Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

70538/5063/2015

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2898/2001
ΦΕΚ: 2760/2015

Καθορισμός αποζημίωσης στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (O.A.Σ.Θ.) για την ελεύθερη μετακίνηση των δικαιούχων ατόμων με αναπηρία (ΑμΕΑ) και τη μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο των πολύτεκνων και μελών των οικογενειών τους για το έτος 2015.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ22, Δ24/οικ.56179/2125/2016

Καθορισμός αποζημίωσης στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), για την μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο των πολυτέκνων και μελών των οικογενειών τους και την ελεύθερη μετακίνηση των δικαιούχων ατόμων με αναπηρίες (ΑμεΑ), οικονομικού έτους 2016.


220195/B1/2016

Καθορισμός αποζημίωσης στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.) για την μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο των φοιτητών και μαθητών για το έτος 2016.


Δ12α/Γ.Π.οικ.40365/1254/2020

Καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας για την δωρεάν ή με μειωμένο εισιτήριο μετακίνηση α) των Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), και β) των πολυτέκνων και των μελών των οικογενειών τους, για τα έτη 2020 και 2021 με τα μέσα συγκοινωνίας του Ο.Α.Σ.Α., του Ο.Α.Σ.Θ. και των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ που είναι μέλη των ομοσπονδιών Π.Ο.Α.Σ και Π.Ο.Α.Υ.Σ.


Δ12α/Γ.Π.οικ.99899/2021

Καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας για τη δωρεάν ή με μειωμένο εισιτήριο μετακίνηση α) των Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), και β) των πολυτέκνων και των μελών των οικογενειών τους, για τo έτος 2022 με τα μέσα συγκοινωνίας του Ο.Α.Σ.Α., του Ο.Α.Σ.Θ. και των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ που είναι μέλη των ομοσπονδιών Π.Ο.Α.Σ και Π.Ο.Α.Υ.Σ.


96327/2022

Καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας για την δωρεάν ή με μειωμένο εισιτήριο μετακίνηση α) των Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), και β) των πολυτέκνων και των μελών των οικογενειών τους, για τo έτος 2023 με τα μέσα συγκοινωνίας του Ο.Α.Σ.Α., του Ο.Α.Σ.Θ. και των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ που είναι μέλη των ομοσπονδιών Π.Ο.Α.Σ και Π.Ο.Α.Υ.Σ.


Α/68587/5029/2003

Μεταβολή περιοχής εκτέλεσης αστικής συγκοινωνίας από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). 

Α/46695/4966/2012

Καθορισμός δαπανών - εσόδων - αντισταθμιστικής καταβολής χρήσης 2012 στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

ΕΣ/ΚΛ.Ζ/300/2016

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Για να ελέγξει τη νομιμότητα των σχεδίων σύμβασης με αντικείμενο τη «μετακίνηση των πολυτέκνων και των μελών των οικογενειών τους με μειωμένο κόμιστρο στα Μ.Μ.Μ. (Μέσα Μαζικής Μεταφοράς) αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α. (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) για το έτος 2016»(....)Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι στο νομικό πρόσωπο του Ο.Α.Σ.Α., το οποίο υπηρετεί σκοπούς κοινής ωφελείας (σχεδιασμός, προγραμματισμός, οργάνωση, συντονισμός, έλεγχος και παροχή συγκοινωνιακού έργου όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς), έχει παραχωρηθεί με νόμο η εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου της εδαφικής αρμοδιότητάς του. Εξάλλου, το κράτος, στο πλαίσιο άσκησης της κοινωνικής του πολιτικής, λαμβάνει μέτρα στήριξης των πολύτεκνων οικογενειών, μεταξύ των οποίων και η παροχή μειωμένου εισιτηρίου στα μέλη τους για τη μεταφορά τους με τις αστικές συγκοινωνίες. Ειδικότερα, η καταβολή εκ μέρους του Δημοσίου προς τον Ο.Α.Σ.Α. της διαφοράς από το βασικό κόμιστρο λόγω της, με μειωμένο εισιτήριο, μετακίνησης των μελών των πολύτεκνων οικογενειών καθώς και το ύψος της σχετικής δαπάνης αποτελούν αντικείμενο μεταξύ τους σύμβασης, το βασικό περιεχόμενο της οποίας (αντισυμβαλλόμενος συγκοινωνιακός φορέας, ύψος του βασικού κομίστρου, χορηγούμενο ποσοστό έκπτωσης, δικαιούχοι της έκπτωσης) καθορίζεται εξαντλητικά από τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές διατάξεις, μη καταλειπομένης καμίας διαπραγματευτικής δυνατότητας στα συμβαλλόμενα μέρη, τα οποία προσχωρούν αναγκαστικά σε αυτούς(....)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις (ΙΙ και ΙΙΙ) που προηγήθηκαν, η ανωτέρω σύμβαση δεν υπάγεται σε προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο, εφόσον δεν καταλείπεται σε αυτό αντικείμενο άσκησης προσυμβατικού ελέγχου. Τούτο διότι η σύμβαση αυτή δεν αποτελεί προϊόν συμβατικής ελευθερίας, καθόσον τόσο ο προσδιορισμός του αντισυμβαλλόμενου συγκοινωνιακού φορέα, των δικαιούχων, των διατιθέμενων πιστώσεων όσο και η τιμή του κομίστρου, επί του οποίου χορηγείται έκπτωση 50%, καθορίζονται ευθέως από τις διατάξεις που προαναφέρθηκαν, οι οποίες εντάσσονται στα κρατικά μέτρα που λαμβάνονται, στα πλαίσια του άρθρου 21 παρ. 2 του Συντάγματος, για την εξασφάλιση ειδικής φροντίδας υπέρ των πολύτεκνων οικογενειών.(....)η επίμαχη σύμβαση απαραδέκτως υποβάλλεται ενώπιον του παρόντος Κλιμακίου. 


Δ22/οικ. 46352/1850/2014

Καθορισμός πίστωσης για την κάλυψη της δαπάνης που προκαλείται από τη μεταφορά με μειωμένο εισιτήριο των πολυτέκνων από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) οικονομικού έτους 2014.

Δ22/οικ.45628/1831/2014

Καθορισμός πίστωσης και κατανομής αυτής στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), για την κάλυψη της δαπάνης που προκαλείται από τη μεταφορά με μειωμένο εισιτήριο των πολυτέκνων οικονομικού έτους 2014.