31897/24/ΓΠ/2024
Τύπος: Αποφάσεις
Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας της Μονάδας Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με διακριτό τίτλο «Μονάδα Καινοτομίας - Μεταφοράς Τεχνολογίας και Κέντρου Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (UTH Innovation-Technology Transfer Unit and Entrepreneurship Center)».
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΕΚ - ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕΛΙΔΩΝ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Αναθεωρήση 31897-24-ΓΠ-2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 16/01/2025
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΕΚ
Σχετικά Έγγραφα
28147/2024
Σύσταση Μονάδας Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.)
29347/2024
Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας της Μονάδας Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.
34034/2024
Σύσταση Μονάδας Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας εντός της οργανωτικής διάρθρωσης της Μονάδας Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης (Μ.Ο.Δ.Υ.) του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.). σύμφωνα με το άρθρο 211 του ν. 4957/2022.
40/2/2024
Σύσταση και καθορισμός του επιπέδου λειτουργίας, της δομής και της διάρθρωσης της Μονάδας Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου.
237/2024
Έγκριση του Εσωτερικού Κανονισμού Μεταφοράς Τεχνολογίας και Διαχείρισης Διανοητικής Ιδιοκτησίας του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Πανεπιστημίου Πατρών.
16/20/2023
Σύσταση Μονάδας Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας στο Πολυτεχνείο Κρήτης σύμφωνα με το άρθρο 211 του ν. 4957/2022.
17376/23/ΓΠ/2023
Επικαιροποίηση του Κανονισμού Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων της Σχολής Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σύμφωνα με τον ν. 4957/2022 (Α’ 141).
ΕΣ/Κλ.Τμ.4/44/2013
Εξόφληση της δαπάνης μίσθωσης λεωφορείων για την πραγματοποίηση εκπαιδευτικών εκδρομών – ασκήσεων των φοιτητών (...)Με τα δεδομένα αυτά και όσα εκτέθηκαν στις προηγούμενες σκέψεις, όπως βασίμως προβάλλεται από την Επίτροπο, η άρνηση του εποπτεύοντος Υπουργού να εγκρίνει την ανάληψη υποχρέωσης από τον αρμόδιο διατάκτη του Πανεπιστημίου έχει ως συνέπεια τη μη δέσμευση πίστωσης για το σύνολο της προϋπολογιζόμενης για τα έτη 2012 και 2013 δαπάνης, ήδη σε χρόνο προγενέστερο της υπογραφής της μεταξύ του Πανεπιστημίου και της φερόμενης ως δικαιούχου του χρηματικού εντάλματος εταιρείας σύμβασης, και συνιστά ουσιώδη πλημμέλεια της σύμβασης αυτής που συνεπάγεται τη μη νομιμότητα της εντελλόμενης δαπάνης, καθ’ όσον κατά τον κρίσιμο χρόνο για την εκτέλεση οποιασδήποτε διοικητικής πράξης που προκαλεί δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού ν.π.δ.δ. για περισσότερα οικονομικά έτη προαπαιτείται η έκδοση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης του αρμόδιου διατάκτη, η έγκριση αυτής με απόφαση του εποπτεύοντος Υπουργού και η καταχώριση στα λογιστικά βιβλία προκειμένου να δεσμευθεί ισόποση πίστωση μέχρι την πραγματοποίηση και εξόφληση της δαπάνης. Περαιτέρω, ομοίως βασίμως προβάλλεται από την Επίτροπο και ότι ο περιεχόμενος στην παράγραφο 10 του κεφαλαίου Β΄ του Παραρτήματος Γ΄ της Διακήρυξης όρος πάσχει αοριστίας, με αποτέλεσμα να καθίσταται ασαφής ο τρόπος αμοιβής του αναδόχου, καθόσον στη διακήρυξη δεν προβλέφθηκε η ποσότητα των παρασχεθησόμενων βάσει του όρου αυτού υπηρεσιών (όπως άλλωστε δεν προσδιορίσθηκε εν γένει η ποσότητα των υπηρεσιών που αποτελούν αντικείμενο της σύμβασης), ούτε η μονάδα μέτρησης αυτών, επίσης ούτε και στο συνημμένο στη Διακήρυξη τιμολόγιο προσφοράς προβλεπόταν μονάδα μέτρησης των υπηρεσιών για την περίπτωση που «ένα λεωφορείο κάνει πολλές διαδρομές μέσα στο εξάωρο ή στις ώρες της ημερήσιας απασχόλησης», με αποτέλεσμα να μην κατατεθούν προσφορές για την περίπτωση αυτή. (...)Ενόψει όλων των ανωτέρω, η επίμαχη δαπάνη δεν είναι νόμιμη για τους βασίμως προβαλλόμενους από την Επίτροπο λόγους, ανεξαρτήτως του ότι επιπροσθέτως -ενόψει του ότι δεν προσδιορίζονται στη διακήρυξη τα επίμαχα δρομολόγια- δεν μπορεί να αξιολογηθεί η συνδρομή των τασσόμενων από τις διατάξεις των άρθρων 19 παρ. 3 του ν. 2503/1997, 1 παρ. 1 του ν.δ/τος 2396/1953 και της κατ’ εξουσιοδότηση της τελευταίας αυτής διάταξης 5100/1600/10.4.1984 απόφασης του Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Β΄ 387) προϋποθέσεων για τη μίσθωση ιδιωτικών αυτοκινήτων μεταξύ άλλων από ν.π.δ.δ., ιδίως δε αν η μίσθωση πράγματι αποσκοπεί στην κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών και η ανάγκη αυτή δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί με τα συγκοινωνιακά μέσα μαζικής μεταφοράς. Κατά συνέπεια, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.