174/2024
Τύπος: Αποφάσεις
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 16126/20.09.2022 απόφασης Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας «Δικαιολογητικά και διαδικασία εγγραφής των Εθελοντικών Οργανώσεων και των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας στο Ενιαίο Μητρώο Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας (Ε.Μ.Ε.Π.Π.)» (Β’ 5087), όπως τροποποιήθηκε με τις υπ’ αρ. 16285/14.11.2022 (Β’ 5849) και 274/10.05.2023 (Β’ 3121) όμοιες.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
552/2024
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 16126/20.09.2022 απόφασης Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας «Δικαιολογητικά και διαδικασία εγγραφής των Εθελοντικών Οργανώσεων και των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας στο Ενιαίο Μητρώο Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας Ε.Μ.Ε.Π.Π.)» (Β’ 5087), όπως τροποποιήθηκε με τις υπ’ αρ. 16285/14.11.2022 (Β’ 5849), 274/10.05.2023 (Β’ 3121) και 174/05.04.2024 (Β’ 2368) όμοιες.
274/2023
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 16126/20.09.2022 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας «Δικαιολογητικά και διαδικασία εγγραφής των Εθελοντικών Οργανώσεων και των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας στο Ενιαίο Μητρώο Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας (Ε.Μ.Ε.Π.Π.)» (Β’ 5087), όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. 16285/14.11.2022 όμοια (Β’ 5849).
16285/2022
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 16126/20.09.2022 απόφασης Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας «Δικαιολογητικά και διαδικασία εγγραφής των Εθελοντικών Οργανώσεων και των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας στο Ενιαίο Μητρώο Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας (Ε.Μ.Ε.Π.Π.)» (Β’ 5087).
16126/2022
Δικαιολογητικά και διαδικασία εγγραφής των Εθελοντικών Οργανώσεων και των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας στο Ενιαίο Μητρώο Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας (Ε.Μ.Ε.Π.Π.).
37608/2023
Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στον Διακριτικό Τίτλο των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας, το Ατομικό Δελτίο Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας, τη στολή και τη χρήση του Σήματος Πολιτικής Προστασίας.
Ν.4662/2020
Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, αναδιάρθρωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναβάθμιση συστήματος εθελοντισμού πολιτικής προστασίας, αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού και άλλες διατάξεις.
ΣτΕ/1870/2022
ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ:Επειδή, αιτιολογία της προσβαλλόμενης πράξης αποτελεί η εισήγηση του Δημάρχου, η οποία έγινε ομόφωνα δεκτή από τα μέλη του συλλογικού οργάνου. Η αιτιολογία αυτή κατά το μέρος που αφορά τη συμπεριφορά του αιτούντος σε σχέση με την παράταξή του (τον συνδυασμό της πλειοψηφίας), από τη φύση της, ως απτόμενης της εσωτερικής λειτουργίας της παράταξης, νομίμως περιέχει γενικές αναφορές χωρίς εξειδίκευση των συγκεκριμένων πραγματικών περιστατικών. Αντιθέτως, το σκέλος της αιτιολογίας της προσβαλλόμενης που αφορά τη συμπεριφορά του αιτούντος ως δημοτικού οργάνου, για το οποίο, άλλωστε, ο αιτών δεν παραπονείται, περιέχει συγκεκριμένα πραγματικά περιστατικά, όπως το γεγονός ότι ενώ ο αιτών ήταν υπεύθυνος πολιτικής προστασίας για τη Δημοτική Ενότητα Καπανδριτίου ουδέποτε προέβη στις επιβαλλόμενες ενέργειες, όπως τουλάχιστον να συμμετέχει στις συνεδριάσεις του Τοπικού Συντονιστικού Οργάνου, ότι δεν αναγνώριζε εσκεμμένα κάθε προσπάθεια εθελοντών ή του Δήμου για την οργάνωση ομάδων πυρασφάλειας και ότι αρνήθηκε τη συμμετοχή του στην κρισιμότατη συνεδρίαση για το Δημοτικό Κοιμητήριο Καπανδριτίου. Συνεπώς, ο λόγος ακυρώσεως με τον οποίο προβάλλεται ότι η αιτιολογία της προσβαλλόμενης αυτής πράξης είναι αόριστη, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος.Διά ταύτα Απορρίπτει την αίτηση.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/215/2019
Καταβολή αποζημίωσης λόγω υπερωριακής απασχόλησης...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει τα ακόλουθα:1. Νομίμως εντέλλεται η καταβολή αποζημίωσης λόγω υπερωριακής απαχόλησης στους φερόμενους ως δικαιούχους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας (Χ.Ε. 274 και 275/2019), της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας (Χ.Ε. 277 και 278/2019), της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής της Περιφέρειας ... και του Τμήματος Κτηνιατρικής της ΠΕ ... (Χ.Ε. 296, 298, 300 και 302/2019), δεδομένου ότι από το σύνολο των στοιχείων του φακέλου προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (έκτακτων, εποχικών ή όλως απρόβλεπτων υπηρεσιακών αναγκών) που κατέστησαν αναγκαία την πραγματοποίηση των επίμαχων υπερωριών από τους προαναφερθέντες υπαλλήλους.(...)Περαιτέρω, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη 1) όσον αφορά τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Οικονομικού της Περιφέρειας ..., που απασχολήθηκαν υπερωριακά κατά τους μήνες Μάρτιο έως Ιούνιο του έτους 2018 (Χ.Ε. 2/2019) α) ότι με το Δ.Δ.2068/23.3.2018 έγγραφο της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Διοίκησης της Περιφέρειας, ζητήθηκε η διεκπεραίωση από τους προαναφερθέντες υπαλλήλους των αναφερόμενων στο έγγραφο αυτό ενεργειών μέχρι τις 26.5.2018, μέσω της αναζήτησης στοιχείων από το φυσικό αρχείο της υπηρεσίας, δεδομένου ότι, για το διάστημα 2002-2011, δεν υφίστατο ηλεκτρονικό αρχείο, και β) την επικείμενη διενέργεια οικονομικού ελέγχου στην υπηρεσία από το Υπουργείο Οικονομικών, και 2) όσον αφορά τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της ΠΕ ... (Χ.Ε. 279/2019), ότι από τις καταστάσεις που προσκομίστηκαν μετά την πραγματοποίηση των επίμαχων υπερωριών, προκύπτει ότι η υπερωριακή απασχόληση των αναφερόμενων σε αυτές υπαλλήλων αφορούσε σε εργασίες αποχιονισμού του οδικού δικτύου αρμοδιότητας της ΠΕ ..., λόγω έκτακτων καιρικών φαινομένων, και σε εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών του οδικού δικτύου ... και του οδικού δικτύου ..., λόγω καταπτώσεων από έντονες βροχοπτώσεις, κρίνει ότι τα όργανα της Περιφέρειας χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των κειμένων διατάξεων υπέλαβαν ότι μπορούσαν νομίμως να προχωρήσουν στην ανάθεση πρόσθετης υπερωριακής εργασίας στους ανωτέρω υπαλλήλους. Ως εκ τούτου, τα Χ.Ε. 2 και 279/2019 θα μπορούσαν να θεωρηθούν λόγω συγγνωστής πλάνης.