Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Αριθμ. 22212/2008
Προϋποθέσεις θέσης σε κυκλοφορία και όροι λειτουργίας ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης ανοικτού τύπου αστικής περιήγησης πόλεων
12641/1368/2011
Όροι και προϋποθέσεις για την έκδοση έγκρισης μετατροπής και την ταξινόμηση κυκλοφορούντος οχήματος με μετατροπή
307226/2021
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 22212/2008 (Β’ 2267) κοινή υπουργική απόφαση «Προϋποθέσεις θέσης σε κυκλοφορία και όροι λειτουργίας ειδικών τουριστικών λεωφορείων, δημόσιας χρήσης, ανοικτού τύπου, αστικής περιήγησης».
50308/7695/2015
Όροι και προϋποθέσεις για τη θέση σε κυκλοφορία Λεωφορείου Αστικού Τύπου χωρίς Οδηγό.
ΕλΣυν/Τμ.5/360/2009
Καταλογισμός προς αποκατάσταση ισόποσης θετικής ζημίας, λόγω εκτεταμένων υλικών ζημιών που προκλήθηκαν σε υπηρεσιακό αυτοκίνητο, συνεπεία τροχαίου ατυχήματος.(...) Από τα παραπάνω προκύπτει ότι ο καθού είναι αποκλειστικά υπαίτιος του ανωτέρω ζημιογόνου τροχαίου ατυχήματος, που προκλήθηκε από βαριά του αμέλεια, καθόσον αυτός έθεσε σε κίνηση το υπηρεσιακό όχημα αυθαίρετα, χωρίς να είναι ο οδηγός του εν λόγω οχήματος, χωρίς να υπάρχει σχετική εντολή ή διαταγή και χωρίς να έχει εκδοθεί το αναγκαίο δελτίο κίνησης, οδηγώντας δε αυτό δεν επέδειξε την απαιτούμενη προσοχή και επιμέλεια ενόψει και των συνθηκών που επικρατούσαν (ολισθηρότητα λόγω βροχής), με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε ξύλινη κολώνα διανομής ηλεκτρικού ρεύματος, επιδεικνύοντας έτσι συμπεριφορά που αποκλίνει σημαντικά από τη συμπεριφορά του μέσου ναύτη αλλά και του μέσου συνετού οδηγού οχήματος. Συνακόλουθα, και δοθέντος ότι ο καθού δεν εκτελούσε νομίμως ανατεθειμένα καθήκοντα οδηγού (αφού αυτός ανέλαβε το όχημα χωρίς να είναι ο οδηγός του οχήματος και χωρίς να υπάρχει διαταγή πορείας και δελτίο κινήσεως αυτού), ούτε η οδήγηση του οχήματος επιβαλλόταν από τις ανάγκες εκτέλεσης συγκεκριμένης υπηρεσίας, δεν εφαρμόζεται στην περίπτωσή του η περί απαλλαγής του από την ευθύνη των οδηγών των οχημάτων του Δημοσίου εξαιρετική διάταξη του άρθρου 1 παρ. 1 του ν. 976/1979.
Αριθμ. Φ.10035/2523/131/2016
Όροι και προϋποθέσεις θέσης σε προσωρινή ακινησία Φορτηγού Δημοσίας Χρήσης (Φ.Δ.Χ.) και Επιβατικού (Ε.Δ.Χ.) οχήματος, κατά το άρθρο 121 του Ν. 4199/2013 (Α' 216).
Α 26701/1416/2020:Έκτακτα μέτρα περί της εφαρμογής της υπ’ αριθμ. Φ.10035/2523/131/07.09.2016 (Β’ 2896) Κ.Υ.Α. συνεπεία της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19. ΑΔΑ: ΨΑ3Ω465ΧΘΞ-Γ36
ΥΠΟΘΕΣΗ C-413/2015
«Προδικαστική παραπομπή – Προσέγγιση των νομοθεσιών – Ασφάλιση αστικής ευθύνης που προκύπτει από την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων – Οδηγία 90/232/ΕΟΚ – Άρθρο 1 – Ευθύνη για σωματικές βλάβες όλων των επιβατών, πλην του οδηγού – Υποχρεωτική ασφάλιση – Άμεσο αποτέλεσμα – Οδηγία 84/5/ΕΟΚ – Άρθρο 1, παράγραφος 4 – Οργανισμός που καταβάλλει αποζημίωση για υλικές ζημίες ή σωματικές βλάβες που προκαλούνται από όχημα αγνώστων στοιχείων ή ανασφάλιστο – Δυνατότητα επίκλησης οδηγίας έναντι του κράτους – Προϋποθέσεις υπό τις οποίες ένας ιδιωτικός οργανισμός μπορεί να θεωρηθεί κρατικός φορέας, με συνέπεια να είναι δυνατή η επίκληση έναντι αυτού διατάξεων οδηγίας δυνάμενων να έχουν άμεσο αποτέλεσμα»
ΕλΣυν/ΤΜ.4/22η/2002/Πρακτικά
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά σε προηγούμενες σκέψεις, εισηγούμαι ότι η εντελλόμενη με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα δαπάνη δεν είναι νόμιμη αφού από τα επισυναπτόμενα σ΄αυτά δικαιολογητικά δεν προκύπτει ότι τηρήθηκαν οι προβλεπόμενοι από την Οικ.543/5543/2000 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομικών και την Οικ.3373/390/1975 απόφαση του Υπουργού Προεδρίας Κυβερνήσεως όροι και προϋποθέσεις για την χρήση, κίνηση, επισκευή, συντήρηση και προμήθεια και κατανάλωση καυσίμων των ως άνω αυτοκινήτων οχημάτων (επιβατηγού και μοτοποδηλάτου) που χρησιμοποιεί ο ...... για την εκπλήρωση των σκοπών του και επομένως τα χρηματικά αυτά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.
ΕλΣυν.ΚλΤμ.7/345/2016
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθώς μη νομίμως δεν ζητήθηκε από το Δήμο ... - ... η χορήγηση προηγούμενης έγκρισης από τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής προκειμένου για την προμήθεια του επίμαχου οχήματος από το ελεύθερο εμπόριο, όπως βασίμως προβάλλει η Επίτροπος. Πλην όμως, ενόψει α) της ιδιότητας του υπό προμήθεια είδους ως μη αυτοκινούμενου οχήματος (βλ. σχετ. την τεχνική έκθεση - τεχνική περιγραφή της οικείας μελέτης, σκέψη III περ. β της παρούσας και το σχεδιάγραμμα που προσκομίστηκε με το έγγραφο επανυποβολής), β) του ότι η 242/9.11.2015 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής περί κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού ελέγχθηκε ως νόμιμη με τη 15588/5992/26.2.2016 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής και γ) του ότι ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, με την 51423/19642/8.7.2016 απόφασή του περί έγκρισης θέσης σε κυκλοφορία του εν λόγω οχήματος, αποδέχθηκε - έστω και εκ των υστέρων - την προμήθεια του οχήματος από το ελεύθερο εμπόριο, το Κλιμάκιο κρίνει ότι τα αρμόδια όργανα του Δήμου ... - ..., χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των εφαρμοστέων εν προκειμένω διατάξεων, υπέλαβαν ότι τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία για την επίμαχη προμήθεια.