34792/2023
Τύπος: Αποφάσεις
Έγκριση της συμμετοχής της Ελλάδας στην Κοινοπραξία Ευρωπαϊκής Ερευνητικής Υποδομής (ΚΕΕΥ - European Research Infrastructure Consortium - ERIC) του Ευρωπαϊκού Δικτύου Κλινικής Έρευνας (European Clinical Research Infrastructure Network - ECRIN).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
21755/2020
Θέσπιση γενικών όρων και διαδικασιών εκτέλεσης της Δράσης «Συμμετοχή της Ελλάδας στην Κοινή Επιχείρηση για την Ευρωπαϊκή Υπολογιστική Υψηλών Επιδόσεων (European High Performance Computing Joint Undertaking - EuroHPC JU) - Πυλώνας 2: Πρόγραμμα Έρευνας και Καινοτομίας».
Ν.4836/2021
Κύρωση της Συμφωνίας Κοινοπραξίας ELIXIR για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής Υποδομής Βιολογικών Δεδομένων στον τομέα της βιοεπιστήμης (ELIXIR).
95637/2017
Συμμετοχή της Ελλάδας στο κοινό πρόγραμμα «Εταιρική Σχέση για την Έρευνα και την Καινοτομία στην περιοχή της Μεσογείου» (Partnership for Research and Innovation in the Mediterranean Area) - PRIMA.
40693/2022
Συμμετοχή της Ελλάδας στην Κοινή Επιχείρηση για την Ευρωπαϊκή Υπολογιστική Υψηλών Επιδόσεων/ ΚΕ ΕΥΥΕ 2021-2033 (“European High Performance Computing Joint Undertaking/EHPC JU”).
39987/2018
Καθορισμός των εθνικών κανόνων συμμετοχής των ελληνικών φορέων στην “Εταιρική Σχέση για την Έρευνα και την Καινοτομία στην περιοχή της Μεσογείου» (Partnership for Research and Innovation in the Mediterranean Area) –PRIMA σχετικά με δραστηριότητες που επιλέγονται κατόπιν διακρατικών (πολυμερών) ανοικτών και ανταγωνιστικών προσκλήσεων υποβολής προτάσεων που οργανώνονται από το Ίδρυμα PRIMA ή τα συμμετέχοντα κράτη και χρηματοδοτούνται από τους εθνικούς φορείς χρηματοδότησης των συμμετεχόντων κρατών.
125486/AT EOX 304/2015
Δεύτερη τροποποίηση της υπουργικής απόφασης «Συγχρηματοδότηση από πόρους του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2009 − 2014 και του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων» της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ως Διαχειριστή Προγράμματος (Programme Operator) του Προγράμματος με τίτλο «Ακαδημαϊκή Έρευνα» (Research within priority sectors) σε «Τοπικές και περιφερειακές πρωτοβουλίες για την μείωση των ανισοτήτων σε εθνικό επίπεδο και την προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης», «Βασικά χαρακτηριστικά της ισότητας» και «Προώθηση της διαφορετικότητας στην κουλτούρα και τις τέχνες στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς».
20211/ΕΥΔ&ΠΛΑΠ 436/2014
Συγχρηματοδότηση από πόρους του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2009 ? 2014 και από πόρους του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως Διαχειριστή Προγράμματος (Programme Operator) του Προγράμματος με τίτλο: «Ακαδημαϊκή Έρευνα» (Research within priority sectors) σε «Τοπικές και περιφερειακές πρωτοβουλίες για τη μείωση των ανισοτήτων σε εθνικό επίπεδο και την προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης», «Βασικά χαρακτηριστικά της ισότητας των δύο φύλων και προώθηση της εργασιακής και προσωπικής ισορροπίας» και «Προώθηση της διαφορετικότητας στην Κουλτούρα και τις Τέχνες στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς».
51069/ΕΥΔ&ΠΛΑΠ 899/2014
Χρηματοδότηση από πόρους του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2009 - 2014 και από πόρους του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως Διαχειριστή Προγράμματος (Programme Operator) του Προγράμματος με τίτλο: «Ακαδημαϊκή Έρευνα» (Research within priority sectors) σε «Τοπικές και περιφερειακές πρωτοβουλίες για τη μείωση των ανισοτήτων σε εθνικό επίπεδο και την προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης», «Βασικά χαρακτηριστικά της ισότητας των δύο φύλων και προώθηση της εργασιακής και προσωπικής ισορροπίας» και «Προώθηση της διαφορετικότητας στην Κουλτούρα και τις Τέχνες στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς» (ΦΕΚ 1148 Β΄/06.05.2014).
ΝΣΚ/170/2018
Ανώτατο όριο πρόσθετων αποδοχών Ερευνητών απασχολούμενων σε ερευνητικά και τεχνολογικά προγράμματα.Οι αμοιβές που καταβάλλονται στους Ερευνητές των Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων του άρθρου 13α του ν.4310/2014, λόγω της συμμετοχής τους σε κάθε είδους προγράμματα των ως άνω φορέων ή των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.), που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους, καθορίζονται με τους Εσωτερικούς Κανονισμούς Λειτουργίας των ερευνητικών φορέων και δεν υπόκεινται στο ανώτατο όριο πρόσθετων αποδοχών ή απολαβών του άρθρου 104 παρ.2 του Συντάγματος και στο όριο του άρθρου 41 παρ.2 του Υ.Κ. (ν.3528/2007). (ομόφ.) Σχετικές οι γνωμοδοτήσεις υπ’ αριθ.174/2017 και 63/2018 Α΄ Τμήματος ΝΣΚ. Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
ΕλΣυν.Τμ.VI/3012/2012
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας αποφάσεως, το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι όλοι οι όροι της διακηρύξεως που αφορούν στο δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό οφείλουν να είναι ταυτόσημοι κατά τη δημοσίευσή τους στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στον ημεδαπό τύπο, προκειμένου να τηρείται η αρχή της διαφάνειας της ίσης μεταχειρίσεως και του ελεύθερου και ανόθευτου ανταγωνισμού. Στην προκειμένη περίπτωση όμως και επειδή : α) η παράλειψη αφορούσε εξειδικευμένη πληροφορία αναφορικά με το δικαίωμα συμμετοχής αναβαθμισμένων κοινοπραξιών 3ης τάξεως κατηγορίας οικοδομικών, β) υπήρχε στη διακήρυξη και δημοσιεύθηκε νομίμως η γενική ρήτρα περί παραπομπής στις οικείες νομοθετικές ρυθμίσεις που ρυθμίζουν το δικαίωμα συμμετοχής όλων των εργοληπτικών επιχειρήσεων, γ) δεν υφίσταται αντιστοιχία μεταξύ του ελληνικού Μ.Ε.Ε.Π και του επισήμου καταλόγου αναγνωρισμένων εργοληπτών που τυχόν τηρείται σε κάποιο κράτος μέλος, γεγονός που υποδηλώνει ότι κάθε ενδιαφερόμενος πρέπει να προσφύγει στον Κώδικα κατασκευής δημοσίων έργων προκειμένου να διαγνώσει τη δυνατότητα συμμετοχής του στο διαγωνισμό, δ) υπήρξε ευρύτατη δημοσιότητα της περιλήψεως και ανάρτηση της αναλυτικής διακηρύξεως στην ιστοσελίδα του Δήμου … στην οποία κάθε ενδιαφερόμενος μπορούσε να ανατρέξει και ε) παρέλαβαν τα τεύχη 69 ημεδαπές μόνον εργοληπτικές επιχειρήσεις, χωρίς να εκδηλωθεί οιοδήποτε ενδιαφέρον από κανέναν αλλοδαπό εργολήπτη (μεμονωμένο ή σε κοινοπραξία), η πλημμέλεια που εντοπίζεται στην παράλειψη δημοσιεύσεως του ως άνω όρου, δεν κρίνεται ουσιώδης, κωλύουσα την υπογραφή της συμβάσεως.Δεδομένου δε ότι αμφότεροι οι αιτούντες αναγνώρισαν τη μη νομιμότητα του όρου περί χορηγήσεως προκαταβολής στην ανάδοχο κοινοπραξία μετά από αίτημά της ..και δήλωσαν ότι επιθυμούν την απάλειψη του σχετικού όρου από το οικείο σχέδιο, η διαπιστωθείσα πλημμέλεια θεραπεύεται με την διαγραφή του από το συμβατικό κείμενο.