Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

456/69485/2019

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 158/16825/2018

«Εφαρμογή των διατάξεων της αριθμ.158/16825/31-1-2018 ΥΑ «Καθορισμός της διαδικασίας, του είδους και του περιεχομένου της πράξης παραχώρησης ή της σύναψης έννομης σχέσης με τρίτους ως προς το μίσθιο και τις εγκαταστάσεις πλωτών μονάδων υδατοκαλλιέργειας», όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 45/7887/16-1-2019 όμοια».(ΑΔΑ: Ω2ΘΔ4653ΠΓ-ΩΔΖ)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

45/7887/2019

Τροποποίηση της αριθμ.158/16825/31-1-2018 απόφασης «Καθορισμός της διαδικασίας, του είδους και του περιεχομένου της πράξης παραχώρησης ή της σύναψης έννομης σχέσης με τρίτους ως προς το μίσθιο και τις εγκαταστάσεις πλωτών μονάδων υδατοκαλλιέργειας».


158/16825/2018

Καθορισμός της διαδικασίας, του είδους και του περιεχομένου της πράξης παραχώρησης ή της σύναψης έννομης σχέσης με τρίτους ως προς το μίσθιο και τις εγκαταστάσεις πλωτών μονάδων υδατοκαλλιέργειας. 


822/199621/2023

Εφαρμογή των διατάξεων της αριθμ. 1246/294009/8-2-2023 ΥΑ «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία για τη μίσθωση υδάτινων εκτάσεων για την ίδρυση και λειτουργία νέων μονάδων υδατοκαλλιέργειας καθώς και την επέκταση υφιστάμενων μονάδων εντός ΠΟΑΥ ΑΔΑ:ΨΖΣΥ4653ΠΓ-ΔΩΙ


1246/294009/2023

Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία για τη μίσθωση υδάτινων εκτάσεων για την ίδρυση και λειτουργία νέων μονάδων υδατοκαλλιέργειας καθώς και την επέκταση υφιστάμενων μονάδων εντός ΠΟΑΥ.

822/199621/2023Εφαρμογή των διατάξεων της αριθμ. 1246/294009/8-2-2023 ΥΑ «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία για τη μίσθωση υδάτινων εκτάσεων για την ίδρυση και λειτουργία νέων μονάδων υδατοκαλλιέργειας καθώς και την επέκταση υφιστάμενων μονάδων εντός ΠΟΑΥ ΑΔΑ:ΨΖΣΥ4653ΠΓ-ΔΩΙ


2133.1/39328/2018

Έγκριση τροποποίησης του Γενικού Κανονισμού Λιμένων αριθμ. 20 «Ταχύπλοα (ταχυκίνητα) σκάφη και λοιπά θαλάσσια μέσα αναψυχής» ΥΑ.3131.1/03/99/1999 ΦΕΚ: 444/Β/26.04.1999


ΥΑ 26984/2013

2η Πρόσκληση για την υποβολή αιτήσεων ενίσχυσης-φακέλων υποψηφιότητας προς ένταξη στο καθεστώς του Μέτρου 112 «Εγκατάσταση Νέων Γεωργών» του Άξονα 1 «Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τομέα της γεωργίας και της δασοκομίας» του Π.Α.Α. 2007-2013 για το έτος 2014 .
(Τροποποιήθηκε από την ΥΑ 9800/2014-ΦΕΚ: 1234/Β/2014 και απο την Αριθμ.22151/2014, ΦΕΚ-3048/Β/11.11.2014)

ΝΣΚ/104/2022

Ερωτάται: α) ποια η νομική ισχύς των διατάξεων του άρθρου 215 του ν.4389/2016 (Α΄94), με το οποίο κυρώθηκε και απέκτησε ισχύ νόμου η από 14-12-2015 «Σύμβαση Παραχώρησης για την αναβάθμιση, συντήρηση, διαχείριση και λειτουργία Περιφερειακών Αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου», έναντι του ν.δ.17/1974 «Περί Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης» (Α’236), εντός των πλαισίων του εθνικού δικαίου και β) βάσιμο ή μη των αντιρρήσεων της παραχωρησιούχου εταιρείας για την εφαρμογή ως προς αυτήν των διατάξεων του ν.δ. 17/1974, προκειμένου να απαλλαγεί των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτές και από τις Οδηγίες Οργάνωσης Πολιτικής Άμυνας (υπ’αριθμ.107/1/158 από 17-04-1991 της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ/ Υπουργείου Δημόσιας Τάξης) και περαιτέρω να μην εφαρμόσει την υπ’ αριθμ. πρωτ. 5310/9/27/ 35-β’ από 02-12-2021 απόφαση της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, περί χαρακτηρισμού της ως «Ανεξάρτητου Ιδρύματος» (Α.Ι.), κατ’ εφαρμογή του ν.δ. 17/1974, για τον περιφερειακό Αερολιμένα Καβάλας, τον οποίο αυτή διαχειρίζεται.(...)α) Οι διατάξεις του άρθρου 215 του ν.4389/2016(Α’94), με το οποίο κυρώθηκε και απέκτησε ισχύ νόμου η από 14-12-2015 «Σύμβαση Παραχώρησης για την αναβάθμιση, συντήρηση, διαχείριση και λειτουργία Περιφερειακών Αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου» δεν υπερισχύουν των διατάξεων του ν.δ. 17/1974 «Περί Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης» (Α’236), διότι τα δύο νομοθετήματα ρυθμίζουν διαφορετικό αντικείμενο και ως εκ τούτου δεν ανακύπτει ζήτημα υπεροχής του ενός έναντι του άλλου. β) Ενόψει αυτού, η παραχωρησιούχος εταιρεία δεν ζητεί βασίμως να απαλλαγεί των υποχρεώσεων που απορρέουν από τις διατάξεις του ν.δ.17/1974 και περαιτέρω να μην εφαρμόσει τις Οδηγίες Οργάνωσης Πολιτικής Άμυνας (υπ’αριθμ.107/1/158 από 17-04-1991 της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ/ Υπουργείου Δημόσιας Τάξης) και την υπ’ αριθμ. πρωτ. 5310/9/27/ 35-β’ από 02-12-2021 απόφαση της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, περί χαρακτηρισμού της ως «Ανεξάρτητου Ιδρύματος» (Α.Ι.), για τον περιφερειακό Αερολιμένα Καβάλας, τον οποίο αυτή διαχειρίζεται (ομόφωνα).

 

368980/2021

Εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 2 της ΥΑ υπ. αριθμ. οικ.A/79574/5488/16/2017: «Ιατρικό πιστοποιητικό της παραγράφου 4 του άρθρου 95 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82) για τη χορήγηση ή ανανέωση ειδικής άδειας οδήγησης Επιβατηγού Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτου και την οδήγηση ολικώς εκμισθωμένου Επιβατηγού Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.) αυτοκινήτου κατά το ν. 4093/2012 (Α΄ 222)» (Β' 4587) ΑΔΑ: ΨΨΨ6465ΧΘΞ-Χ1Μ


ΕΣ/ΤΜ.6/121/2019

Ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙ - ΙΙΙ της παρούσας, το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση, εσφαλμένως κρίθηκε με την προσβαλλόμενη πράξη ότι δεν είναι νόμιμη η κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού, ως προς τα δρομολόγια υπ΄αριθμ. 363 και 400, στους προαναφερόμενους μειοδότες ... ... και ..., αντιστοίχως. Και τούτο διότι, όπως προεκτέθηκε, στις διατάξεις της οικείας διακήρυξης προβλέπεται ρητώς η δυνατότητα των υποψηφίων να διαθέτουν τα απαιτούμενα για την εκτέλεση του έργου της μεταφοράς οχήματα, βάσει σύμβασης μίσθωσης ή παραχώρησης της χρήσης τους, υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομισθεί ως δικαιολογητικό κατακύρωσης, το οικείο ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης ή παραχώρησης της χρήσης αυτού. Η προϋπόθεση δε αυτή, πληρούται εν προκειμένω, καθώς ως προς τα επίμαχα 363 και 400 δρομολόγια προσκομίσθηκαν από τους ως άνω μειοδότες τα από 3.10.2018 και 4.10.2018 ιδιωτικά συμφωνητικά, αντιστοίχως, από τα οποία πράγματι προκύπτει η παραχώρηση σε αυτούς της χρήσης των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν για την εκτέλεση των δρομολογίων. Το γεγονός, εξάλλου, ότι για τα ως άνω δρομολόγια δηλώθηκαν επιπλέον, ως οδηγοί, εκτός των ιδίων των μειοδοτών και οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που παραχώρησαν τη χρήση τους στους πρώτους, για την εκτέλεση των ελεγχόμενων συμβάσεων, δεν έρχεται σε αντίθεση με τους όρους της διακήρυξης, η οποία επίσης ρητώς επιτρέπει την εκτέλεση του έργου της μεταφοράς μέσω απασχόλησης τρίτων προσώπων – οδηγών, που διαθέτουν την ειδική άδεια οδηγού οι οποίοι δεν αποκλείεται να ταυτίζονται με το πρόσωπο του ιδιοκτήτη του εκμισθούμενου ή παραχωρούμενου οχήματος, ούτε σε κάθε περίπτωση συνεπάγεται την από τους ως άνω δύο αναδόχους μεταβίβαση ή εκχώρηση στους ιδιοκτήτες των οχημάτων της απορρέουσας εκ των συμβάσεων αυτών έννομης σχέσης.


Αριθμ. Α20 1573/128370/2013

Τροποποίηση των αριθμ. 259987/1-6-1984 (Β΄377/12.6.1984), 11627/4.5.2001 (Β΄715/8.6.2001), 12521/Α20/2014/4.8.2005 (Β΄1198/30.8.2005), οικ. 7874/Α20/1355/3.2.2010 (Β΄231/ 5.3.2010), οικ. 8125/Α20/1614/13.4.2011 (Β΄864/16.5.2011) και οικ. 8111/Α20/1609/14.4.2011 (Β΄703/29.4.2011) αποφάσεων, όπως ισχύουν, σε συμμόρφωση προς την οδηγία 2013/15/ΕΕ του Συμβουλίου (L 158/ 10-6-2013), λόγω της προσχώρησης της Δημοκρατίας της Κροατίας.