Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

29559/2018

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1316/1983

«Σχετικά με τον προσδιορισμό της χονδρικής τιμής του ν. 1316/1983 ως βάση υπολογισμού του Τέλους Ετοιμότητας για πωλήσεις ιατροτεχνολογικών προιόντων προς τα Νοσοκομεία και λοιπούς φορείς του Δημοσίου».(ΑΔΑ:ΩΟΩΧ469Η25-ΤΟΝ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ3(α)12750/2022

Καθορισμός αμοιβής εξωτερικών εισηγητών και εμπειρογνωμόνων για την μελέτη και εισήγηση προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ (παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 1316/1983 (Α΄ 3), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν. 1965/1991), για το έτος 2022.


Δ3(α) 5003/2023

Καθορισμός αμοιβής εξωτερικών εισηγητών και εμπειρογνωμόνων για την μελέτη και εισήγηση προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ [παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 1316/1983 (Α’ 3), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν. 1965/1991], για το έτος 2023.


Δ3(α) 5723/2024

Καθορισμός αμοιβής εξωτερικών εισηγητών και εμπειρογνωμόνων για τη μελέτη και εισήγηση προϊόντων αρμοδιότητας ΕΟΦ (παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 1316/1983 (Α΄3), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν. 1965/1991), για το έτος 2024.


Δ.ΟΡΓ.Β1157701ΕΞ2017

«Σύσταση στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε), συγκρότηση και ορισμός μελών της Ειδικής Επιτροπής του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 4 του άρθρου 126 του ν. 2960/2001 (Α΄ 265), όπως ισχύει, για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης των αυτοκινήτων οχημάτων της παραγράφου 5 του ίδιου άρθρου, καθώς και για τον υπολογισμό του ιστορικού τέλους ταξινόμησης, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 7 του άρθρου 121 του ίδιου νόμου, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.» ΑΔΑ:ΨΤΨΔ46ΜΠ3Ζ-4ΝΔ

Ν 4818/2021- ΦΕΚ: 124/Α/2021 άρθρο 53 παρ.3:3 Οι υπό στοιχεία ΔΕΦΚΦΔ 1192038 ΕΞ 2017/ 21.12.2017 (Β΄ 4700) και ΔΟΡΓ. Β1157701 ΕΞ 2017/17 (ΑΔΑ: ΨΤΨΔ46ΜΠ3Ζ-4ΝΔ) αποφάσεις του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι και την 30ή.9.2021 για την εξέταση των εκκρεμών αιτήσεων υπολογισμού του ιστορικού τέλους ταξινόμησης, βάσει της παρ. 7 του άρθρου 121 του ν. 2960/2001 σε συνδυασμό με την περ. α’ της παρ. 3 του άρθρου 9 του ν. 4714/2020 (Α΄ 148) και το άρθρο 49 του ν. 4797/2021 (Α΄ 66).


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/249/2018

Υπερωριακή απασχόλησή: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε κρίνεται ότι η πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης καθ’ υπέρβαση των ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου από τους φερόμενους ως δικαιούχους υπαλλήλους, κατά τον μήνα Απρίλιο 2018,  δεν είναι νόμιμη, διότι η 25803/16.3.2018 απόφαση της Προέδρου του Ε.Ο.Φ. περί καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης δεν διαλαμβάνει την απαιτούμενη, κατά τα προεκτεθέντα, πλήρη και ειδική αιτιολογία, με αναφορά σε συγκεκριμένα στοιχεία, από τα οποία να προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (εκτάκτων, εποχικών ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών), που απαιτούν άμεση και δραστική διευθέτηση και, συνεπώς, να δικαιολογούν την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων αυτών, κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα. Αντίθετα, κρίνεται ότι στην ως άνω απόφαση, όπως και στα επιμέρους υπηρεσιακά σημειώματα των οικείων Διευθύνσεων του Οργανισμού περί συγκρότησης συνεργείων υπερωριακής απογευματινής εργασίας των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων, περιγράφονται συνήθη καθήκοντα του προσωπικού του Ε.Ο.Φ., όπως προκύπτουν από τις καταστατικές του διατάξεις (ν. 1316/1983 – Α΄ 68 - «Ίδρυση, οργάνωση και αρμοδιότητες Ε.Ο.Φ.» και π.δ. 142/1989 «Οργανισμός του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων»), γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις οικείες βεβαιώσεις πραγματοποίησης της υπερωριακής απασχόλησης των φερόμενων ως δικαιούχων από την Πρόεδρο του Ε.Ο.Φ. Περαιτέρω, στα υπηρεσιακά σημειώματα των διαφόρων Διευθύνσεων για την συγκρότηση συνεργείων γίνεται γενική και αόριστη αναφορά στις ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες και απαιτήσεις σε όλα τα τμήματα όλων των υπηρεσιών του Οργανισμού, χωρίς προσδιορισμό του όγκου των συσσωρευθεισών αναγκών και χωρίς να αναφέρεται για ποιο λόγο δεν ήταν δυνατός ο χρονικός προγραμματισμός και η εκτέλεση των σχετικών εργασιών από τους υπηρετούντες υπαλλήλους στο πλαίσιο του υποχρεωτικού ωραρίου τους. Εξάλλου, η επικαλούμενη με το έγγραφο επανυποβολής του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος υποστελέχωση των υπηρεσιών του Οργανισμού και οι αυξημένες, πλην όμως γνωστές εκ των προτέρων – λόγω της φύσης των αρμοδιοτήτων του Ε.Ο.Φ. – και διαρκείς ανάγκες για τη διεκπεραίωση των συνήθων καθηκόντων των υπαλλήλων του, δεν συνιστούν έκτακτες, εποχικές ή απρόβλεπτες ανάγκες που δικαιολογούν την παροχή εργασίας καθ’ υπέρβαση του νόμιμου ωραρίου (ΕΣ Ι Τμ. 15/2017). Εξάλλου, η μισθοδοτική κατάσταση πληρωμής που συνοδεύει το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής φέρει τις υπογραφές των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων, παρά τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα από την Επίτροπο. Ωστόσο, οι συνοδεύουσες αυτό υπεύθυνες δηλώσεις των φερόμενων ως δικαιούχων, με τις οποίες αυτοί δηλώνουν ότι το σύνολο των πάσης φύσεως πρόσθετων αμοιβών τους δεν υπερβαίνει το σύνολο των μηνιαίων αποδοχών της οργανικής τους θέσης βάσει των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 104 του Συντάγματος, δεν είναι πλήρεις ως προς το περιεχόμενό τους, βάσει των οριζομένων στην Υ.Α. 2/1757/0026/2017, καθώς δεν αναφέρεται επιπλέον σε αυτές, όπως απαιτείται από την ως άνω υπουργική απόφαση, ότι οι πάσης φύσεως αποδοχές και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές ή σύνταξη των φερόμενων ως δικαιούχων δεν υπερβαίνουν τις εκάστοτε αποδοχές του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου.