Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

471/657/2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 1944/Β/21.05.2020

Καθορισμός νέας τιμής αποζημίωσης προϊόντων που αποζημιώνονται στην υπό-κατηγορία του Μητρώου: Υγειονομικό Υλικό -> Διαβητολογικό Υλικό -> ταινίες μέτρησης κετόνης στο αίμα.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

470/657/2020

Καθορισμός νέας τιμής αποζημίωσης προϊόντων που αποζημιώνονται στην υπό-κατηγορία του Μητρώου: Υγειονομικό Υλικό -> Διαβητολογικό Υλικό -> ταινίες μέτρησης κετόνης στο αίμα.

1134/704/2020 ΦΕΚ: 4089/Β/23.09.2020.Τροποποίηση της υπ’ αρ. 470/657/9-4-2020 απόφασης (Β’  1944) του Δ.Σ. 

 


864/684/2020

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 1732/624/19-12-2019 (Β’ 338/2020) απόφασης ΔΣ, αναφορικά με τον καθορισμό ανώτατης τιμής αποζημίωσης για την υποκατηγορία του Μητρώου αποζημιούμενων προϊόντων ΕΟΠΥΥ: “Υγειονομικό Υλικό-> Σακχαρώδης διαβήτης - Αντλία Ινσουλίνης-> ΑΝΤΛΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗΣ” και καθορισμός τιμής αποζημίωσης των προϊόντων.


808/680/2020

Καθορισμός νέας ανώτατης τιμής αποζημίωσης για υποκατηγορίες της κατηγορίας “ΟΣΤΟΜΙΚΑ” του Μητρώου αποζημιούμενων προϊόντων ΕΟΠΥΥ και καθορισμός νέας τιμής αποζημίωσης ήδη αποζημιούμενων προϊόντων σε αυτές.


ΔΒ3Η/οικ.40204/2019

Τροποποίηση των αποφάσεων: 40025 «Καθορισμός τιμών αποζημίωσης αναλώσιμου υγειονομικού υλικού» (ΦΕΚ 3491/τ. Β705-10-2017), ΔΒ3Η/ οικ. 41195 «Προσθήκη προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού προς αποζημίωση, καθορισμός τιμών αποζημίωσης και τιμών κατηγορίας, τροποποίηση κατηγορίας και τιμής προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού» (ΦΕΚ 4888/τ. Β'/01-11-2018), ΔΒ4Γ/ οικ. 5599 «Καθορισμός τιμών αποζημίωσης στα εγκεκριμένα από τον ΕΟΠΥΥ σκευάσματα ειδικής διατροφής και αναλώσιμου υγειονομικού υλικού» (ΦΕΚ 532/τ. Β'/16-02-2018), οικ. 45786 «Καθορισμός τιμών αποζημίωσης στα εγκεκριμένα από τον ΕΟΠΥΥ σκευάσματα ειδικής διατροφής και αναλώσιμου υγειονομικού υλικού» (ΦΕΚ 4045/τ. Β717-11-2017) και ένταξη στην αποζημίωση νέων προϊόντων των κατηγοριών «Υγειονομικό Υλικό» και «Πρόσθετη Περίθαλψη» του Μητρώου Αποζημιούμενων Προϊόντων του ΕΟΠΥΥ.


ΔΒ3Η/οικ.11812/2021

Τροποποίηση κατηγορίας και τιμής αποζημίωσης για προϊόντα της κατηγορίας "ΚΑΘΕΤΗΡΕΣ ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ" του Μητρώου αποζημιούμενων προϊόντων του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.)».


761/565/2019

Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης ιατροτεχνολογικών προϊόντων που εντάσσονται στην κατηγορία ειδών πρόσθετης περίθαλψης και σχετίζονται με το άρθρο 55 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 4898/τ. Β΄/01-11-2018) .


2077/2018

Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/Β΄/18.11.2012)

ΔΒ3H 786/1416/οικ.30748/2022-ΦΕΚ:6207/Β/06.12.2022:Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ.2077/17-01-2018 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/Β’/18.11.2012)» (Β’ 211).

ΔΒ3H 656/1126/οικ.25934/2022- ΦΕΚ: 5446/B/2022: Καθορισμός τιμών αποζημίωσης για προϊόντα υγειονομικού υλικού και τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ.2077/17-01-2018 (Β΄ 211) απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας

Αριθμ. ΔΒ3Η/οικ.35491/2019- ΦΕΚ: 3800/Β/2019 -Τροποποίηση των αποφάσεων υπ' αριθμ. οικ. 43831 (ΦΕΚ 3492/Β/9.11.2017), 49089 (ΦΕΚ 4281/Β/7.12.2017), 2077 (ΦΕΚ 211/Β/30.1.2018) και 4004 (ΦΕΚ 379/Β/8.2.2018) με θέμα “Καθορισμός ανώτατης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν σε παρεχόμενα είδη πρόσθετης περίθαλψης και θεραπευτικών μέσων του αρθ. 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/B/18.11.2012)” τροποποίηση της απόφασης υπ' αριθμ. ΔΒ3Η/ οικ. 41195 (ΦΕΚ 4888/τ.Β'/1.11.2018) με θέμα “Προσθήκη προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού προς αποζημίωση, καθορισμός τιμών αποζημίωσης και τιμών κατηγορίας, τροποποίηση κατηγορίας και τιμής προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού” και ένταξη νέων προϊόντων Θεραπευτικών Μέσων και Προθέσεων στο Μητρώο Αποζημιούμενων Προϊόντων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..

954/69/2020- ΦΕΚ: 3528/Β/26.8.2020:Τροποποίηση της υπ΄ αρ. οικ. 2077/17-01-2018 (Β΄211)  απόφασης αναφορικά με την αλλαγή τιμής αποζημίωσης προϊόντος της κατηγορίας «Πρόσθετη Περίθαλψη->Αναπνευστικά->ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΙΣΠΝΟΩΝ».

596/558//2019- ΦΕΚ: 2917/Β/12.7.2019 :Τροποποίηση της οικ. 2077/17-1-2018 απόφασης, «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/ Β΄/18.11.2012)», ΦΕΚ 211/Β/30-01-2018 και της οικ. 4004/30-1-2018 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής, για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες των παρεχόμενων ειδών του άρθρου 15 του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (Ε.Κ.Π.Υ.) (ΦΕΚ 3054/Β΄/18-11-2012)», ΦΕΚ 379/Β΄/ 08-02-2018.

1573/615/2019, ΦΕΚ: 4754/Β/2019: Τροποποίηση της υπ' αριθμ. οικ. 2077 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/Β΄/18.11.2012)», ΦΕΚ 211/τ.Β΄/30-01-2018.


Α.2014/2025

Παροχή οδηγιών αναφορικά με α) τη λειτουργία της νέας ψηφιακής εφαρμογής του Μητρώου Δεξαμενών Ενεργειακών Προϊόντων Φορολογικών Αποθηκών και Αποθηκών Τελωνειακής Αποταμίευσης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και β) τη διαθεσιμότητα του Πληροφοριακού Συστήματος Παρακολούθησης Εισροών Εκροών των φορολογικών αποθηκών και αποθηκών τελωνειακής αποταμίευσης της ΑΑΔΕ, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθρου 1 της υπό στοιχεία Α.1159/29.10.2024 ΚΥΑ  


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/170/2017

Προμήθεια ιατρικών αερίων.(..)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η προκήρυξη με βάση την οποία διεξήχθη ο πρόχειρος διαγωνισμός είναι εξ αρχής αόριστη, όσον αφορά στην επιμέρους προϋπολογιζόμενη δαπάνη για κάθε είδος ιατρικού αερίου. Και τούτο, υπό την έννοια ότι ο τρόπος κατάστρωσής της σε συνδυασμό με την ξεχωριστή τιμολόγηση της μεταφοράς των φιαλών προς το Νοσοκομείο, γενικώς, ανά δρομολόγιο και όχι ως επιβάρυνση ανά ζητούμενη μονάδα μέτρησης των υπό προμήθεια ειδών, καθιστά ουσιαστικά ανέφικτο τον υποχρεωτικό εκ του νόμου (και από την προκήρυξη) έλεγχο, κατά το κρίσιμο στάδιο της κατακύρωσης, της υπέρβασης ή μη της προσφερόμενης ανά αέριο τιμής προς τις αντίστοιχες αναρτημένες τιμές του Παρατηρητηρίου Τιμών (Π.Τ.) της Ε.Π.Υ., στις οποίες, μάλιστα, περιλαμβάνονται όλα τα συναφή κόστη, ιδίως δε το κόστος μεταφοράς (βλ. Ελ. Συν., πράξεις Κ.Π.Ε.Δ. IV Tμ. 104, 76/2017, 107/2016, 228/2015, καθώς και το αριθ. πρωτ. 1586/10.4.2017 έγγραφο της Ε.Π.Υ.), το οποίο δεν τιμολογείται χωριστά, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Αναπληρώτρια Επίτροπο. Η πλημμέλεια δε αυτή καθιστά αόριστη και την αντίστοιχη κατακύρωση των ανωτέρω ιατρικών αερίων στην ανάδοχο, η προσφερόμενη τιμή των οποίων ανά μονάδα μέτρησης, αν και είναι, κατά το κρίσιμο αυτό χρονικό σημείο,  κατώτερη από την αντίστοιχη αναρτημένη στο Π.Τ. τιμή, δε δύναται εντούτοις να ελεγχθεί πώς αυτή διαμορφώνεται με την πρόσθετη επιβάρυνση των εξόδων μεταφοράς, αν δηλ. θα συνεχίζει να είναι κατώτερη ή ίση ή θα υπερβαίνει την αντίστοιχη τιμή του Π.Τ.(..) Συνακόλουθα, η κατά τα ανωτέρω μη νομιμότητα της κατακυρωτικής απόφασης συμπαρασύρει τόσο την συναφθείσα σύμβαση με τη φερόμενη ως δικαιούχο ανάδοχο όσο και την ερειδόμενη σ΄ αυτήν εντελλόμενη δαπάνη. Λόγω δε της ως άνω αοριστίας ως προς το ύψος της τελικώς κατακυρωθείσας τιμής για κάθε υπό προμήθεια είδος δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 66 παρ. 28 του ν. 3984/2011, όπως ισχύει, με τις οποίες νομιμοποιούνται, κατ΄εξαίρεση, μόνο δαπάνες προμήθειας ιατροτεχνολογικών προϊόντων, φαρμάκων και συναφών προς τις προμήθειες αυτές υπηρεσιών που εναρμονίζονται με τις καταγεγραμμένες τιμές του Παρατηρητηρίου Τιμών της Ε.Π.Υ., προϋπόθεση όμως που δεν προκύπτει αν συντρέχει στην προκειμένη περίπτωση, λόγω της ανωτέρω εντοπισθείσας αοριστίας στην τελικώς κατακυρωθείσα τιμή των αερίων.(..) Κατ’ ακολουθίαν των προεκτεθέντων, η ελεγχόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΣτΕ/396/2011

6. Επειδή, από τον συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων συνάγεται ότι το σύστημα της χαμηλότερης προσφοράς προϋποθέτει, λογικώς, προσφερόμενα είδη τα οποία είναι από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικών, ιδιοτήτων και ποιότητας κατ’ αρχήν ισοδύναμα και τα οποία, ως εκ τούτου, διαφοροποιούνται ουσιαστικά μόνον ως προς την προσφερόμενη τιμή. Στην περίπτωση αυτή, η χρησιμοποίηση από τη Διοίκηση ως κριτηρίου επιλογής μόνο της χαμηλότερης τιμής έχει την έννοια της επιλογής του φθηνότερου μεταξύ των προσφερόμενων παρεμφερών προϊόντων, ευνοεί τον ανταγωνισμό, λόγω του ότι επιτρέπει την συμμετοχή περισσότερων προμηθευτών, αποβαίνει δε επωφελής για τη Διοίκηση, εφ’ όσον οδηγεί αναγκαίως σε συμπίεση των τιμών εκ μέρους των υποψήφιων προμηθευτών, αφού κριτήριο κατακυρώσεως είναι η χαμηλότερη τιμή προσφοράς. Αντιθέτως, το σύστημα της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς προσιδιάζει σε διαγωνισμούς όπου τα προσφερόμενα είδη διαφοροποιούνται κατά το μάλλον ή ήττον ουσιωδώς από απόψεως ποιότητας και τιμής, για το λόγο δε αυτόν, προκειμένου να ευρεθεί η πλέον συμφέρουσα προσφορά, δικαιολογείται η στάθμιση κατά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών και ποιοτικών κριτηρίων (βλ. ΣτΕ 2183/2004 επταμ., ΕΑ 114/2008-βλ. και απόφ. ΔΕΚ της 17.9.2002, C-513/99, Concordia Bus Finland , Συλλογή 2002, σ. I-7213,σκ.59, 61-63). Στην περίπτωση αυτή, οι τεχνικές προδιαγραφές των ιατροτεχνολογικών προϊόντων πρέπει να προσδιορίζουν με σαφήνεια το υπό προμήθεια προϊόν, η δε διοίκηση έχει ευρεία ευχέρεια να επιλέξει είτε προϊόν τεχνικώς αποδεκτό σε χαμηλή τιμή, είτε προϊόν τεχνικώς εξελιγμένο σε λογική τιμή, αφού ο προσφέρων το τελευταίο, για να έχει πιθανότητες να αναδειχθεί προμηθευτής, θα υποχρεωθεί να συμπιέσει την τιμή της προσφοράς. (...)8. Επειδή, οι ανωτέρω όροι της διακηρύξεως, στο βαθμό που προβλέπουν ως κριτήριο κατακυρώσεως τη χαμηλότερη τιμή ανά κατηγορία προϊόντων, η οποία μπορεί να καλύπτει μία ή και περισσότερες υποκατηγορίες, υπό την έννοια ότι αρκεί, για το παραδεκτό της προσφοράς, η πλήρωση έστω και ενός από τα «Τεχνικά Χαρακτηριστικά» που ταυτίζονται με τις εν λόγω υποκατηγορίες, θα προκρίνεται δε, μεταξύ ισοτίμων ανά κατηγορία οικονομικών προσφορών, εκείνη που θα καλύπτει μεγαλύτερο αριθμό υποκατηγοριών, δεν θεσπίζουν κατά τρόπο σαφή και συγκεκριμένο ένα κριτήριο αξιολογήσεως των προσφορών. Και τούτο, διότι, σε περιπτώσεις ταυτιζομένων σε σχέση με την προσφερομένη τιμή οικονομικών προσφορών, οι οποίες καλύπτουν τις αυτές μεν κατηγορίες αλλά διαφορετικές, από άποψη ποιοτική ή και ποσοτική, υποκατηγορίες, όπως επιτρέπεται από τη διακήρυξη, οι ανωτέρω όροι είναι δυνατόν να καταλήγουν, για την ανάδειξη μειοδότη, σε σύγκριση ανόμοιων και, συνακολούθως, εξ ορισμού μη συγκρίσιμων ως προς τα καλυπτόμενα τεχνικά χαρακτηριστικά προσφορών και να καθιστούν, ως εκ τούτου, αδύνατη την επί ίσοις όροις αξιολόγησή τους (πρβλ. ΕΑ 76/2011). Επομένως, ο σχετικός λόγος, με τον οποίο επαναλαμβάνεται αντίστοιχη αιτίαση προβληθείσα με την προδικαστική προσφυγή και μη απαντηθείσα, άλλωστε, από την αναθέτουσα αρχή, πιθανολογείται σοβαρώς ως βάσιμος.