Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

8538/2018

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4404/2016
ΦΕΚ: 1129/Β/28.03.2018

Καθορισμός ποσοστού και διαδικασίας απόδοσης ποσού από το Ελληνικό Δημόσιο σε δήμους της χώρας και στη Δημόσια Αρχή Λιμένα ως αντισταθμιστικά ωφελήματα από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της ΟΛΠ Α.Ε. 


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

87417/2020

Καθορισμός ποσοστού και διαδικασίας απόδοσης ποσού από το Ελληνικό Δημόσιο σε Δήμους της χώρας και στον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ως αντισταθμιστικά ωφελήματα από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της ΟΛΠ Α.Ε.


52798/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 87417/11.12.2020 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός ποσοστού και διαδικασίας απόδοσης ποσού από το Ελληνικό Δημόσιο σε Δήμους της χώρας και στον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ως αντισταθμιστικά ωφελήματα από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της ΟΛΠ Α.Ε.» (Β΄ 5507).


77484/2019

Καθορισμός ποσοστού και διαδικασία απόδοσης ποσού από το Ελληνικό Δημόσιο σε δήμους της χώρας και στη Δημόσια Αρχή Λιμένος ως αντισταθμιστικά ωφελήματα από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.


ΥΠ.ΕΣ/46491/2022

Κατανομή ποσού συνολικού ύψους 5.423.728,20 €, στους δικαιούχους Δήμους της περ. β της παρ. 3 του άρθρου 10 του ν.4404/2016, ως αντισταθμιστικό όφελος από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της ΟΛΠ Α.Ε.  


ΥΠ.ΕΣ/46488/2022

Κατανομή ποσού συνολικού ύψους 2.747.263,80€, στους Δήμους Θεσσαλονίκης και Αμπελοκήπων – Μενεμένης, ως αντισταθμιστικό όφελος από τη λιμενική και εμπορευματική δραστηριότητα της «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε». ΑΔΑ: 6ΓΩΒ46ΜΤΛ6-ΕΔΡ


ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)277/2013

Αμοιβής  για την παροχή της υπηρεσίας: «Εκπόνηση εργασίας με συλλογή στοιχείων για την αξιολόγηση των υπηρεσιών που παρέχει ο Δήμος στους κατοίκους της περιοχής».(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, δοθέντος ότι δε βρίσκει έρεισμα σε διάταξη νόμου, περαιτέρω δε, δεν συντελεί άμεσα ή έμμεσα στην εκπλήρωση των σκοπών του Δήμου ούτε συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του ούτε, τέλος, σχετίζεται, όπως προκύπτει από το περιεχόμενο της συμπεριλαμβανομένης στα στοιχεία του φακέλου εργασίας που παραδόθηκε στο Δήμο από την ανάδοχο εταιρεία, με την ανάπτυξη δραστηριοτήτων που προάγουν τις τοπικές υποθέσεις και τα κοινωνικά, πολιτικά ή πνευματικά συμφέροντα των δημοτών αυτού. Περαιτέρω, αβάσιμα προβάλλεται από το Δήμο ότι ενόψει της καθιέρωσης νέου συστήματος διοίκησης μέσω στόχων για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της Δημόσιας Διοίκησης με τις διατάξεις του ν. 3230/2004, η δαπάνη αυτή είναι λειτουργική δοθέντος ότι οι Δήμοι ρητώς εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του εν λόγω νόμου,  σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 267 παρ. 8 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α΄ 87). Επίσης, το επικαλούμενο από το Δήμο ......, Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης, το οποίο εισήχθη στην ελληνική δημόσια διοίκηση με την ΔΙΠΑ/Φ.1/6.4.2005 απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και συνιστά ένα εργαλείο ολιστικής ανάλυσης και αξιολόγησης της οργανωτικής απόδοσης των οργανώσεων του δημοσίου τομέα στα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρέχει ένα γενικό πλαίσιο αυτο-αξιολόγησης των δημοτικών υπηρεσιών, μέσω της εισαγωγής τεχνικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, χωρίς, να επιβάλλει ή  να δικαιολογεί, σε κάθε περίπτωση, την ανάθεση σε τρίτους, από τους Δήμους, υπηρεσιών συλλογής στοιχείων και καταγραφής σχολίων και παρατηρήσεων των δημοτών, μέσα από συζητήσεις προσωπικού περιεχομένου στις οικίες αυτών. Τέλος, ούτε η εφαρμογή των διατάξεων τόσο του άρθρου 35 παρ. 4 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226), «Αναδιοργάνωση Δημοσίων Υπηρεσιών. Ανακατανομή Οργανικών Θέσεων» όσο και των άρθρων 203 - 207 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων περί της υποχρέωσης κατάρτισης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων, τα οποία εκπονούνται από τους Ο.Τ.Α. στο πλαίσιο της διαδικασίας εκσυγχρονισμού της οργάνωσης και λειτουργίας τους, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία μόνιμων δομών προγραμματισμού, υλοποίησης και παρακολούθησης των αποτελεσμάτων δράσης τους (βλ. Πράξη παρόντος Κλιμακίου 180/2013), ασκεί, ομοίως, επιρροή επί της νομιμότητας της ελεγχόμενης δαπάνης, απορριπτομένων ως αβασίμων των περί του αντιθέτου προβαλλομένων από τον ενδιαφερόμενο Δήμο ισχυρισμών. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί