Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Δ1β/ΓΠοικ.32182/2019
«Ατομικό Δελτίο Υγείας του Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)».(ΑΔΑ:Ω1ΛΜ465ΦΥΟ-10Α)
Φ.6/1094/80261/Δ1/2020
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) από το σχ. έτος 2015-16 για φοίτηση στις Σχολικές Μονάδες Π.Ε. της χώρας
Φ.6/304/75662/Γ1/2014
Καθορισμός του τύπου, του περιεχομένου, των όρων και προϋποθέσεων κατάρτισης, χορήγησης, φύλαξης, επεξεργασίας και αξιοποίησης του Ατομικού Δελτίου Υγείας του Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)
Υ3γ/ΓΦ13.1/Γ.Π/οικ.28090/2013
ΘΕΜΑ Συγκρότηση κλιμακίων ιατρών για διευκόλυνση των διαδικασιών χορήγησης Πιστοποιητικών Υγείας για εξυπηρέτηση εγγραφής των μαθητών στις δομές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και συμπλήρωσης του Ατομικού Δελτίου Υγείας του Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
2649/2022
Καθορισμός των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων για τη διαδικασία ηλεκτρονικής έκδοσης του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), του τύπου, του περιεχομένου του και κάθε άλλης αναγκαίας λεπτομέρειας.
Γ1α/Γ.Π.οικ.65323/2020
Διασύνδεση των Τοπικών Ομάδων Υγείας (Τ.ΟΜ.Υ.) με τα Κέντρα Υγείας αναφοράς τους. ΑΔΑ: Ψ7ΖΩ465ΦΥΟ-Η6Δ
Γ1α/Γ.Π.οικ.87406/2017
Καθορισμός τρόπου λειτουργίας Τοπικών Ομάδων Υγείας (Τ.ΟΜ.Υ.). ΑΔΑ:6Ν9Κ465ΦΥΟ-2Ι8
107730/2158/2014
Τήρηση Βιβλίου Συμβάντων από τις Δασικές Υπηρεσίες της Χώρας, Ατομικό Δελτίο Αναφοράς και Βιβλίο Ελέγχων Περιπολίας Δασικών Υπαλλήλων»(ΑΔΑ: ΒΙΗ50-ΦΞΕ)
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.4/54/2019
Προμήθεια αντιδραστηρίων:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, κατά παράβαση της διαδικασίας που προβλέπεται στις διατάξεις του Κ.Π.Δ. που αναφέρονται στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, η 5η Υ.ΠΕ. προέβη στην κήρυξη έκπτωτης της αρχικής αναδόχου εταιρείας χωρίς την προηγούμενη γνωμοδότηση της αρμόδιας επιτροπής αξιολόγησης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού και, ως εκ τούτου τόσο η εν λόγω απόφαση έκπτωσης που εκδόθηκε κατά παράβαση του ως άνω ουσιώδους τύπου της διαδικασίας όσο και η μεταγενέστερη απόφαση ανάθεσης της αυτής προμήθειας στη φερόμενη ως δικαιούχο εταιρεία δεν είναι νόμιμες, κατά το βάσιμο σχετικό λόγο διαφωνίας του Επιτρόπου. Περαιτέρω, οι λοιποί λόγοι διαφωνίας προβάλλονται αλυσιτελώς, καθόσον, ανεξαρτήτως της βασιμότητάς τους ή μη, δε δύνανται να ασκήσουν αυτοτελώς επιρροή στη νομιμότητα της ελεγχόμενης εν προκειμένω δαπάνης. Όμως, κατ’ αποδοχή του σχετικού ισχυρισμού που προβάλλεται με το .... έγγραφο επανυποβολής της 5ης Υ.ΠΕ. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, ότι η επίμαχη δαπάνη, η οποία αφορά σε προμήθεια αναλυτών και διαγνωστικών αντιδραστηρίων που πραγματοποιήθηκε για την κάλυψη των αναγκών του Πρωτοβάθμιου Συστήματος Υγείας κατά το χρονικό διάστημα από 11.4.2016 έως 26.4.2016 (βλ. τα ως άνω τιμολόγια) και για την οποία έχει δεσμευτεί σχετική πίστωση σε βάρος του ΚΑΕ 1359β02 του προϋπολογισμού έτους 2018 της 5ης Υ.ΠΕ. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας (βλ. την .... απόφαση ανάληψης υποχρέωσης του Διοικητή της 5ης Υ.ΠΕ. με ΑΔΑ:.... καθώς και την προγενέστερη .... απόφαση ανάληψης υποχρέωσης του ίδιου οργάνου με ΑΔΑ:....), το Κλιμάκιο κρίνει ότι αυτή (δαπάνη) εμπίπτει στο ρυθμιστικό πεδίο εφαρμογής της προαναφερόμενης νομιμοποιητικής διάταξης και ως εκ τούτου πρέπει κατ΄εφαρμογή αυτής να θεωρηθεί νόμιμη (πρβλ. Ε.Σ., Πράξεις IV Tμ. 16, 21/2016). Συνεπώς, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα μπορούσε να θεωρηθεί, εάν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2018, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.
37608/2023
Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στον Διακριτικό Τίτλο των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας, το Ατομικό Δελτίο Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας, τη στολή και τη χρήση του Σήματος Πολιτικής Προστασίας.