Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

42288/2021

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: Αριθ. 3329/1989
ΦΕΚ: 1571/Β/17.04.2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 3329/15.2.1989 κοινής υπουργικής απόφασης «Κανονισμοί για την παραγωγή, αποθήκευση και διάθεση σε κατανάλωση εκρηκτικών υλών» (Β’ 132), όπως ισχύει.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

οικ.85035/ΔΤΒΝ/1474/Τμ.Δ/Φ.14.1/2017

Τροποποίηση της κοινής υπουργικής απόφασης αριθμ. 3329/15.2.1989 (ΦΕΚ 132/Β΄/21.2.1989) «Κανονισμοί για την παραγωγή, αποθήκευση και διάθεση σε κατανάλωση εκρηκτικών υλών».


Οικ.52780/ΔΤΒΝ/894/Τμ. Δ/Φ.14.1/2017

Τροποποίηση της κοινής υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 3329/15.2.1989 (ΦΕΚ 132/Β΄/ 21.2.1989) «Κανονισμοί για την παραγωγή, αποθήκευση και διάθεση σε κατανάλωση εκρηκτικών υλών».


Αριθ. Φ.28/18787/1032/2000

Τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης υπ' αριθμό 3329/15.2.1989 (ΦΕΚ 132/Β/21.2.1989) "Κανονισμοί για την παραγωγή. αποθήκευση και διάθεση σε κατανάλωση εκρηκτικών υλών".


Αριθ. 3329/1989

Κανονισμοί για την παραγωγή, αποθήκευση και διάθεση σε κατανάλωση εκρηκτικών υλών.


69201/2025

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 954/275370/07.09.2023 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός λεπτομερειών χορήγησης της συνδεδεμένης εισοδηματικής στήριξης στην καλλιέργεια των οσπρίων που προορίζονται για ανθρώπινη κατανάλωση - Κωδικός Παρέμβασης Π1-32.1 “Στήριξη Συνδεδεμένου Εισοδήματος - Φυτική Παραγωγή” του Στρατηγικού Σχεδίου Κοινής Αγροτικής Πολιτικής 2023-2027 (ΣΣ ΚΑΠ), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 32-35 του Κανονισμού (Ε.Ε.) 2021/2115 και του Κανονισμού (Ε.Ε.) 2021/2116 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου» (Β’ 5535).


2136/146085/2016

Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 242466/2010 υπουργικής απόφασης περί λεπτομερειών εφαρμογής της αριθ. 328609/28-09-2009 κοινής υπουργικής απόφασης «Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κοινοτικού καθεστώτος, όσον αφορά την ενίσχυση της τοπικής παραγωγής γάλακτος που προορίζεται για την παραγωγή παραδοσιακών τυριών στα μικρά νησιά του Αιγαίου Πελάγους - Καν (ΕΚ) 1405/2006 του Συμβουλίου» όπως ισχύει.


Γ.Δ.Ο.Π. 0001358/ΔΚΠ228/2014

Τροποποίηση της αριθμ. 16729/ΔΚΠ145/14.4.2011 (ΦΕΚ 667/Β΄) κοινής υπουργικής απόφασης «Εκκαθάριση του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Έκτακτων Αναγκών (Ε.Τ.Α.Ε.Α) και διάθεση των πόρων του», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την αριθμ. 55923/ ΔΚΠ 353/18.12. 2012 (ΦΕΚ 3557/Β΄) κοινή υπουργική απόφαση.

Δ14/οικ.7687/151/2021

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ14/οικ.65006/1459/10-12-2018 κοινής υπουργικής απόφασης «Διάθεση, διαχείριση και κατανομή των καθαρών εσόδων Ειδικού Κρατικού Λαχείου Κοινωνικής Αντίληψης σε Ν.Π.Δ.Δ. - φορείς παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας, οικονομικού έτους 2018» (Β’ 5639), όπως ισχύει με την υπό στοιχεία Δ14/21559/195/13-10-2020 κοινή υπουργική απόφαση (Β’ 4675). 


ΝΣΚ/202/2020

Επαύξηση ή μη του ήδη αναλογούντος τέλους ακίνητης περιουσίας του άρθρου 24 του ν. 2130/1994 για ακάλυπτο χώρο οικοπέδου ή κτίριο και δημιουργία το πρώτον υποχρεώσεως καταβολής του εν λόγω τέλους για τον κύριο, επικαρπωτή ή νομέα γηπέδου, εκτός σχεδίου πόλεως ή οικισμού, από την εγκατάσταση και λειτουργία φωτοβολταϊκού σταθμού στα ακίνητα αυτά προς παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Προσμέτρηση ή μη της επιφάνειας του χώρου επί του οποίου εγκαθίσταται και λειτουργεί φωτοβολταϊκό σύστημα προς παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στον υπολογισμό του ενιαίου τέλους καθαριότητας και φωτισμού και του αντιστοιχούντος φόρου ηλεκτροδοτούμενων χώρων για τη χρήση του χώρου αυτού, κατ’ άρθρα 1 παρ. 1 του ν. 25/1975 και 10 του ν. 1080/1980.(...)α) H εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στοιχείων επί κτιρίου ή στον ακάλυπτο χώρο οικοπέδων σε περιοχή εντός σχεδίου πόλεως ή εντός οικισμού, καθώς και επί κτιρίου που βρίσκεται σε περιοχή εκτός σχεδίου πόλεως ή οικισμού, δεν δημιουργεί επί πλέον υποχρέωση ως προς το οφειλόμενο για το ακίνητο αυτό τέλος ακίνητης περιουσίας. H εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στοιχείων σε αδόμητο γήπεδο σε περιοχή εκτός σχεδίου ή εκτός οικισμού δεν δημιουργεί υποχρέωση καταβολής τέλους ακίνητης περιουσίας, το αυτό δε ισχύει και για τα συνοδά έργα της φωτοβολταϊκής εγκατάστασης υπό την προϋπόθεση ότι δεν πρόκειται για κατασκευές που αποτελούν κτίσματα κατά την πολεοδομική νομοθεσία (ομόφωνα). β) Ακίνητο επί του οποίου λειτουργεί σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά προς διάθεση της παραγόμενης ενέργειας στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας αιτιολογεί την επιβολή ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, καθώς και του αντιστοιχούντος φόρου ηλεκτροδοτούμενων χώρων (ομόφωνα). γ) Η εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με το πρόγραμμα της 12323/ΓΓ175/2009 κ.υ.α. (Φ/Β στη στέγη), καθώς και με τις μορφές του ενεργειακού συμψηφισμού και εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού σε χώρο ακινήτου, όπου βρίσκεται και λειτουργεί και εγκατάσταση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, στην παροχή της οποίας συνδέεται ή στο μετρητή της οποίας αντιστοιχίζεται ο φωτοβολταϊκός σταθμός, δεν επάγεται επιπρόσθετη υποχρέωση καταβολής ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, καθώς και του αντιστοιχούντος φόρου ηλεκτροδοτούμενων χώρων, έναντι της ήδη υφισταμένης υποχρεώσεως για τη χρήση του ακινήτου (ομόφωνα) και δ) Όταν φωτοβολταϊκός σταθμός για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με τις μορφές του ενεργειακού συμψηφισμού και εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού, εγκαθίσταται σε ακίνητο (όμορος χώρος ή και μη όμορος επί εικονικού συμψηφισμού) που δεν λειτουργεί εγκατάσταση κατανάλωσης που συμμετέχει στο συμψηφισμό, οφείλεται ενιαίο ανταποδοτικό τέλος καθαριότητας και φωτισμού για το χώρο εγκατάστασης του φωτοβολταϊκού σταθμού, καθώς και ο αντίστοιχος φόρος ηλεκτροδοτούμενων χώρων,


ΕλΣυν/Κλ.7(ΚΠΕ)177/2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ:  Καταβολή   ποσού 19.986,07 ευρώ,  στο φερόμενο  ως  δικαιούχο …., ως εισφορά του άνω Δήμου, μηνός Απριλίου 2013. Σύμφωνα δε  με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, η αρμοδιότητα των Φο.Σ.Δ.Α για την  προσωρινή αποθήκευση, μεταφόρτωση, επεξεργασία, αξιοποίηση  και διάθεση των στερεών αποβλήτων και η υποχρέωση καταβολής από τους Ο.Τ.Α. - μέλη της αντίστοιχης ετήσιας εισφοράς από τους ΟΤΑ – μέλη του, απορρέουν  ευθέως εκ του νόμου και, ως εκ τούτου, δεν απαιτείται η σύναψη σχετικής  προγραμματικής σύμβασης. Ωστόσο με  την προαναφερόμενη 7/14.11.2012 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του …,  καθορίστηκε, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 9 του  ν.  3854/2010, όπως ισχύει, το  κόστος των παρεχομένων στο Δήμο…. υπηρεσιών σε ευρώ ανά τόνο, όχι όμως και το ετήσιο εκείνο που αποτελεί το ποσό της ετήσιας υποχρεωτικής εισφοράς τους και ορίστηκε, περαιτέρω, ότι οι  πληρωμές θα γίνονται  σε τέσσερις τριμηνιαίες δόσεις ανά έτος, με την υποβολή ζυγολογίων. Επομένως, η καταβολή με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής του τιμήματος που αντιστοιχεί στην διαχείριση ποσότητας 697,78 τόνων  απορριμμάτων, για το χρονικό διάστημα  από 1.4.2013 έως 30.4.2013,  σύμφωνα με τον 1ο λογαριασμό πιστοποίησης του αναδόχου, χωρίς προηγουμένως να έχει, νομίμως, καθοριστεί το ποσό της ετήσιας εισφοράς του Δήμου …., είναι μη νόμιμη.(…) .(συγγνωστή πλάνη)