Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

4113/223/01/2006

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2013/1992
ΦΕΚ: 1446/Β/03.10.2006

Αποδοχή οδηγιών σχετικά με την εναρμόνιση των απαι­τήσεων για τις εγκαταστάσεις ραδιοεξοπλισμού GMDSS σε πλοία που υπάγονται στη Δ.Σ. Π.Α.Α.Ζ.Ε.Θ., 1974 όπως αυτές εγκρίθηκαν από την 77η Σύνοδο της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (Maritime Safety Committee) του Διεθνή Ναυτιλιακού Οργανισμού (International Maritime Organization), σύμφωνα με την COMSAR/Circ.32/16.8.2004.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ Α.21-ΠΑΡ.γ ΤΗΣ 2333.2/3091/2025-ΦΕΚ:203/Β/27.01.2025

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεωρήση 4113-223-01-2006-12.3.18.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 18/02/2024

1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Σχετικά Έγγραφα

4113.193/01/2004

Αποδοχή oδηγιών σχετικά με τη συντήρηση ξηράς των δορυφορικών EPIRBs και τον ετήσιο έλεγχο δορυφορικών EPIRBs 406MHz, όπως αυτές εγκρίθηκαν από την Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας (Maritime Safety Committee) του Διεθνή Ναυτιλιακού Οργανισμού (International Maritime Organization), σύμφωνα με τις MSC/Circ. 1039/ 28.5.2002 και MSC/Circ.1040/ 28.5.2002.


2222.1-1.2/7603/2023

Έγκριση και αποδοχή των τροποποιήσεων του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), ως αυτές υιοθετήθηκαν την 28η Απριλίου 2022 με την απόφαση MSC.499(105) της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).»


2222.1-1.2/7550/2023

Έγκριση και αποδοχή των τροποποιήσεων του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 1994 (International Code of Safety for High Speed Craft, 1994), ως αυτές υιοθετήθηκαν την 28η Απριλίου 2022 με την απόφαση MSC.498(105) της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).


2222.1-2/449/2019

Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την αριθμ. 4113.179/01/2004 (Β’ 341) υπουργική απόφαση, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 24 Μαΐου 2012 με την απόφαση MSC.326(90)/24.05.2012 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).


2222.1-1.2/450/2019

Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη (International Code of Safety for High Speed Craft), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την αριθμ. 1218.112/1/98 (Β’ 726) υπουργική απόφαση, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 21 Ιουνίου 2013 με την απόφαση MSC.351(92)/21.06.2013 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).


2222.1-1.2/452/2019

Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την υπ’ αριθμ. 4113.179/01/2004 (Β’ 341) υπουργικής απόφασης, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 21 Ιουνίου 2013 με την απόφαση MSC.352(92)/21.06.2013 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).


1218.38/1/1998

Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία.


4113.220/01/2006

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/1998 Υ.Α. «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» (Β 704/10.7.1998).


4113.198/01/2005

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/98 υπουργικής απόφασης «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» (ΦΕΚ 704/Β΄/10.7. 1998).


2222.1-1.2/45047/2019

Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα Συστημάτων Πυρασφάλειας (FSS Code for Fire Safety Systems), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την 4113.171/01/2002 υπουργική απόφαση (Β' 1399), όπως αυτή υιοθετήθηκε την 3η Δεκεμβρίου 2010 με την MSC.311(88) απόφαση της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).