Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

264074/2009

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3460/2006
ΦΕΚ: 607/Β/02.04.2009

Λεπτομέρειες εφαρμογής των διατάξεων της παραγράφου 1, του άρθρου 14 του ν. 3460/2006 (Α΄ 105), όπως αυτή αντικαταστάθηκε με τη παράγραφο 1 του άρθρου 27 του ν. 3698/2008 (Α΄ 198) και της παραγράφου 2 του άρθρου 27 του ν. 3698/2008.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

3584/113268/2016

Καθορισμός αποζημίωσης για τους ελέγχους του άρθρου 14 του Ν. 3460/2006 (Α' 105), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 3698/2008 (Α' 198).


2/24078/0022/2012

Καθορισμός αποζημίωσης για τους ελέγχους του άρθρου 14 του Ν. 3460/2006, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 3698/2008.(ΚΑΕ0567) ΒΛΕΠΕ ΤΗΝ 3584/113268/2016, ΦΕΚ 3457/Β/26.10.2016


136/58867/2012

ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για την καταβολή αποζημίωσης για τους ελέγχους του άρθρου 14 του ν. 3460/2006, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του ν. 3698/2008»


199/74317/2012

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για την καταβολή αποζημίωσης για τους ελέγχους του άρθρου 14 του ν. 3460/2006, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του ν. 3698/2008»

4004/128453/2016

«Οδηγίες για την καταβολή αποζημίωσης για τους ελέγχους του άρθρου 14 του ν. 3460/2006, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του ν. 3698/2008».(ΑΔΑ:79ΔΠ4653ΠΓ-824)


ΠΟΛ 1149/2008

Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 31 του ν. 3698/2008 (Φ.Ε.Κ. 198 Α΄/2-10-2008) - Παράταση του χρόνου για την υποβολή δήλωσης φόρου μεταβίβασης ακινήτων στις περιπτώσεις επικύρωσης ανώμαλων δικαιοπραξιών.

ΝΔ 1070/1942

Περί Ιδρύσεως Ταμείου Επικουρικής Ασφαλίσεως Ασφαλιστών και Προσωπικού Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ν.4254/2014-ΦΕΚ 85/Α/7.4.2014(…)ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΙΑ.3: ΜΕΙΩΣΗ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2. Α. Aπό 1.1.2015 καταργούνται οι διατάξεις: κε. της παραγράφου α΄ του άρθρου 4 του ν.δ. 1070/ 1942 (Α΄43) και της παραγράφου 3 της υπουργικής απόφασης 37068/Σ.1202/3.11.1943 (Β΄198) υπέρ του τέως Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Ασφαλιστών και Προσωπικού Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων (ΤΕΑΑΠΑΕ) και της υποπαραγράφου 1.1. της παρ.1 του άρθρου 8 της υπουργικής απόφασης Φ.51020/4883/105/21.2.2013 (Β΄411).


2/478/0025/2006

Διαδικασία βεβαίωσης και διαγραφής οφειλών εγγυημένων από το Ελληνικό Δημόσιο(Συμπλήρωση απο την 2/8174/0025/2008, ΦΕΚ-308 Β/27-2-2008 και υην 2/84487/0025/2013 -ΦΕΚ 2539 Β/10-10-2013-Διορθ.Σφαλμ. ΦΕΚ 2739 Β/29-10-2013

Ν. 4549/18, ΦΕΚ-105 Α/14-6-18, άρθρο 108 : “1. Οι αριθμ. 2/478/0025/4.1.2006 (Β΄ 16) και 2/9441/ 0025/2012 (Β΄ 381) κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί βάσει διατάξεων που καταργούνται δυνάμει της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 106, διατηρούνται σε ισχύ μέχρι την έκδοση των κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παραγράφων 4 του άρθρου 100 και 3 του άρθρου 92 κανονιστικών πράξεων.


2/60180/0026/2014

Παροχή απόψεων σχετικα με την την εκκαθάριση δαπάνης που αφορά, ελέγχους της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 3460/2006 που διενεργήθηκαν κατά το έτος 2013

Ν.4351/2015,ΦΕΚ-164/Α/4.12.2015 άρθρο 48: Άρθρο 48 Εκκαθάριση δαπανών ελέγχων1.Δαπάνες για ελέγχους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και των Περιφερειών, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 3460/2006 (Α΄ 105),όπως ισχύει, οι οποίες προέκυψαν κατά το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου − Δεκεμβρίου 2011, εκκαθαρίζονται σε βάρος των πιστώσεων του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και των Περιφερειών Ε.Φ. 29−110 στον ΚΑΕ 0567 έτους 2016, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.2.Δαπάνες για ελέγχους των Περιφερειών, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 3460/2006, όπως ισχύει, οι οποίες προέκυψαν κατά τα έτη 2013 και 2014 εκκαθαρίζονται σε βάρος των πιστώσεων του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και των Περιφερειών Ε.Φ. 29−110 στον ΚΑΕ 0567 έτους 2016, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/5/2019

Καταβολή αποζημίωσης ελεγκτών:..Με δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι για τις υπό κρίση δαπάνες δεν τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία ανάληψής τους, καθόσον δεν εκδόθηκε μετά την εκκαθάρισή τους, ήτοι μετά το τέλος του διμήνου κατά το οποίο πραγματοποιήθηκαν οι έλεγχοι, σύμφωνα με τα ειδικώς οριζόμενα στο άρθρο 9 παρ. 2 του π.δ/τος 113/2010, εντός του έτους 2015, στο οποίο αυτές ανάγονται, απόφαση ανάληψης υποχρέωσης για τη δέσμευση της αντίστοιχης πίστωσης. Η εν λόγω πλημμέλεια δεν δύναται στη συγκεκριμένη περίπτωση να θεραπευθεί με την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 65 παρ. 1 του ν. 4487/2017 (Α΄ 110/1.8.2017), που ορίζει ότι οι δαπάνες των Περιφερειών του άρθρου 14 παρ. 1 του ν. 3460/2006 (Α΄ 105), οι οποίες προέκυψαν κατά τα οικονομικά έτη 2015 και 2016, δύνανται να μεταφερθούν, από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στον προϋπολογισμό των Περιφερειών, όπου και εκκαθαρίζονται κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης. Και τούτο, διότι οι σχετικές αξιώσεις των φερόμενων ως δικαιούχων έχουν εν τω μεταξύ υποπέσει στη διετή παραγραφή του άρθρου 140 παρ. 3 του ν. 4270/2014. Συγκεκριμένα, η παραγραφή της αξίωσης που αφορά σε αποζημίωση του διμήνου Ιουλίου – Αυγούστου έτους 2015 και για την καταβολή της οποίας (αποζημίωσης) εκδόθηκε το ... χρηματικό ένταλμα πληρωμής, οικονομικού έτους 2018, της Π.Ε. …, ξεκίνησε την 1.9.2015, δηλαδή την πρώτη μέρα του επόμενου μήνα από τη λήξη του διμήνου, και συμπληρώθηκε στις 31.8.2017 χωρίς να μεσολαβήσει κανένα διακοπτικό αυτής γεγονός, δοθέντος ότι το 864 χρηματικό ένταλμα πληρωμής, οικονομικού έτους 2017, εκδόθηκε στις 8.11.2017, δηλαδή μετά τη συμπλήρωση της παραγραφής της εν λόγω αξίωσης. Τα ως άνω ισχύουν ομοίως και για την αξίωση που αφορά σε αποζημίωση του διμήνου Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου έτους 2015, καθόσον η παραγραφή στη συγκεκριμένη περίπτωση ξεκίνησε την 1.11.2015 και συμπληρώθηκε στις 31.10.2017 χωρίς επίσης να μεσολαβήσει κανένα διακοπτικό αυτής γεγονός, δοθέντος ότι το 863 χρηματικό ένταλμα πληρωμής, οικονομικού έτους 2017, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας εκδόσεώς του, δεν αφορούσε στην εξόφληση της συγκεκριμένης απαίτησης, καθόσον αφορούσε στο χρονικό διάστημα Μαΐου – Ιουνίου έτους 2015. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες είναι μη κανονικές και ως εκ τούτου αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.