Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
3122.1/43715/2018
Έργα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 97 "Τροποποίηση του άρθρου 24 του ν. 2971/2001" του ν. 4504/2017 (Α΄ 184).
2213.6-1.3/88549/2017
«ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ν. 4504/2017 (ΦΕΚ Α΄ 184) - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΩΝ ΟΡΙΩΝ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ (Δ.Σ. LLMC 1976), ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ 1996 ».(ΑΔΑ:6ΔΜΨ4653ΠΩ-ΒΞΚ)
ΝΣΚ/2/2024
α) Λαμβάνοντας υπ’ όψιν το άρθρο 27 παρ.1 περ. β΄ υποπερ. βστ΄ του ν.4504/2017 (Α΄ 184) και το άρθρο 19 του π.δ. 11/2021 (Α΄ 21), κατά τα οποία η έκτακτη μετάθεση για λόγους υποχρεωτικής συνυπηρέτησης τελεί υπό την προϋπόθεση πρόβλεψης από την κείμενη νομοθεσία, ερωτάται αν το άρθρο 27 παρ.6 του ν.4504/2017 συνιστά την αποκλειστική περίπτωση συνυπηρέτησης στο εξωτερικό για στελέχη Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής(Λ.Σ–ΕΛ.ΑΚΤ). β) Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης στο παραπάνω ερώτημα, ερωτάται αν τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 1 του π.δ. 11/2021, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 1 του π.δ. 61/2023 (Α’ 113), καθώς και στις διατάξεις των άρθρων 19 και 29 του π.δ. 11/2021, όπως ισχύουν, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 27 παρ.1περ.β΄υποπερ. βστ΄ του ν.4504/2017, όπως ισχύει, περί έκτακτης μετάθεσης για λόγους υποχρεωτικής συνυπηρέτησης, τυγχάνουν εφαρμογής και σε περίπτωση αιτήματος υποχρεωτικής συνυπηρέτησης σε Υπηρεσίες του εξωτερικού, καθώς και αν οι Υπηρεσίες αυτές εμπίπτουν αποκλειστικά σε αυτές που προβλέπονται στους με αριθμ. 87/2021 (Β’ 4914) και 88/2021 (Β’ 4913) Κανονισμούς κατανομής οργανικών θέσεων προσωπικού Λ.Σ. –ΕΛ.ΑΚΤ. (..)α) Λαμβάνοντας υπ’ όψιν το άρθρο 27 παρ.1 περ. β’ υποπερ. βστ΄ του ν.4504/2017 (Α΄ 184) και το άρθρο 19 του π.δ. 11/2021 (Α΄21), κατά τα οποία η έκτακτη μετάθεση για λόγους υποχρεωτικής συνυπηρέτησης τελεί υπό την προϋπόθεση πρόβλεψης από την κείμενη νομοθεσία, το άρθρο 27 παρ.6 του ν.4504/2017 συνιστά την αποκλειστική περίπτωση συνυπηρέτησης στο εξωτερικό για στελέχη ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. β) Κατόπιν των ανωτέρω, παρέλκει η απάντηση στο δεύτερο ερώτημα (ομόφωνα)
3113.6/49054/2018
Διευκρινήσεις επί του ν. 4504/2017 (Α΄-184) Δια βίου εκπαίδευση προσωπικού Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοΐα, θέματα πολιτικού προσωπικού, συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα και άλλες διατάξεις.(ΑΔΑ:ΩΦΟΟ4653ΠΩ-ΦΧΦ)
3133.1-3/18868/2018
«Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α΄92) με τις διατάξεις του ν. 4504/2017 (Α΄184)».(ΑΔΑ:Ψ4ΙΝ4653ΠΩ-1Ν8)
154/2020
Σχέδιο πρότυπης πρόσκλησης κατ' άρθρον 105 παρ. 8 του ν. 4504/2017 (Στερεά Απόβλητα) για την παροχή λιμενικών υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων και καταλοίπων πλοίων.
152/2020
Σχέδιο πρότυπης πρόσκλησης κατ’ άρθρον 105 παρ. 10Α του ν. 4504/2017 (Παράρτημα VI της ΔΣ MARPOL 73/78) για την παροχή λιμενικών υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων και καταλοίπων πλοίων.
ΝΣΚ/92/2020
Αν απαιτείται η έκδοση νέας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετάθεση στελεχών ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ σε Έδρες Ναυτιλιακών Ακολούθων (ΕΝΑ), με εφαρμογή των νέων κριτηρίων που ορίζονται στο άρθρο 25 του ν. 4676/2020 και ακύρωση της εκκρεμούς διαδικασίας ή δύναται να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής με τα κριτήρια που ορίζονταν στο άρθρο 115 του ν. 4504/2017, όπως ίσχυε πριν από την τροποποίησή του.(...)Η διαδικασία επιλογής Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ) για την πλήρωση κενών θέσεων στις ΕΝΑ, η οποία ξεκίνησε με βάση πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4504/2017, δύναται να ολοκληρωθεί από τη Διοίκηση με εφαρμογή των διατάξεων αυτών, όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 4676/2020 και ισχύουν από 19-3-2020. Η Διοίκηση, πάντως, δύναται κατά τη διακριτική της ευχέρεια, να εκδώσει νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (κατά πλειοψηφία).
34553/2017
Παροχή διευκρινίσεων για την ερμηνεία και εφαρμογή των άρθρων 108-114 του ν.4483/2017 (Α’ 107) για τους Ευρωπαϊκούς Ομίλους Εδαφικής Συνεργασίας (ΕΟΕΣ).(ΑΔΑ:6438465ΧΘ7-ΗΒΦ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 28/2017
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/100/2019
Παροχή υπηρεσιών:..Με τα δεδομένα αυτά η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθόσον οι άνω υπηρεσίες ανατέθηκαν σε ιδιώτη δυνάμει σύμβασης, κατά παράβαση του άρθρου 90 παρ. 1 του ν. 4504/2017, όπως ίσχυε κατά τον κρίσιμο χρόνο υπογραφής της οικείας σύμβασης (27.4.2018), ήτοι πριν την αντικατάστασή του με το άρθρο 24 παρ. 1 του ν. 4551/2018 (ΦΕΚ Α΄116/2.7.2018), που προέβλεπε ότι οι υπηρεσίες αυτές διενεργούνται από το προσωπικό του οικείου Δημοτικού - Λιμενικού Ταμείου και σε περίπτωση μη επάρκειας αυτού από προσωπικό που προσλαμβάνεται προς το σκοπό αυτό, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τη διαδικασία του άρθρου 21 του ν. 2190/1994. Συναφώς δε, στο άρθρο 4 του ισχύοντος Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ως άνω Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου (3050/1408/14/21.2.21014 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης ... και ..., ΦΕΚ Β΄ 689/19.3.2014) προβλέπονται οκτώ (8) θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου (Ι.Δ.Ο.Χ.) διαφόρων ειδικοτήτων για την αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών. Τέλος, ο προϋπολογισμός της σύμβασης είναι αόριστος και αντίκειται στην αρχή της οικονομικότητας, διότι εξ ουδενός στοιχείου προκύπτει, έστω και κατ’ εκτίμηση, η ποσότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών που πρέπει να παρασχεθούν καθώς και η τιμή μονάδας. Κατ’ ακολουθία αυτών, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.