασίες. (ομοφ.)
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.V/4/2014
ΠΑΓΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν η δαπάνη σίτισης των υπηκόων τρίτων χωρών που κρατούνται σε αυτοτελείς χώρους κράτησης της Ελληνικής Αστυνομίας μέχρι την απέλαση ή απομάκρυνσή τους δεν επιτρέπεται να βαρύνει τον ΚΑΕ 2739 της πάγιας προκαταβολής της ΕΛ.ΑΣ. και ως εκ τούτου μη νομίμως καταβλήθηκε σε βάρος των πιστώσεών της. Συνακόλουθα είναι μη νόμιμη και η δαπάνη για την αποκατάσταση των πιστώσεων της πάγιας προκαταβολής που αναλώθηκαν για την εξόφληση της ανωτέρω δαπάνης διατροφής. Ενόψει όμως του ότι οι υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ως δαπάνη σίτισης κρατουμένων γνώριζαν μόνο τη δαπάνη τροφοδοσίας των προσωρινά κρατουμένων σε αστυνομικά κρατητήρια μέχρι τη μεταγωγή τους σε άλλα κέντρα κράτησης, συγγνωστώς υπέλαβαν ότι και η δαπάνη σίτισης των κρατουμένων υπηκόων τρίτων χωρών στους αυτοτελείς χώρους κράτησης της Ελληνικής Αστυνομίας διέπεται από το ίδιο νομοθετικό καθεστώς και κατέβαλαν τη δαπάνη σίτισής τους με την προβλεπόμενη στην 506/7/13β από 6.2.1975 απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης διαδικασία και σε βάρος των πιστώσεων της πάγιας προκαταβολής που αφορούσε μόνο στη δαπάνη τροφοδοσίας των κρατουμένων στα κρατητήρια. Ως εκ τούτου το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα όπως και όλα όσα τυχόν θα εκδοθούν για την αποκατάσταση της παγίας προκαταβολής της ΕΛ.ΑΣ. για την ίδια αιτία (παροχή υπηρεσιών σίτισης στους κρατούμενους υπηκόων τρίτων χωρών του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών .....) και για αξιώσεις που γεννήθηκαν μέχρι την κοινοποίηση της παρούσας πράξης μπορούν να θεωρηθούν λόγω συγγνωστής πλάνης.