Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

«Επαναπροκήρυξη έντεκα (11) θέσεων στο πλαίσιο της υπ’ αριθ. 59297/Η1/31.05.2024 Πρόσκλησης για τη συγκρότηση νέου εθελοντικού σώματος Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών - πρεσβευτών «eTwinning» για την περίοδο από 01.09.2024 έως 31.08.2026». ΑΔΑ:60ΖΦ46ΝΚΠΔ-Ω8Ο


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

59297/Η1/2024

«Πρόσκληση για τη συγκρότηση νέου εθελοντικού σώματος Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών - πρεσβευτών «eTwinning» για την περίοδο από 01.09.2024 έως 31.08.2026». ΑΔΑ:6Σ2846ΝΚΠΔ-ΙΥ5

90968/Η1/2024:«Επαναπροκήρυξη έντεκα (11) θέσεων στο πλαίσιο της υπ’ αριθ. 59297/Η1/31.05.2024 Πρόσκλησης για τη συγκρότηση νέου εθελοντικού σώματος Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών - πρεσβευτών «eTwinning» για την περίοδο από 01.09.2024 έως 31.08.2026». ΑΔΑ:60ΖΦ46ΝΚΠΔ-Ω8Ο


Φ.330/182/618438/2024

Καθορισμός του αριθμού των θέσεων των αξιωματικών του Κοινού Σώματος Οικονομικών Επιθεωρητών των Ενόπλων Δυνάμεων για φοίτηση σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών (ΠΜΣ) των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εσωτερικού κατά το ακαδημαϊκό έτος 2025 - 2026.


ΝΣΚ/92/2024

Με το δεδομένο της υποβολής από τον τέως Αναπληρωτή Καθηγητή Κ.Λ. αίτησης στις 26/10/2009 για την εξέλιξή του σε θέση Δ.Ε.Π. της βαθμίδας καθηγητή, της συγκρότησης του οικείου Εκλεκτορικού Σώματος σε Σώμα στις 6/12/2012 και της αναπομπής της υπόθεσης στο Ίδρυμα με την υπ’ αριθμ. Φ.122.2/3063/Ζ2/11-1-2024 απόφαση του Υπουργού κατόπιν ελέγχου νομιμότητας της διαδικασίας, ερωτάται, εάν η διοίκηση οφείλει να συγκροτήσει εξ αρχής το Εκλεκτορικό Σώμα, ποιος ο αριθμός των Εκλεκτόρων, εάν πρέπει να περιληφθούν σ’ αυτό και αναπληρωματικά μέλη και εάν πρέπει να οριστεί εκ νέου η οικεία Εισηγητική Επιτροπή. (...) Δεν απαιτείται η εξ αρχής συγκρότηση του Εκλεκτορικού Σώματος, προκειμένου να κρίνει επί της υποθέσεως του Κ.Λ. μετά από αποπομπή αυτής από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κατόπιν άσκησης από αυτόν ελέγχου νομιμότητας. Επειδή, όμως, το οικείο Εκλεκτορικό Σώμα συντίθεται σήμερα από επτά μόλις μέλη (τακτικά και αναπληρωματικά) πρέπει να ανασυγκροτηθεί, διατηρώντας, πάντως, τα υφιστάμενα μέλη του, εκ των οποίων τα αναπληρωματικά θα αναπληρώσουν τα τακτικά μέλη. Περαιτέρω, κατά την ανασυγκρότηση το Σώμα, πρέπει να διαθέτει, τελικά, έντεκα τακτικά μέλη και ισάριθμα αναπληρωματικά, τηρουμένης της αναλογίας της προέλευσης των μελών κατά τα 2/3 από το Τμήμα της Σχολής και κατά το 1/3 από άλλα Τμήματα του ίδιου ή άλλου Α.Ε.Ι. Η σημερινή μείωση του αριθμού των μελών Δ.Ε.Π. που υπηρετούν στην Μονοτμηματική Σχολή Ε.Μ.Φ.Ε. κάτω των 100 δεν ασκεί επιρροή στον αριθμό των εκλεκτόρων, που θα απαρτίσουν το νέο Εκλεκτορικό Σώμα, δεδομένης της ήδη υφισταμένης μείωσης των μελών τούτου κάτω του ελαχίστου ορίου των έντεκα. Μετά την ανασυγκρότησή του το νέο όργανο θα απαρτίζεται από έντεκα μέλη, όπως ανωτέρω έχει αναφερθεί. Κατά την ανασυγκρότηση του σώματος και αφού τα υπάρχοντα αναπληρωματικά μέλη αναπληρώσουν τα υπάρχοντα τακτικά, θα οριστούν νέα αναπληρωματικά μέλη μέχρι του αριθμού των έντεκα. Μετά την νόμιμη ανασυγκρότησή του το νέο εκλεκτορικό σώμα δεν θα ορίσει νέα τριμελή επιτροπή, αφού ο λόγος της ακύρωσης-αναπομπής δεν αφορά στη συγκρότηση και σύνθεση αυτής, ούτε έχει προκύψει κάποιος μεταγενέστερος λόγος, που την αφορά. Το νέο όργανο, επιλαμβανόμενο της υπόθεσης, θα εξετάσει τη βασιμότητα της αίτησης εξαίρεσης, που έχει υποβληθεί από τον ενδιαφερόμενο, κατά τις υποδείξεις της παραπεμπτικής Υπουργικής Απόφασης.


ΝΣΚ/29/2023

Ερωτάται εάν, με βάση το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, μπορεί να παραιτηθεί τακτικό μέλος του Εκλεκτορικού Σώματος που συγκροτήθηκε για την πλήρωση, προκηρυχθείσας το 2020, θέσης Δ.Ε.Π., κατόπιν αναπομπής μετά από έλεγχο νομιμότητας του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, προβάλλοντας λόγους που αφορούν στη νομιμότητα της συγκρότησης και της σύνθεσης του Σώματος και ποιες είναι οι έννομες συνέπειες της παραίτησης όσον αφορά στη συγκρότηση αυτού.(...)α. Μέλος του Εκλεκτορικού Σώματος δεν μπορεί να παραιτηθεί μετά τη συγκρότηση αυτού στο πλαίσιο εκκρεμούς διαδικασίας εκλογής σε θέση νέου μέλους Δ.Ε.Π. του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, κατ΄ εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 463, παρ. 3 του ν.4957/2022 σε συνδυασμό με τις διατάξεις των εφαρμοστέων άρθρων 19,παρ. 3, περ. ε του ν.4009/2011, όπως ισχύουν και του άρθρου 93, παρ.10, εδαφ. α και β του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος, μη εφαρμοζομένου του εδαφίου γ΄ της παραγράφου 10 του παραπάνω άρθρου του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος, λόγω αντίθεσης αυτού προς το εφαρμοστέο νομοθετικό πλαίσιο. Η τυχόν ασκηθείσα παραίτηση δεν παράγει έννομες συνέπειες όσον αφορά στη συγκρότηση του Εκλεκτορικού Σώματος. β. Περαιτέρω, προκύπτει ανάγκη ανασυγκρότησης του Εκλεκτορικού Σώματος, λόγω, εξ αρχής, μη νόμιμης συγκρότησης αυτού. γ. Η Γενική Συνέλευση του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του ως άνω Ιδρύματος, απαρτιζόμενη από τα μέλη Δ.Ε.Π., με τη σημερινή της σύνθεση, θα ανασυγκροτήσει το Εκλεκτορικό Σώμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του άρθρου 19 του ν.4009/2011 (Α`195) και της απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με αριθ. Φ.122.1/6/14241/Ζ2/27.1.2017 (Β`225) και ειδικότερα, εφόσον το Τμήμα αριθμεί λιγότερα από 40 μέλη (καθηγητές και υπηρετούντες λέκτορες), αυτό θα αποτελείται από πέντε (5) εσωτερικούς και έξι (6) εξωτερικούς εκλέκτορες, με τους αναπληρωματικούς τους, το δε Εκλεκτορικό Σώμα θα αποτελείται από νέα μέλη, που θα προέρχονται από τα επικαιροποιημένα, κατά το χρόνο της νέας συγκρότησής του, μητρώα εσωτερικών και εξωτερικών μελών, σύμφωνα με τα ειδικότερα κριτήρια και προϋποθέσεις που θέτουν οι παραπάνω διατάξεις και η Υ.Α. Στο νέο Εκλεκτορικό Σώμα δύναται να συμπεριληφθούν και τα αρχικά παραλειφθέντα μέλη καθώς και το παραιτηθέν εξωτερικό μέλος, εφόσον περιλαμβάνονται στον επικαιροποιημένο κατάλογο ΑΠΕΛΛΑ του Τμήματος διότι θεωρούνται εν δυνάμει εκλέκτορες (ομόφωνα).


ΝΣΚ/92/2020

Αν απαιτείται η έκδοση νέας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετάθεση στελεχών ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ σε Έδρες Ναυτιλιακών Ακολούθων (ΕΝΑ), με εφαρμογή των νέων κριτηρίων που ορίζονται στο άρθρο 25 του ν. 4676/2020 και ακύρωση της εκκρεμούς διαδικασίας ή δύναται να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής με τα κριτήρια που ορίζονταν στο άρθρο 115 του ν. 4504/2017, όπως ίσχυε πριν από την τροποποίησή του.(...)Η διαδικασία επιλογής Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ) για την πλήρωση κενών θέσεων στις ΕΝΑ, η οποία ξεκίνησε με βάση πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4504/2017, δύναται να ολοκληρωθεί από τη Διοίκηση με εφαρμογή των διατάξεων αυτών, όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 4676/2020 και ισχύουν από 19-3-2020. Η Διοίκηση, πάντως, δύναται κατά τη διακριτική της ευχέρεια, να εκδώσει νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (κατά πλειοψηφία).


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/247/2018

Υπερωριακή εργασία:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν κρίνεται ότι η πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης καθ’ υπέρβαση των ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου από τους φερόμενους    ως    δικαιούχους    υπαλλήλους,         κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο 2018 δεν είναι νόμιμη, διότι η 3/14.12.2017 απόφαση του Προέδρου του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου ....., όπως αυτή συμπληρώνεται από τις αποφάσεις του Προϊσταμένου Διεύθυνσης  για τη συγκρότηση συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης, κατά το μέρος που αφορά στην καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης καθ’ υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου των τριών διοικητικών του υπαλλήλων, δεν διαλαμβάνει πλήρη και ειδική αιτιολογία, με αναφορά σε συγκεκριμένα στοιχεία, από τα οποία να προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (εκτάκτων, εποχικών ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών), που να δικαιολογούν την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων αυτών κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα. Αντίθετα, κρίνεται ότι στην ως άνω απόφαση και στην ανάλυση, που παρατίθεται στις οικείες καταστάσεις πληρωμής, των εργασιών με τις οποίες απασχολήθηκαν οι φερόμενοι ως δικαιούχοι του χρηματικού εντάλματος, περιγράφονται συνήθη καθήκοντα του μόνιμου διοικητικού προσωπικού του νομικού προσώπου, όσον αφορά στη διεξαγωγή αθλητικών εκδηλώσεων και προπονήσεων, τη σύνταξη και την αρχειοθέτηση εγγράφων και τη λογιστική παρακολούθηση της λειτουργίας του αθλητικού κέντρου. Περαιτέρω, στις ως άνω αποφάσεις γίνεται γενική και αόριστη αναφορά στην αδυναμία της υπάρχουσας οργανωτικής δομής των υπηρεσιών του νομικού προσώπου να ανταπεξέλθει στο τεράστιο εύρος των εργασιών λειτουργίας του και στην έλλειψη του απαιτούμενου προσωπικού, χωρίς να παρατίθενται σαφή και συγκεκριμένα στοιχεία περί του αριθμού των απασχολούμενων υπαλλήλων και των κενών οργανικών θέσεων, ενώ δεν αναφέρεται για ποιο λόγο ήταν αδύνατος ο χρονικός προγραμματισμός και η εκτέλεση των σχετικών εργασιών από τους υπηρετούντες διοικητικούς υπαλλήλους του κέντρου στο πλαίσιο του υποχρεωτικού ωραρίου τους. Ομοίως αορίστως στο έγγραφο επανυποβολής γίνεται απλή περιγραφή του αριθμού των εγκαταστάσεων που διαχειρίζεται το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο ..... και των εργασιών με τις οποίες είναι επιφορτισμένο το διοικητικό προσωπικό του, χωρίς να παρατίθενται συγκεκριμένα στοιχεία για τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί η διοίκηση του νομικού προσώπου σχετικά με την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού και την κατάρτιση νέου Οργανισμού Λειτουργίας του.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/10/2018

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: συντήρησης είκοσι  ανελκυστήρων: Με τα ανωτέρω δεδομένα, και σύμφωνα με όσα έχουν γίνει δεκτά στη σκέψη ΙΙ, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ανάθεση της υπηρεσίας συντήρησης των είκοσι (20) ανελκυστήρων του Π.Γ.Ν.Λ. για την χρονική περίοδο από 1.1.2014 έως και 31.03.2014 είναι ανεξάρτητη από την ετήσια παράταση της αρχικής 44/2016 σύμβασης, το μεν διότι κανένα από τα προσκομιζόμενα έγγραφα που φέρονται ότι την αφορούν δεν αναφέρεται σε δεύτερη παράταση της αρχικής σύμβασης, το δε διότι από την απόφαση της 1ης έκτ.συνεδρ./12.2.2014 του Δ.Σ. των διασυνδεόμενων Νοσοκομείων, για την αποστολή πρόσκλησης προς την εταιρεία, παρά την αναφερόμενη στην προηγούμενη σκέψη ασάφεια αυτής, προκύπτει ότι κινήθηκε η διαδικασία απευθείας ανάθεσης όχι με τους όρους της προηγούμενης ετήσιας παράτασης, αλλά βάσει της νέας προσφοράς που υπέβαλε η εταιρεία «......» στο πλαίσιο του εν εξελίξει επαναληπτικού διαγωνισμού. Εν όψει τούτων, ο πρώτος λόγος διαφωνίας του Επιτρόπου πρέπει να απορριφθεί ως ερειδόμενος επί εσφαλμένης προϋποθέσεως. Σε κάθε όμως περίπτωση, η επίμαχη δαπάνη δεν απορρέει από έγκυρη σύμβαση, καθώς η μεν απόφαση της 1ης έκτ.συνεδρ./12.2.2014 του Δ.Σ. των διασυνδεόμενων Νοσοκομείων για την αποστολή πρόσκλησης προς την εταιρεία πάσχει από αοριστία ως προς το χρονικό διάστημα στο οποίο αφορά και, συνεπώς, δεν είναι πλήρης κατά περιεχόμενο και ορισμένη, περαιτέρω δε δεν αποδεικνύεται ότι απεστάλη στην εταιρεία ανακοίνωση της ανάθεσης, περιέχουσα όλα τα προβλεπόμενα από το προπαρατεθέν άρθρο 23 παρ. 1 στοιχεία. Ως εκ τούτων, η σχετική σύμβαση μπορούσε να συναφθεί μόνο εγγράφως, με την υπογραφή συμβατικού κειμένου, ο έγγραφος δε τύπος ήταν συστατικός και όχι απλά αποδεικτικός της κατάρτισής της. Πέραν της ακυρότητας της σύμβασης που επάγεται η μη τήρηση κατά τα ανωτέρω του έγγραφου τύπου, βασίμως αιτιάται ο Επίτροπος ότι δεν αποδεικνύεται η παροχή των επίμαχων υπηρεσιών, εφόσον δεν προκύπτει από τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά ο ορισμός αρμόδιας Επιτροπής παραλαβής κατά τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν. 4024/2011, και δεν επισυνάπτεται πρωτόκολλο παραλαβής των επίμαχων υπηρεσιών υπογεγραμμένο από αυτή. Σύμφωνα δε με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω στη σκέψη ΙΙ, η εν λόγω έλλειψη δεν ικανοποιείται ούτε μπορεί να συναχθεί εμμέσως από άλλα διαφορετικής φύσης  έγγραφα, όπως από την 18/11.7.2014 απόφαση του Διοικητικού τους Συμβουλίου (Δ.Σ.) με την οποία εγκρίθηκε δαπάνη 22.100 ευρώ για τις υπηρεσίες συντήρησης των ανελκυστήρων, ο σχετικός δε αντίθετος ισχυρισμός των διασυνδεόμενων Νοσοκομείων είναι απορριπτέος. Περαιτέρω, και ανεξαρτήτως λυσιτέλειας του ισχυρισμού λόγω των ανωτέρω ουσιωδών πλημμελειών, βασίμως προβάλλει ο Επίτροπος ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη κανονική διότι η απόφαση ανάληψής της εκδόθηκε στις 29.7.2014, ήτοι μετά τον χρόνο στον οποίο αφορά η παροχή των υπηρεσιών, και δεν προκύπτει από τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά ότι έγινε ανατροπή δέσμευσης της σχετικής πίστωσης στις 31.12.2014, η εκ νέου ανάληψη αυτής στην αρχή του οικονομικού έτους 2015 και επανάληψη της ίδιας διαδικασίας για τα έτη 2015 και 2016. Τέλος, η εντελλόμενη δαπάνη δεν μπορεί να νομιμοποιηθεί δυνάμει των επικαλούμενων, καθ΄ερμηνεία του εγγράφου επανυποβολής, διατάξεων του άρθρου 37 του ν. 4238/2014, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο έκτο του ν. 4432/2016 και ισχύει, και του άρθρου 17 παρ. 2 του ν. 4332/2015, διότι, ανεξαρτήτως συνδρομής ή μη των τιθέμενων με τις διατάξεις αυτές προϋποθέσεων νομιμοποίησης, αυτές προϋποθέτουν ότι οι υπηρεσίες για τις οποίες εντέλλεται η δαπάνη έχουν παρασχεθεί, γεγονός το οποίο δεν αποδεικνύεται εν προκειμένω. Εν όψει των ανωτέρω ουσιωδών παραβάσεων των διατάξεων περί συνάψεως δημοσίων συμβάσεων, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο ένταλμα δεν πρέπει  να θεωρηθεί.