Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/4078/ΔΕΠ/2019

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4354/2015

Αποδοχές Γενικών Γραμματέων Δήμων


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΥ

Συνοπτικός οδηγός εκκαθάρισης δαπανών γενικών γραμματέων Δήμων


2/57332/0022/2012

Αποδοχές Γενικών και Ειδικών Γραμματέων Υπουργείων και Γενικών Γραμματέων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.


2/48910/0022/2001

Αποδοχές Γενικών Γραμματέων Υπουργείων και Περιφερειών.


72865/2018

Τροποποίηση της αριθμ. 54698/5.10.2018 (Β’ 4704) κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών «Καθορισμός αποδοχών α) αιρετών οργάνων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και β) γενικών γραμματέων δήμων».


2/59298/0022/2012

ΘΕΜΑ: «Αποδοχές Γενικών και Ειδικών Γραμματέων Υπουργείων και Γενικών Γραμματέων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων».(Κοινοποίηση της αριθμ. οικ. 2/57332/0022/27-7-2012 (ΦΕΚ 358 Υ.Ο.Δ.Δ.) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών (ΑΔΑ : Β4Γ7Η-45Δ))

ΚΥΑ/7309/2011

Καθορισμός αποδοχών των γενικών γραμματέων δήμων.


2/7607/0022/2005

Καθορισμός αποδοχών των Γενικών Γραμματέων Δήμων.


2/οικ.32582/0022/2012

«Αποδοχές μετακλητών, ειδικών συμβούλων και συνεργατών των Πολιτικών Γραφείων μελών της Κυβέρνησης, Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων»

ΝΣΚ/8/2007

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Υπάλληλοι. Δυνατότητα ή μη διορισμού σε θέσεις γενικών γραμματέων Δήμων, καθώς και απόσπασης σε θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών ή επιστημονικών συνεργατών Δήμων.Υπό το υφιστάμενο καθεστώς, δεν παρέχεται δυνατότητα διορισμού των υπαλλήλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων σε θέσεις γενικών γραμματέων Δήμων, ούτε, επίσης, απόσπασής τους σε θέσεις ειδικών συμβούλων, ειδικών ή επιστημονικών συνεργατών Δήμων. (πλειοψ.)


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/207/2019

Καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, η εντελλόμενη δαπάνη, ανεξαρτήτως του εσφαλμένου χαρακτηρισμού της ως επιδόματος θέσης ευθύνης, - αφού οι Γενικοί Γραμματείς των Δήμων δεν δικαιούνται επίδομα θέσης ευθύνης, πλην όμως δικαιούνται της τυχόν προκύπτουσας διαφοράς με τις αποδοχές των υπαλλήλων ειδικών θέσεων 1ου βαθμού, - είναι νόμιμη. Και τούτο διότι οι αποδοχές του φερόμενου ως δικαιούχου Γενικού Γραμματέα του Δήμου ....., κατά παράβαση του κατά τα ανωτέρω τιθέμενου κατώτερου ορίου των αποδοχών του, είναι κατώτερες των αποδοχών των υπαλλήλων ειδικών θέσεων 1ου βαθμού, το δε εντελλόμενο ποσό αντιστοιχεί στην προκύπτουσα διαφορά προκειμένου να εξομοιωθούν οι σχετικές αποδοχές. Δεν ασκεί δε επιρροή το γεγονός ότι με την καταβολή της διαφοράς αυτής στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, οι μηνιαίες αποδοχές του υπερβαίνουν τις αποδοχές που αντιστοιχούν στο προβλεπόμενο ποσοστό 65% επί της αντιμισθίας του οικείου Δημάρχου (2.565 ευρώ), καθόσον, σύμφωνα με τη διέπουσα το μισθολογικό καθεστώς των Γενικών Γραμματέων των Δήμων κ.υ.α. το κατώτερο όριο των αποδοχών του φερόμενου ως δικαιούχου μετακλητού υπαλλήλου, το οποίο αντιστοιχεί στο ύψος των αποδοχών των υπαλλήλων ειδικών θέσεων 1ου βαθμού, όπως αυτές νοούνται κατά το ν. 4354/2015, τίθεται ανεξαρτήτως των αποδοχών που προκύπτουν από την ανωτέρω ποσόστωση επί της αντιμισθίας του Δημάρχου.