169378/2000
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός ποσού παγίων δικαιωμάτων των παρ.1,2,3 και 5 των άρθρων 2 και 11 του Ν.325/76
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
100132/1996
Καθορισμός του ποσού των παγίων δικαιωμάτων της παρ. 1,2,3 και 5 των άρθρ. 2 και 11 του Ν. 325/1976 και των αναλογικών δικαιωμάτων των άρθρων. 3,5 και 12 του Ν. 325/1976.
Ν.325/1976
Περί καθορισμού των εισπραττομένων εν τοις αμίσθοις και εμμίσθοις Υποθηκοφυλακείοις δικαιωμάτων υπέρ του Δημοσίου και των Αμίσθων Υποθηκοφυλάκων, τροποποιήσεως του Ν.Δ.811/71 και του Νόμ.294/76 και άλλων τινών διατάξεων.
23664/2005
Καθορισμός δικαιωμάτων που εισπράττουν οι άμισθοι υποθηκοφύλακες.
Υ.Α. 43319/1988
Καθορισμός των εισπραττόμενων δικαιωμάτων στα έμμισθα και άμισθα Υποθηκοφυλακεία.- (Β` 771).
(ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 79999/1990,ΦΕΚ-646/Β/11.10.1990)
33444/2013
Καταβολή είσπραξης εισφοράς 2% υπέρ ΤΕΕ ΝΔ 2726/1953 ΦΕΚ Α΄ 325/12-11-1953"
ΥΠΕΣ/38768/2005
ΘΕΜΑ : Ερμηνευτική Εγκύκλιος των άρθρων 2, παρ . 2 και 3, 4, παρ . 2 , 5 και 6, 5, παρ . 2 και 11, παρ . 2 του ν . 3345/ 2005 ( ΦΕΚ Α '/ 138) «Οικονομικό θέματα Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και ρύθμιση διοικητικών θεμάτων» .
ΥΠΕΣ/38768/2005
ΘΕΜΑ : Ερμηνευτική Εγκύκλιος των άρθρων 2, παρ . 2 και 3, 4, παρ . 2 , 5 και 6, 5, παρ . 2 και 11, παρ . 2 του ν . 3345/ 2005 ( ΦΕΚ Α '/ 138) «Οικονομικό θέματα Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και ρύθμιση διοικητικών θεμάτων» .
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/7/2018
Αναλογικά δικαιώματα άμισθου υποθηκοφύλακα από μεταγραφή συμβολαίου.(..). Με τα δεδομένα αυτά, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθόσον το περιλαμβανόμενο σε αυτή επιμέρους ποσό των 1.851,36 ευρώ, για τα αναλογικά δικαιώματα της Άμισθης Υποθηκοφύλακα ... από τη μεταγραφή του προαναφερόμενου συμβολαίου ανάκλησης δωρεών ακινήτων με συμβαλλόμενο το Δήμο ..., υπερβαίνει το κατά τα προεκτεθέντα ανώτατο όριο των 127,66 ευρώ. Ο δε ισχυρισμός του Δήμου ότι η μεταγραφή του επίμαχου συμβολαίου δεν εμπίπτει στις ως άνω προνομιακές διατάξεις των άρθρων 8 του ν. 325/1976 και της κ.υ.α. 79999/27.10.1990, επειδή ο Δήμος δεν έτυχε απαλλαγής ούτε από τον οικείο φόρο δωρεάς, προβάλλεται αβασίμως, δεδομένου ότι το ανώτατο ποσό για αναλογικά δικαιώματα υποθηκοφύλακα από τη μεταγραφή συμβολαίου Ο.Τ.Α. καθορίζεται ρητώς από τις προαναφερθείσες ειδικές διατάξεις και δεν συναρτάται με την ύπαρξη ή μη αντίστοιχης φορολογικής υποχρέωσης του Δήμου... Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το επίμαχο χρηματικό ένταλμα, με το οποίο εντέλλεται η καταβολή εν μέρει μη νόμιμης δαπάνης, δεν πρέπει να θεωρηθεί.
Ο.3024/2024
Κοινοποίηση των διατάξεων του Μέρους Α΄(άρθρα 1-14) και των άρθρων 65, 66, 68 και 76 του ν. 5108/2024 («Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις», Α΄65/2-5-2024)
ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/30572/1516/2020
Τροποποίηση της υπ’ αρ. ΥΠΕΝ 81/16-4-2019 κοινής απόφασης των Υπουργών Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Οικονομικών και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Καθορισμός του τρόπου, των όρων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας για την καταβολή και πιστοποίηση της πληρωμής τελών, παγίων και αναλογικών, υπέρ του Φορέα «Ελληνικό Κτηματολόγιο» στα Κτηματολογικά Γραφεία και στα Υποκαταστήματα κατά τον ν. 4512/2018 (Α΄ 5)» (Β΄ 1397) .