Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Δ5β1149217ΕΞ2013

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3861/2010
Ανάθεση του έργου του καθαρισμού των κτιρίων του Υπ. Οικονομικών

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/212/2015

Ιδιωτικά συμφωνητικά σύμβασης έργου για τον καθαρισμό κτιρίων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών - Δυνατότητα ή μη επανασύναψης των συμβάσεων κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 49 του Ν. 4325/2015. Στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 49 του Ν. 4325/2015, με δυνατότητα επανασύναψης υπό τους όρους του άρθρου, εμπίπτουν και οι συμβάσεις υπηρεσιών ή έργου καθαρισμού κτιρίων Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίες καταρτίσθηκαν και λειτούργησαν στο πλαίσιο του πάγιου κατ’ αποκοπή χορηγήματος της Α.Υ.Ο. 2/5091/0026/2012.


ΑΕΠΠ/Σ1009/2022

«Ανάθεση υπηρεσιών καθαρισμού κτιρίων στέγασης των Υπηρεσιών της Π.Ε. …, της Α/θμιας Εκπ/σης …, της Β/θμιας Εκπ/σης … και του Κ.Ε.Σ.Υ. … για χρονικό διάστημα 20 μηνών»... προϋπολογισμού 80.645,16€ μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α 24%


ΕΑΔΗΣΥ/99/2022

Παροχή υπηρεσιών καθαρισμού κτιρίων


4004006/2016

Καθορισμός δικαιολογητικών για την πληρωμή συμβασιούχων μίσθωσης έργου για την καθαριότητα κτιρίων όπου στεγάζονται υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών


2/44337/0004/2015

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Για την επανασύναψη ατομικών συμβάσεων μίσθωσης έργου για την καθαριότητα κτιρίων όπου στεγάζονται υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών (ΑΔΑ:ΨΟΕΣΗ-ΗΛ1)


ΔΕΚ/C-386/2011

«Δημόσιες συμβάσεις – Οδηγία 2004/18/ΕΚ – Έννοια του όρου “δημόσια σύμβαση” – Άρθρο 1, παράγραφος 2, στοιχείο α΄ – Σύμβαση μεταξύ δύο οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης – Ανάθεση από τον ένα οργανισμό στον άλλο του έργου του καθαρισμού ορισμένων από τους χώρους του, για το οποίο καταβάλλεται χρηματική αποζημίωση»(...)Μια σύμβαση όπως η επίμαχη στην υπόθεση της κύριας δίκης, με την οποία, χωρίς να καθιερώνεται συνεργασία μεταξύ των συμβαλλόμενων δημόσιων φορέων προς τον σκοπό της επιτέλεσης κοινού σε αμφότερους τους συμβαλλόμενους έργου δημόσιας υπηρεσίας, ένας δημόσιος φορέας αναθέτει σε άλλο δημόσιο φορέα το έργο του καθαρισμού ορισμένων κτιρίων που χρησιμοποιούνται ως γραφεία ή για τη στέγαση διοικητικών υπηρεσιών ή σχολείων, διατηρώντας το δικαίωμα ελέγχου της ορθής εκτέλεσης του εν λόγω έργου, για την οποία καταβάλλεται χρηματική αποζημίωση που τεκμαίρεται ότι αντιστοιχεί στα έξοδα εκτέλεσης του έργου αυτού, ενώ ο δεύτερος αυτός φορέας μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί τρίτα πρόσωπα, τα οποία ενδέχεται να μπορούν να δρουν ανταγωνιστικά στην αγορά για την εκτέλεση του έργου αυτού, συνιστά δημόσια σύμβαση υπηρεσιών, κατά την έννοια του άρθρου 1, παράγραφος 2, στοιχείο δ΄, της οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 31ης Μαρτίου 2004, περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημόσιων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών.


ΝΣΚ/269/2007

ΙΚΑ – Προγραμματικές συμβάσεις.Είναι σύννομη, κατ’ άρθρο 225 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, η ανάθεση του έργου «Επισκευές και αναδιαρρυθμίσεις κτιρίων του παλαιού Νοσοκομείου Ρόδου για την στέγαση των Υγειονομικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Ρόδου» στον Δήμο Ρόδου με προγραμματική σύμβαση.

ΔΝΣβ/οικ.34452/ΦΝ 466/2019

Ανάθεση αρμοδιότητας στην Διεύθυνση Κτιριακών Υποδομών για την ολοκλήρωση του έργου των κατεδαφίσεων των κτιρίων που έχουν χαρακτηρισθεί ως κατεδαφιστέα από τη ΔΑΕΦΚ - ΚΕ, στις περιοχές της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, που επλήγησαν από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018. 


ΕΑΔΗΣΥ/Σ1086/2022

«Υπηρεσίες Καθαρισμού κτιρίων του …» (CPV …), για τις ανάγκες του …, για ένα (1) έτος, προϋπολογισμού 1.895.161,29 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ,... και δικαίωμα προαίρεσης για άλλο ένα (1) έτος προϋπολογισμού προαίρεσης 2.350.000,00 ευρώ με ΦΠΑ


ΣΤΕ/ΕΑ/1100/2010

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με την αίτηση αυτή ζητείται να διαταχθούν ασφαλιστικά μέτρα σχετικά με τον ανοικτό διαγωνισμό που προκηρύχθηκε με την υπ’ αριθμ. .../27.4.2010 διακήρυξη του καθ’ ου.(...) προκηρύχθηκε διεθνής δημόσιος ανοικτός διαγωνισμός με κριτήριο κατακυρώσεως τη χαμηλότερη τιμή , για την ανάθεση σε συνεργείο καθαριότητας του έργου του καθαρισμού των κτιρίων ευθύνης του και ειδικότερα για τα κτίρια ..., προϋπολογισθείσης δαπάνης 485.113,16 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους.(...)Εξ άλλου ο ισχυρισμός της παρεμβαίνουσας ότι, λόγω του μεγέθους της επιχείρησης, μπορούσε να αντικαταστήσει στο διάστημα της αδείας τους εργαζομένους χωρίς πρόσθετο κόστος, διότι διαθέτει 137 εργαζομένους σε άλλα έργα, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, διότι στο ελάχιστο κόστος μισθοδοσίας περιλαμβάνεται κάθε αναγκαίο ποσό για την κάλυψη των αναγκών των κτηρίων ευθύνης του Περιφερειακού Υποκαταστήματος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Αθηνών με το προβλεπόμενο προσωπικό καθαριότητας σε όλη τη διάρκεια του έτους, κατ’ ακολουθία δε και το ποσό για την απασχόληση πρόσθετου προσωπικού κατά τη διάρκεια της αδείας των εργαζομένων. Και τούτο, διότι, ανεξάρτητα αν το πρόσθετο προσωπικό περιλαμβάνεται στο προσωπικό που διατηρούν, εν γένει, οι διαγωνιζόμενοι στην επιχείρησή τους για άλλα έργα, πάντως, εφόσον το προσωπικό αυτό διατίθεται για την κάλυψη των αναγκών των κτιρίων για ορισμένο, έστω, διάστημα, αποτελεί κόστος των υπηρεσιών καθαριότητας του επίδικου διαγωνισμού(...)Δέχεται την αίτηση.