2/107929/0026/2013
Τύπος: Έγγραφα
Καθορισμός διαδικασίας και λοιπών τεχνικών λεπτομερειών για την πληρωμή των δημόσιων δαπανών από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.). ΟΠΩΣ ΙΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 2/29688/0026/2014 -ΦΕΚ: 977/Β/2014 ΑΠΟΦΑΣΗ.
Σχετ. 2/113934α/0026/2013 - ΦΕΚ: ΒΙΨΠΗ-ΘΨΖ -ΘΕΜΑ: «Εξόφληση Χρηματικών Ενταλμάτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.)».
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2/29688/0026/2014
Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 2/107929/0026/1.12.2013 απόφασης (Β΄ 3172)."Καθορισμός διαδικασίας και λοιπών τεχνικών λεπτομερειών για την πληρωμή των δημόσιων δαπανών από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.)"
2/20183/0026/2014
Εξόφληση Χρηματικών Ενταλμάτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.)».
2/113934α/0026/2013
ΘΕΜΑ: «Εξόφληση Χρηματικών Ενταλμάτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.)».
ΔΙΣΚΠΟ/Φ.8/οικ.5091/2011
ΘΕΜΑ: "Υποχρεωτικός έλεγχος ύπαρξης Αριθμού Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ) κατά τον έλεγχο και την εκκαθάριση πράξεων δαπανών των φορέων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.)"Σχ.3861/2010
2/113934/0026/2013
Εξόφληση χρηματικών ενταλμάτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου».
2/7476/0026/2014
Ανάθεση αρμοδιότητας στις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου στα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
2/51290/0026/2016
Θέμα: Παροχή οδηγιών επί της αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης» (ΑΔΑ 6ΡΩΣΗ-ΞΝΛ, ΥΕΚ 1381/τ.Β’/17.5.2016).(ΑΔΑ:9637Η-ΩΛΦ)
2/378/0026/1999
Κατευθύνσεις Δημοσιονομικού ελέγχου.(Συμπληρώθηκε από το αριθμ.2/9709/0026/1999 έγγραφο )
ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ/2024
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ - ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ 01/01/2024 (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ Ν.5045/2023-ΦΕΚ:136/Α/29.07.2023)
2/1806/0004/2014
Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών Δημοσιονομικού Ελέγχου.