Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/43091/0026/2011

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Επίλυση διαφωνίας.(καταβολή εξόδων μετάθεσης σε εκπαιδευτικό)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/42242/0026/2004

Επίλυση διαφωνίας σχετικά με τη καταβολή οδοιπορικών εξόδων υπαλλήλων της Ν.Α.Θεσσαλονίκης


2/60347/0026/2004

Επίλυση διαφωνίας επί πληρωμής εξόδων μετάταξης υπαλλήλων Ν.Α.Πέλλας


ΝΣΚ/103/2016

Καταβολή οδοιπορικών εξόδων στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο μετακινείται, σε περισσότερα του ενός σχολεία, για συμπλήρωση ωραρίου. Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο τοποθετείται σε περισσότερα του ενός σχολεία, σε διαφορετικές πόλεις και χωριά για την συμπλήρωση του ωραρίου του, δικαιούται, για τις μετακινήσεις του αυτές, την καταβολή των προβλεπομένων για το εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΠ), οδοιπορικών εξόδων (ομοφ). ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/275/2017

Καταβολή οδοιπορικών εξόδων στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ).  Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) το οποίο τοποθετείται στην οικεία Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) του κάθε Σχολικού Δικτύου Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και παρέχει τις υποστηρικτικές του υπηρεσίες, για την συμπλήρωση του ωραρίου του, μετακινούμενο, στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης του ΣΔΕΥ, τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις και χωριά, δικαιούται για τις μετακινήσεις του αυτές, την καταβολή των προβλεπομένων για το Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ), οδοιπορικών εξόδων.


2/37876/0026/2004

Επίλυση διαφωνίας σχετικά με μη καταβολή δαπάνης αποζημίωσης υπερωριακής εργασίας υπαλλήλων της Ν.Α.Πέλλας ,που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο οικονομικό έτος.


ΕΣ/Τμ.1/282/2007

ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:Νόμιμη καταβολη που αφορουσε την καταβολή  εξόδων μετάθεσης στη…….., η οποία τοποθετήθηκε ως διευθύντρια στις Επαγγελματικές Σχολές - Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (ΕΠΑΣ/Τ.Ε.Ε.) …… του Ο.Τ.Ε.Κ.(....)  Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη που προηγήθηκε, η τοποθέτηση της φερόμενης ως δικαιούχου, για μία τριετία, ως Διευθύντριας στις Επαγγελματικές Σχολές (πρώην Τ.Ε.Ε) ….. (κατόπιν αίτησης επιλογής για τη θέση αυτή), ενέχει συγχρόνως το χαρακτήρα μετάθεσης και ως εκ τούτου δικαιούται των προβλεπομένων στο άρθρο 14 του ν. 2685/1995 δαπανών μετάθεσης.  Εξάλλου η υπό κρίση υπόθεση δεν εμπίπτει στην περίπτωση γ’ του άρθρου 15 του ν. 2685/1999, η οποία αφορά αρχική τοποθέτηση υπαλλήλων (η οποία δεν ενέχει το χαρακτήρα μετάθεσης), που διενεργείται μετά από αίτησή τους, με συνέπεια να μην δικαιούνται δαπανών μετάθεσης (βλ. 9/2004 πράξη Ι Τμήματος  Ελ. Συνεδρίου).  Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, αφού η φερόμενη ως δικαιούχος δικαιούται εξόδων μετάθεσης, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και ως εκ τούτου το ένταλμα αυτό, πρέπει να θεωρηθεί.


2/35695/0026/2003

Επίλυση διαφωνίας σχετικά με δαπάνες συμμετοχής της Ν.Α.Ηλείας σε συνέδριο.


2/70137/0026/2010

Επίλυση διαφωνίας σχετικά με αποζημίωση μελών Μ.Κ.Ε.Ο.(Δημοσίευση σε ΦΕΚ)


EΣ/Τμ.1/78/2001

ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:Μη νόμιμη καταβολή ποσου που αφορα δαπάνες μετάθεσης(....)  Στην προκείμενη περίπτωση από τα στοιχεία του φακέλου προκύπτουν τα εξής: Η φερόμενη ως δικαιούχος του επίμαχου χρηματικού εντάλματος….., που υπηρετούσε στο Υποκατάστημα του Ι.Κ.Α. …..μετατέθηκε, κατόπιν προαγωγής της σε θέση προϊσταμένου Διεύθυνσης με την Ρ34/5/14.9.2000 απόφαση του Διοικητή του Ι.Κ.Α., σε οργανική θέση του Υποκαταστήματος του Ι.Κ.Α. ΄…….. Η απόσταση μεταξύ ……και …… είναι 27 χιλιόμετρα. Η ανωτέρω δεν  προσκόμισε  φορτωτική ή άλλο στοιχείο, που να  αποδεικνύει   την μεταφορά  της οικοσκευής  της και επομένως    δικαιούται   ως έξοδα μετάθεσης  μόνο το 30% του βασικού ποσού εξόδων  μετάθεσης. Συνεπώς η εντελλόμενη  με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα  δαπάνη είναι μη νόμιμη  για το πέραν του 30%  του βασικού ποσού   εξόδων μετάθεσης  ποσόν,  και για το λόγο αυτό,  δεν πρέπει τούτο να θεωρηθεί,  όπως υποστηρίζει  και η διαφωνούσα  Επίτροπος,  αν και με άλλη αιτιολογία.


2/58331/0026/2000

Επίλυση διαφωνίας για τη νομιμότητα δαπανών συμμετοχής της ΝΑ Ζακύνθου σε Συνέδριο