Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

27814/2023

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4622/2019/Α.37, 4270/2014, 4336/2015/Δ.9, 12642/Δ1.4472/2020
ΦΕΚ: 1818/Β/22.03.2023

Εκχώρηση δικαιώματος τελικής υπογραφής του/-ης Υπηρεσιακού/-ής Γραμματέως του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε υπαγόμενα σε αυτόν/-ήν διοικητικά όργανα.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

157414 ΕΞ 2024

Εκχώρηση του δικαιώματος τελικής υπογραφής «Με εντολή Υπηρεσιακού Γραμματέα» σε υπαγόμενα σε αυτόν διοικητικά όργανα.


70210/2021

Εκχώρηση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος τελικής υπογραφής της Υπηρεσιακής Γραμματέως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε υπαγόμενα σε αυτήν διοικητικά όργανα.

33646/2022- ΦΕΚ: 1557/B/2022 Με την παρούσα καταργείται η υπ’ αρ. 70210/25.06.2021 απόφαση της Υπηρεσιακής Γραμματέως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Εκχώρηση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος τελικής υπογραφής της Υπηρεσιακής Γραμματέως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε υπαγόμενα σε αυτήν διοικητικά όργανα».


105163/2023

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 33646/31.03.2022 απόφασης της Υπηρεσιακής Γραμματέως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Εκχώρηση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος τελικής υπογραφής της Υπηρεσιακής Γραμματέως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων» (Β’ 1557).


157393/Ν4/2022

Εκχώρηση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος τελικής υπογραφής του Υπηρεσιακού Γραμματέα κατ’ εφαρμογή των άρθρων 35 και 37 του ν. 4622/2019 και 61 του ν. 4903/2022. 


5658/Α7/2023

Εκχώρηση δικαιώματος τελικής υπογραφής «Με εντολή Υπηρεσιακού Γραμματέα» στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά το μέρος που χειρίζονται θέματα αρμοδιότητάς του, κατ’ εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 35 και του άρθρου 37 του ν. 4622/2019, καθώς και του άρθρου 61 του ν. 4903/2022.


33646/2022

Εκχώρηση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος τελικής υπογραφής της Υπηρεσιακής Γραμματέως του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


160288/Α7/2022

Εκχώρηση διατακτικών αρμοδιοτήτων και δικαιώματος τελικής υπογραφής στους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης της Κεντρικής Υπηρεσίας των Γενικών Αρχείων του Κράτους. 


30974/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 12642/Δ1.4472/17-3-2020 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός δαπανών για τις οποίες ορίζει ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων διατάκτη τον ίδιο ή άλλο όργανο, ορισμός δευτερευόντων διατακτών για αντίστοιχες δαπάνες, ορισμός αποφαινόμενου οργάνου» (Β’ 1033), όπως ισχύει.


ΝΣΚ/186/2020

Εάν η δυνατότητα που παρέχει η διάταξη του άρθρου 65 παρ. 1 του ν. 4270/2014, όπως ισχύει, στους Υπηρεσιακούς Γραμματείς, ως διατάκτες του προϋπολογισμού του Υπουργείου τους, να ορίζουν ως διατάκτη οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς όργανο, περιορίζεται από το δεύτερο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 37 του ν. 4622/2019 και, ως εκ τούτου, ο Υπηρεσιακός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων δεν μπορεί να ορίσει διατάκτη όργανο μη υπαγόμενο σε αυτόν, όπως π.χ. οι Προϊστάμενοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Περιφερειακών Τμημάτων του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).(....)Ο Υπηρεσιακός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων μπορεί να ορίσει ως δευτερεύοντα διατάκτη για τις σταθερές (διαρκούς ή περιοδικού χαρακτήρα) δαπάνες των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, όργανο μη υπαγόμενο σ' αυτόν διοικητικά, όπως είναι οι Προϊστάμενοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Περιφερειακών Τμημάτων του Σ.ΕΠ.Ε., με την επιφύλαξη του ασυμβιβάστου των καθηκόντων του διατάκτη με εκείνα του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών ή του δημοσίου υπολόγου (κατά πλειοψηφία). Το ερώτημα παραπέμφθηκε στην Β΄ Τακτική Ολομέλεια του ΝΣΚ, κατόπιν της υπ' αριθ. 96/2020 γνωμοδότησης του ΣΤ΄ Τμήματος


ΝΣΚ/96/2020

Εάν η δυνατότητα που παρέχει η διάταξη του άρθρου 65 παρ. 1 του ν. 4270/2014, όπως ισχύει, στους Υπηρεσιακούς Γραμματείς, ως διατάκτες του προϋπολογισμού του Υπουργείου τους, να ορίζουν ως διατάκτη οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς όργανο, περιορίζεται από το δεύτερο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 37 του ν. 4622/2019 και, ως εκ τούτου, ο Υπηρεσιακός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων δεν μπορεί να ορίσει διατάκτη όργανο μη υπαγόμενο σε αυτόν, όπως π.χ. οι Προϊστάμενοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Περιφερειακών Τμημάτων του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ)(...)Ο Υπηρεσιακός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων μπορεί να ορίσει ως δευτερεύοντα διατάκτη για τις σταθερές (διαρκούς ή περιοδικού χαρακτήρα) δαπάνες των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, όπως των Περιφερειακών Υπηρεσιών του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ), ακόμη και όργανο μη υπαγόμενο σ' αυτόν, όπως π.χ. τους Προϊσταμένους των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Περιφερειακών Τμημάτων του ΣΕΠΕ, με την επιφύλαξη του ασυμβιβάστου των καθηκόντων του διατάκτη με εκείνα του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών ή του δημοσίου υπολόγου (κατά πλειοψηφία). Παραπομπή του θέματος στην αρμόδια Τακτική Ολομέλεια του ΝΣΚ, λόγω μείζονος σπουδαιότητας (ομόφωνα)