Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

95553/2017

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4310/2014
ΦΕΚ: 2182/Β/27.06.2017

Αναπροσαρμογή του κατώτερου ορίου του προστίμου του άρθρου 46, παρ. 3, περίπτωση β, του ν. 4310/2014 (Α΄ 258).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

120136-12-11-2020/2020

Συνεδρίαση των Επιτροπών της παρ.10 του άρθρου 24 του ν. 4310/2014 (Α΄ 258) με τηλεδιάσκεψη.


46755/847/2014

Διευκρινίσεις σχετικά με την εφαρμογή της παραγράφου 1 του
άρθρου 55 του Ν. 4310/2014 (Α΄ 258).

Φ80000/οικ.2757/67/2015

Κοινοποίηση διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 55 του ν. 4310/2014.(ΑΔΑ: 7ΚΥΜΛ-Ψ1Γ) 

ΝΣΚ/170/2018

Ανώτατο όριο πρόσθετων αποδοχών Ερευνητών απασχολούμενων σε ερευνητικά και τεχνολογικά προγράμματα.Οι αμοιβές που καταβάλλονται στους Ερευνητές των Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων του άρθρου 13α του ν.4310/2014, λόγω της συμμετοχής τους σε κάθε είδους προγράμματα των ως άνω φορέων ή των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.), που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους, καθορίζονται με τους Εσωτερικούς Κανονισμούς Λειτουργίας των ερευνητικών φορέων και δεν υπόκεινται στο ανώτατο όριο πρόσθετων αποδοχών ή απολαβών του άρθρου 104 παρ.2 του Συντάγματος και στο όριο του άρθρου 41 παρ.2 του Υ.Κ. (ν.3528/2007). (ομόφ.) Σχετικές οι γνωμοδοτήσεις υπ’ αριθ.174/2017 και 63/2018 Α΄ Τμήματος ΝΣΚ. Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/161/2017

Προγραμματική σύμβαση-Ερευνητικά προγράμματα.(..)Υπό τις περιστάσεις αυτές, ο λόγος με τον οποίο η Επίτροπος προβάλλει ότι η υπογραφείσα προγραμματική σύμβαση δεν συνιστά γνήσια προγραμματική σύμβαση δεν παρίσταται βάσιμος. Τούτο αφενός διότι η εξειδικευμένη κοινωνική φύση του αντικειμένου αυτής, η οποία καθιστά αναγκαία την παροχή από κατάλληλα καταρτισμένο και ειδικευμένο  προσωπικό του ΤΕΙ .. συναφών υπηρεσιών, δεν θα μπορούσε εύκολα να ανατεθεί σε ιδιώτες αναδόχους δημοσίας σύμβασης υπηρεσιών, αφετέρου δε και προεχόντως, διότι οι ανωτέρω φορείς, ενεργώντας στο πλαίσιο των προαναφερθεισών εκατέρωθεν αρμοδιοτήτων τους, συμπράττουν ισόρροπα, με τα μέσα που διαθέτουν για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού δημοσίου συμφέροντος. Περαιτέρω, απορριπτέος ως αβασίμως προβαλλόμενος είναι και ο λόγος της Επιτρόπου ότι μη νομίμως η επίμαχη έρευνα αποτέλεσε αντικείμενο της προγραμματικής σύμβασης διότι δεν μπορεί να θεωρηθεί έργο «ερευνητικό» κατά την έννοια του άρθρου 2 του ν. 4310/2014. Και τούτο διότι, ως εκ της κοινωνικής φύσης του αντικειμένου της, η ενδελεχής χαρτογράφηση των προβλημάτων περιθωριοποιημένων κοινοτήτων Ρομά αλλά και των Δημόσιων Υπηρεσιών που έρχονται σε επικοινωνία μαζί τους, καθώς και η ενεργοποίηση πρωτοποριακών δομών και μέσων στήριξης των ακολουθητέων πολιτικών, εμπίπτουν τόσο στην έννοια της Έρευνας – Ανάπτυξης της προπαρατεθείσας διάταξης της παρ. 17 του  άρθρου 2 του ν. του ν. 4310/2014, όσο και στην έννοια της κοινωνικής καινοτομίας του προδιαληφθέντος άρθρου 2 εδ. 5 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθμ. 1296/2013 (..). Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις προηγούμενες σκέψεις,..., η εντελλόμενη δαπάνη ποσού ... είναι νόμιμη 


ΝΣΚ/170/2017

Επιστημονικός συνεργάτης της Προεδρίας της Δημοκρατίας με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου, που διατηρεί το δικαίωμα άσκησης ελεύθερης δικηγορίας. Συνταξιοδότηση υπό την ανωτέρω εργασιακή σχέση. Αν δικαιούται αποζημίωση κατά το άρθρο 46 παρ.3 του Κώδικα Δικηγόρων.(...)Δικηγόρος, ο οποίος είχε προσληφθεί βάσει ειδικών διατάξεων στην Προεδρία της Δημοκρατίας ως επιστημονικός συνεργάτης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν δικαιούται την προβλεπόμενη από το άρθρο 46 παρ.3 του Δικηγορικού Κώδικα αποζημίωση, εξαιτίας της απόλυσής του λόγω συμπλήρωσης του ανωτάτου ορίου ηλικίας, διότι η ως άνω εργασιακή του σχέση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως σχέση έμμισθης εντολής (ομόφωνα).


ΕλΣυν/Κλ.4/170/2015

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ-ΑΓΟΡΕΣ.Ανάθεση - Διαδικασία διαγωνισμού - κατάτμηση:Μη νόμιμη η καταβολή ποσού από Υποκατάστημα ασφαλιστικού ιδρύματος σε ιδιωτική επιχείρηση για την προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης για τις ανάγκες του εν λόγω Τοπικού Υποκαταστήματος, καθόσον μη νομίμως διενεργήθηκε ο επίμαχος πρόχειρος διαγωνισμός από το εν λόγω Τοπικό Υποκατάστημα, δεδομένου ότι θα έπρεπε, κατόπιν αποφάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του ιδρύματος για το σύνολο της Επικράτειας και όχι για κάθε μονάδα αυτού χωριστά, να διενεργηθεί ενιαίος διαγωνισμός προμήθειας πετρελαίου θέρμανσης και μέσω του ενιαίου αυτού διαγωνισμού να καλυφθούν οι ανάγκες και των περιφερειακών Υποκαταστημάτων του Ιδρύματος (άρθρο 55 παρ. 6 περ. Δ' του ν. 4310/2014, ΦΕΚ Α' 258/2014).(συγγνωστή πλάνη)


ΝΣΚ/174/2019

Εάν ο νομοθέτης με τον όρο «μεταβολή γνωστικού αντικειμένου» συμπεριλαμβάνει και την προσθήκη νέας επιστημονικής γνωστικής περιοχής και μάλιστα στη βαθμίδα του Καθηγητή, όπου δεν προβλέπεται διαδικασία κρίσης. (...) Η διάταξη του άρθρου 79 του ν.4310/2014 αφορά όλα τα μέλη ΔΕΠ ΑΕ, στα οποία συγκαταλέγονται και οι υπηρετούντες στη βαθμίδα του Καθηγητή ΑΕΙ. Στον όρο «μεταβολή» προφανώς εμπεριέχεται και η προσθήκη ενός ακόμη νέου γνωστικού αντικειμένου σε ήδη υπάρχον, υπό την προϋπόθεση όμως ότι η προσθήκη αυτή εδράζεται στο διδακτορικό, συγγραφικό, ερευνητικό κ.λπ. έργο του αιτούντος τη μεταβολή μέλους του ΔΕΠ. Η πλήρωση όμως της προϋποθέσεως συνιστά τεχνική κρίση και όχι νομική.


οικ.54785/2993/2019

Καθορισμός της διαδικασίας επιβολής, είσπραξης και απόδοσης του προστίμου, επί της παράβασης της παρ. 5 του άρθρου 46 του ν. 4530/2018 (Α' 59) για την εκπρόθεσμη χορήγηση Βεβαίωσης Τεχνικής Επικαιροποίησης από τους εγχώριους εθνικούς διανομείς, ή τους κατασκευαστικούς οίκους σε Μεταχειρισμένα Οχήματα από άλλες χώρες.


Ε-73/2024

Αναπροσαρμογή του ορίου ετήσιας επιβάρυνσης των Πελατών ηλεκτρικής ενέργειας για την κάλυψη δαπανών παροχής Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ) για το έτος 2024, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 55 του ν. 4001/2011.