2333.2/9217/2025
Τύπος: Εγκύκλιοι
Τοποθέτηση, προγραμματισμός, συντήρηση και απενεργοποίηση ραδιοφάρων ένδειξης θέσης κινδύνου πλοίου (EPIRBS) σε εμπορικά πλοία ελληνικής σημαίας. ΑΔΑ:Ψ6ΥΥ4653ΠΩ-174
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
1218.38/1/1998
Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία.
2322.2/37714/2021
Σήμανση φωτιστικών σημάτων κινδύνου με τα οποία εφοδιάζονται τα εμπορικά πλοία ΑΔΑ:62Α84653ΠΩ-95Δ
4113.220/01/2006
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/1998 Υ.Α. «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» (Β 704/10.7.1998).
4113.224/01/2008
Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/1998 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 704 Β΄) «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία».
4113.198/01/2005
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/98 υπουργικής απόφασης «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» (ΦΕΚ 704/Β΄/10.7. 1998).
2333.2/3091/2025
Εφαρμογή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφάλειας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» και κατάργηση των υπ’ αρ. 1218.38/1/25.6.1998 (Β’ 704), 4113.193/01/2004 (Β’ 1458) και 4113.223/01/2006 (Β’ 1446) υπουργικών αποφάσεων, όπως τροποποιήθηκαν.
2111.8-4/33945/2019
Καθορισμός τιμολογίου δαπάνης στην οποία υποβλήθηκαν οι Κρατικές Υπηρεσίες από διάθεση και κινητοποίηση επιχειρησιακών μέσων και προσωπικού προς παροχή βοήθειας εξαιτίας της εκ πρόθεσης ή από βαριά αμέλεια αναίτιας χρήσης Προσωπικού Ραδιοφάρου Ένδειξης Θέσης Κινδύνου (PLB) - Απαιτούμενα δικαιολογητικά και διαδικασία είσπραξης των οφειλόμενων χρηματικών ποσών.
ΝΣΚ/332/2002
Πλοία. Οριστική απώλεια πλοίου. Φορολογία πλοίων.Επί διαλύσεως πλοίου ή βυθίσεως αυτού, η φορολογική υποχρέωση του Ν 27/75 παύει να υφίσταται από της διαλύσεως (ή βυθίσεως) του πλοίου, του φορολογουμένου φέροντος το βάρος της αποδείξεως περί επελεύσεως του ως άνω γεγονότος. Επί μεταβιβάσεως όμως ελληνικού πλοίου σε αλλοδαπούς ή και ομοίας μεταβιβάσεως της κυριότητος (κατακυρώσεως) πλοίου κατόπιν δημοσίου πλειστηριασμού (κατά ποσοστό συνεπαγόμενο την απώλεια της ελληνικής εθνικότητος και στις δύο περιπτώσεις), ενόσω η περίληψη της κατακυρωτικής εκθέσεως δεν έχει καταχωρισθεί για οποιονδήποτε λόγο στο νηολόγιο, εξακολουθεί να υφίσταται η φορολογική υποχρέωση, έστω και αν ο πλοιοκτήτης παρέδωσε το πλοίο και έπαυσε κατόπιν αυτού, να έχει την εκμετάλλευσή του.
Π.Δ.52/2023
Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία (ΕΕ) 2019/1158 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 «σχετικά με την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής για τους γονείς και τους φροντιστές και την κατάργηση της οδηγίας 2010/18/ΕΕ του Συμβουλίου» (L 188), ως προς τους εργαζόμενους με σχέση ναυτικής εργασίας στα υπό ελληνική σημαία εμπορικά πλοία.