Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2333.2/9217/2025

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 304/1997, 2333.2/3091/2025

Τοποθέτηση, προγραμματισμός, συντήρηση και απενεργοποίηση ραδιοφάρων ένδειξης θέσης κινδύνου πλοίου (EPIRBS) σε εμπορικά πλοία ελληνικής σημαίας. ΑΔΑ:Ψ6ΥΥ4653ΠΩ-174


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

1218.38/1/1998

Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία.


2322.2/37714/2021

Σήμανση φωτιστικών σημάτων κινδύνου με τα οποία εφοδιάζονται τα εμπορικά πλοία ΑΔΑ:62Α84653ΠΩ-95Δ


4113.220/01/2006

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/1998 Υ.Α. «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» (Β 704/10.7.1998).


4113.224/01/2008

Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/1998 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 704 Β΄) «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία».


4113.198/01/2005

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 1218.38/1/98 υπουργικής απόφασης «Εισαγωγή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» (ΦΕΚ 704/Β΄/10.7. 1998).


2333.2/3091/2025

Εφαρμογή του παγκόσμιου ναυτιλιακού συστήματος κινδύνου και ασφάλειας (GMDSS) στα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία» και κατάργηση των υπ’ αρ. 1218.38/1/25.6.1998 (Β’ 704), 4113.193/01/2004 (Β’ 1458) και 4113.223/01/2006 (Β’ 1446) υπουργικών αποφάσεων, όπως τροποποιήθηκαν.


2111.8-4/33945/2019

Καθορισμός τιμολογίου δαπάνης στην οποία υποβλήθηκαν οι Κρατικές Υπηρεσίες από διάθεση και κινητοποίηση επιχειρησιακών μέσων και προσωπικού προς παροχή βοήθειας εξαιτίας της εκ πρόθεσης ή από βαριά αμέλεια αναίτιας χρήσης Προσωπικού Ραδιοφάρου Ένδειξης Θέσης Κινδύνου (PLB) - Απαιτούμενα δικαιολογητικά και διαδικασία είσπραξης των οφειλόμενων χρηματικών ποσών.


ΝΣΚ/332/2002

Πλοία. Οριστική απώλεια πλοίου. Φορολογία πλοίων.Επί διαλύσεως πλοίου ή βυθίσεως αυτού, η φορολογική υποχρέωση του Ν 27/75 παύει να υφίσταται από της διαλύσεως (ή βυθίσεως) του πλοίου, του φορολογουμένου φέροντος το βάρος της αποδείξεως περί επελεύσεως του ως άνω γεγονότος. Επί μεταβιβάσεως όμως ελληνικού πλοίου σε αλλοδαπούς ή και ομοίας μεταβιβάσεως της κυριότητος (κατακυρώσεως) πλοίου κατόπιν δημοσίου πλειστηριασμού (κατά ποσοστό συνεπαγόμενο την απώλεια της ελληνικής εθνικότητος και στις δύο περιπτώσεις), ενόσω η περίληψη της κατακυρωτικής εκθέσεως δεν έχει καταχωρισθεί για οποιονδήποτε λόγο στο νηολόγιο, εξακολουθεί να υφίσταται η φορολογική υποχρέωση, έστω και αν ο πλοιοκτήτης παρέδωσε το πλοίο και έπαυσε κατόπιν αυτού, να έχει την εκμετάλλευσή του.


Π.Δ.52/2023

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία (ΕΕ) 2019/1158 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 «σχετικά με την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής για τους γονείς και τους φροντιστές και την κατάργηση της οδηγίας 2010/18/ΕΕ του Συμβουλίου» (L 188), ως προς τους εργαζόμενους με σχέση ναυτικής εργασίας στα υπό ελληνική σημαία εμπορικά πλοία.