Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

578/2016

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4339/2015

«Περί αποστολής στοιχείων επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων διαφημιστικής προβολής και ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς».(ΑΔΑ:7ΥΚΦ465ΙΧΦ-ΙΧΙ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

10541/2016

"Περί υποβολής από τους Δήμους όλης της χώρας, αιτημάτων έγκρισης επικοινωνιακών προγραμμάτων καθώς και λοιπών στοιχείων διαφημιστικής δαπάνης και ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς".(ΑΔΑ:7ΦΞΚ465ΙΧΦ-Μ30)


949/2018

Υποχρέωση κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής και διαφημιστικής δαπάνης έτους 2018 και υποβολή εκθέσεων απολογισμού έτους 2017 των σχετικών επικοινωνιακών δράσεων.(ΑΔΑ:6ΤΙΧ465ΧΘ0-8Γ0)


19/2016

«Εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων των φορέων των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα».ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ..(ΑΔΑ:6ΠΔΛ465ΙΧΦ-ΛΚ8)


ΠΥΣ/50/2015

Εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων.Το παρόν ΦΕΚ επανεκτυπώθηκε λόγω σφάλματος


Ε/378/2020

«Υποχρέωση κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής έτους 2021 και υποβολής έκθεσης απολογισμού των επικοινωνιακών δράσεων των φορέων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα για το έτος 2020».ΑΔΑ:Ρ7Α246ΜΓΨ7-Ω6Χ


ΥΠΤΑΝ/22211/2008

Οδηγίες-διευκρινίσεις για την εφαρμογή του αρθ.30 του ν.3498/06 περί προγραμμάτων τουριστικής προβολής των φορέων του δημοσίου τομέα.


ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/113269/712/2020

Διαχείριση και καθορισμός κίνησης του Ειδικού Λογαριασμού υπό την επωνυμία «Πράσινο Ταμείο - Ταμείο Διαχείρισης Ενεργειακής Απόδοσης» για τη χρηματοδότηση προγραμμάτων και άλλων μέτρων βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, καθώς και δράσεων για την ανάπτυξη της αγοράς παροχής ενεργειακών υπηρεσιών.


ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ-ΣΥΝΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνοπτικός οδηγός εκκαθαρισης δαπανών Προγραμμάτων τουριστικής προβολής και συνδιαφήμισης των Περιφερειών με τον ιδιωτικό τομέα


ΕλΣυν/Τμ.7/139/2011

Απαραίτητη, όμως, προϋπόθεση της νομιμότητας των δαπανών, που διενεργούνται στο πλαίσιο της υλοποίησης διαφημιστικών προγραμμάτων και δράσεων τουριστικής προβολής των Δήμων συνιστά η υποβολή αυτών, πριν από την υλοποίησή τους, στη συσταθείσα στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού Γενική Γραμματεία Τουρισμού, η οποία έχει πλέον από 1.3.2010 - ημερομηνία έναρξης ισχύος του π.δ/τος 15/2010 - την ευθύνη του γενικού σχεδιασμού του προγράμματος της τουριστικής προβολής της χώρας και η διατύπωση σύμφωνης γνώμης του Γενικού Γραμματέα Τουρισμού για τη διαπίστωση της συμβατότητάς τους με τις κατευθύνσεις του κεντρικού διαφημιστικού σχεδιασμού. Η θέσπιση δε της προϋπόθεσης αυτής από το νομοθέτη, όπως προκύπτει από την εισηγητική έκθεση του ν. 3498/2006, αποσκοπεί στο συντονισμό και την εναρμόνιση των δράσεων τουριστικής προβολής των διαφόρων φορέων που ανήκουν στο δημόσιο τομέα, προκειμένου να υπάρχει ομοιογένεια των δράσεων αυτών και να είναι συμβατές με το γενικό σχεδιασμό και τους καθορισμένους στόχους του κεντρικού διαφημιστικού προγράμματος της χώρας, που εκτελείται από τη Γενική Γραμματεία Τουρισμού σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ. (βλ. Πράξεις VII Τμ. 78, 195, 281/2009).


ΕλΣυν/Τμ.7/4/2012

Τουριστική προβολή(..) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η ως άνω δαπάνη διενεργήθηκε μη νομίμως, και τούτο διότι δεν προηγήθηκε η διαδικασία έγκρισης του ετήσιου προγράμματος διαφημιστικής προβολής του Δήμου από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Υπουργείων. Εντούτοις, εκτιμώντας τα όσα διαλαμβάνονται στο ανωτέρω έγγραφο επανυποβολής του Ν.Π.Δ.Δ. «Πολιτισμικός Οργανισμός του Δήμου .......» πρέπει να γίνει δεκτό ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση το αρμόδιο όργανο του ως άνω Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου δεν ενήργησε με σκοπό την καταστρατήγηση των σχετικών με τη διαδικασία έγκρισης και ανάθεσης υπηρεσιών διαφημιστικής προβολής διατάξεων. Συντρέχει συνεπώς συγγνωστή πλάνη του οργάνου αυτού, ως προς τη σωστή ερμηνεία και εφαρμογή των κατά τα ανωτέρω διατάξεων, η οποία (πλάνη) δικαιολογεί τη θεώρηση του επίμαχου χρηματικού εντάλματος. Κατ’ ακολουθίαν συντρέχει λόγος θεώρησης του υπό κρίση χρηματικού εντάλματος  λόγω συγγνωστής πλάνης, πλην όμως  αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2011.