Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1684/145923/2019

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 992/1979, 1338/1983
ΦΕΚ: 2528/Β/26.06.2019

Τροποποίηση-Συμπλήρωση της 1711/100394/16-7-2018 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 3396/ Β΄/10-8-2018) «Λεπτομέρειες εφαρμογής για τον καθορισμό διαδικασιών και δικαιολογητικών, σχετικά με την επιστροφή εισφορών στην παραγωγή στον τομέα της ζάχαρης σύμφωνα με τον Καν (ΕΕ) 2018/264 του Συμβουλίου».


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

1711/100394/2018

Λεπτομέρειες εφαρμογής για τον καθορισμό διαδικασιών και δικαιολογητικών, σχετικά με την επιστροφή εισφορών στην παραγωγή στον τομέα της ζάχαρης σύμφωνα με τον Καν (ΕΕ) 2018/264 του Συμβουλίου.


ΥΑ 1337/119130/2014

Λεπτομέρειες εφαρμογής για τον καθορισμό διαδικασιών και δικαιολογητικών, σχετικά με την επιστροφή εισφορών στην παραγωγή στον τομέα της ζάχαρης σύμφωνα με τον Καν (ΕΕ) 1360/2013 του Συμβουλίου.


321815/2007

Λεπτομέρειες εφαρμογής για τον καθορισμό διαδικασιών και δικαιολογητικών, σχετικά με τον εφοδιασμό των μικρών νησιών του Αιγαίου Πελάγους με ορισμένα γεωργικά προϊόντα.


80/102990/2020

Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων και ειδικότερα στον τομέα της πρωτογενούς παραγωγής Θερμοκηπίων στην ΠΕ Χανίων και λεπτομέρειες εφαρμογής, στα πλαίσια εφαρμογής του Καν. (ΕΕ) αριθ. 1408/2013 (L352/24-12-2013) της Επιτροπής, όπως τροποποιήθηκε με τον Καν. (ΕΕ) αριθ. 316/2019 (L51/1/22-02-2019.


1569/370765/2022

Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων και ειδικότερα στον τομέα της παραγωγής σύκων νωπών Α ή/και σύκων νωπών Β σε παραγωγούς στο Δήμο Μαρκοπούλου-Μεσογαίας της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής και λεπτομέρειες εφαρμογής, στο πλαίσιο εφαρμογής του Καν. (ΕΕ) 1408/2013 (L352/ 24-12-2013) της Επιτροπής, όπως τροποποιήθηκε με τον Καν. (ΕΕ) 316/2019 (L51/1/22-02-2019).


1536/343111/2021

Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων και ειδικότερα στον τομέα της παραγωγής Κερασιών σε παραγωγούς της Π.Ε. Ευβοίας και σε παραγωγούς σταφυλιών ποικιλίας Γκρίμσον στις ΠΕ Ημαθίας και Πέλλας και λεπτομέρειες εφαρμογής, στα πλαίσια εφαρμογής του Καν. (ΕΕ) υπ’ αρ. 1408/2013 (L352/24-12-2013) της Επιτροπής, όπως τροποποιήθηκε με τον Καν. (ΕΕ) υπ’ αρ. 316/2019 (L51/1/22-02-2019).


18386/2005

Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του άρθρου 50 του Καν. (Ε.Κ) 178/2002 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 28ης Ιανουαρίου 2002 για τον καθορισμό των γενικών αρχών και απαιτήσεων της νομοθεσίας για τα τρόφιμα, για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων και τον καθορισμό διαδικασιών σε θέματα ασφαλείας των τροφίμων.


296/80724/2021

Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων και ειδικότερα στον τομέα της παραγωγής Σύκων για νωπή κατανάλωση σε όλη την Επικράτεια, Βαμβακιού στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης, σε θερμοκηπιακές εγκαταστάσεις σε περιοχές της Κρήτης, σε παραγωγούς του Δήμου Καστανέων Έβρου και σε παραγωγούς Φυτωρίων ανθοκομικών και φυτωρίων αρωματικών φυτών σε όλη την Επικράτεια και λεπτομέρειες εφαρμογής, στα πλαίσια εφαρμογής του Καν. (ΕΕ) αριθ. 1408/2013 (L352/24-12-2013) της Επιτροπής, όπως τροποποιήθηκε με τον Καν. (ΕΕ) αριθ. 316/2019 (L51/1/22-02-2019).


ΑΕΠΠ/21/2020

Έργα αντιστήριξης δρόμου...Άρα, αυτοτελώς για καθένα εκ των ως άνω τριών λόγων, ήτοι πρώτον, την αποστολή κωδικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών ΕΦΚΑ στον παρεμβαίνοντα για το ως άνω έργο μόλις την 7-8-2019, τη σε κάθε περίπτωση μη εκκίνηση εκτέλεσης του έργου πριν την 16-9-2019 και άρα, τη μη απασχόληση προσωπικού και συνεπώς, την ανυπαρξία έστω και καταρχήν γεννημένης ενοχής προς καταβολή εισφορών ως προς το ως άνω έργο πριν την 16-9-2019 και τρίτον, το μη ληξιπρόθεσμο των οικείων εισφορών, ακόμη και αν το έργο εκκίνησε την 7-8- 2019 όταν εστάλησαν στον παρεμβαίνοντα οι κωδικοί ή την 5-8-2019 όταν απογράφηκε το έργο, πριν το πέρας του Σεπτεμβρίου 2018 και σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι το έργο εκκίνησε τον Σεπτέμβριο, το μη ληξιπρόθεσμο των ως άνω υποχρεώσεων πριν το πέρας του Οκτωβρίου 2018, ενώ ακόμη και αν το έργο είχε εκκινήσει ήδη αυθημερόν με τη σύναψη της σύμβασης την 29-7-2019 και πάλι δεν θα υφίσταντο ληξιπρόθεσμες οφειλές πριν το πέρας Αυγούστου 2019, αλλά και την ανυπαρξία ακόμη και δυνατότητας υποβολής ΑΠΔ για το έργο κατά τα ανωτέρω πριν την 1-9-2019 ή την 2-9-2019, ακόμη και αν είχε εκκινήσει η εκτέλεση του έργου με την απογραφή του, προκύπτει ότι κατά την 6-8-2019, ήτοι τον καταληκτικό χρόνο υποβολής προσφορών της επίδικης διαδικασίας, όχι μόνο δεν ήταν δυνατή η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας για το συγκεκριμένο έργο, αλλά δεν ήταν δυνατόν καν να υφίστανται οφειλές του παρεμβαίνοντος εκ της κοινωνικοασφαλιστικής νομοθεσίας, όσον αφορά το έργο αυτό. Συνεπώς, πέραν όσων αναφέρθηκαν στις προηγούμενες σκέψεις και για έκαστο εκ των ανωτέρω τριών λόγων Αριθμός Απόφασης : 21/2020 14 αυτοτελώς πρέπει να απορριφθεί το σύνολο των ισχυρισμών του προσφεύγοντος. 


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/9/2019

Καταβολή στους φερόμενους ως δικαιούχους ….. τέως εκκαθαριστών της (ήδη) υπό εκκαθάριση ναυτικής εταιρείας  ποσού 27.744,55 ευρώ, που αφορά σε επιστροφή πιστωτικού υπολοίπου, που προέκυψε μετά την αναθεώρηση φύλλων εκκαθάρισης του πλοίου "…  Με βάση τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη δαπάνη αφορά σε απαίτηση της ήδη υπό εκκαθάριση ναυτικής εταιρείας "........" κατά του ........ που προέκυψε ύστερα από τη συμμόρφωση του Ταμείου προς τις προαναφερθείσες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, σχετίζεται δε αποκλειστικά με το στάδιο της εκκαθάρισης αυτής, οι εργασίες της οποίας, αν και περατωθείσες, νομίμως επαναλαμβάνονται, εν προκειμένω, σύμφωνα και με τις παραδοχές της προαναφερθείσας Α1508/2016 απόφασης του Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιά, αποκλειστικά για την είσπραξη της απαίτησης αυτής από τους εκκαθαριστές της, οι οποίοι συνεχίζουν για το σκοπό αυτό την εκπροσώπηση της ως άνω ναυτικής εταιρείας και είναι δικαιούχοι του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος. Συνεπώς, κατόπιν και της προσκόμισης της προαναφερθείσας βεβαίωσης, από την οποία αποδεικνύεται η επαναφορά της εταιρείας στο στάδιο της εκκαθάρισης με εκκαθαριστή μόνο τον ........ και δεδομένου ότι η επαναφορά αυτή ουδόλως σχετίζεται με άσκηση εκ μέρους της εταιρείας κάποιας επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες της εκκαθάρισής της (είσπραξη αχρεωστήτως καταβληθέντων εισφορών) καθώς και ότι στην προαναφερθείσα δικαστική απόφαση  ουδέν άλλο αναφέρεται περί του τρόπου επανάληψης των εργασιών της εκκαθάρισης, η ανωτέρω δαπάνη είναι νόμιμη, απορριπτομένων όσων περί του αντιθέτου προβάλλει η Επίτροπος, το δε επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα μπορούσε να θεωρηθεί, εάν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2018, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει η πληρωμή του.