16729/ΔΚΠ 145/2011
Τύπος: Αποφάσεις
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Γ.Δ.Ο.Π. 0001358/ΔΚΠ228/2014
Τροποποίηση της αριθμ. 16729/ΔΚΠ145/14.4.2011 (ΦΕΚ 667/Β΄) κοινής υπουργικής απόφασης «Εκκαθάριση του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Έκτακτων Αναγκών (Ε.Τ.Α.Ε.Α) και διάθεση των πόρων του», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την αριθμ. 55923/ ΔΚΠ 353/18.12. 2012 (ΦΕΚ 3557/Β΄) κοινή υπουργική απόφαση.
55923/ ΔΚΠ 353/2012
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 16729/ΔΚΠ 145/14.4.2011 κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 667/Β΄) «Eκκαθάριση του Ν.Π.Δ.Δ, με την επωνυμία Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Έκτακτων Αναγκών (Ε.Τ.Α.Ε.Α) και διάθεση των πόρων του.
Α2/4967/2007
Ρυθμίσεις σχετικά με τον τρόπο επιβολής των διοικητικών κυρώσεων της παραγράφου 8 του άρθρου 6 του ν. 3475/1955 (ΦΕΚ 353 Α΄), όπως προστέθηκε με την παράγραφο 6 του άρθρου 14 του ν. 3557/2007 (ΦΕΚ 100/Α/2007) κ.λπ. διατάξεις».
1068/2020
Παράταση καταβολής βεβαιωμένων οφειλών για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προέκυψαν στο πλαίσιο των κατεπειγόντων μέτρων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του, κατόπιν του πρώτου άρθρου της από 30.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου ΦΕΚ 75 Α΄.
Δ.15/Δ΄/οικ.18269/584/2020
Καθορισμός λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου όγδοου της από 20.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 68΄), όπως ισχύει, με την οποία λαμβάνονται κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου της διασποράς του κορωνοϊού Covid - 19, τη στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αγοράς και της δημόσιας διοίκησης.
Δ.15/Δ’/οικ.37620/1493/2020, ΦΕΚ: 4253/Β/30.09.2020 Άρθρο 1: 1 Παρατείνονται έως και 30/04/2021 οι προθεσμίες καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών αυτοαπασχολούμενων και ελεύθερων επαγγελματιών περιόδων απασχόλησης Φεβρουαρίου, Μαρτίου, Απριλίου και Μαΐου 2020, καθώς και τυχόν δόσεων οφειλής από συμπληρωματική εκκαθάριση ασφαλιστικών εισφορών προηγούμενων ετών, για τις οποίες έχει χορηγηθεί δυνατότητα παράτασης καταβολής, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του νέου κορωνοϊού COVID-19, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου όγδοου της από 20.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 68), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α’ 83), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο εικοστό πέμπτο της από 30.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α’ 86), και αντικαταστάθηκε με το άρθρο 10 του ν. 4684/2020 (Α’ 86), χωρίς τον υπολογισμό κατά το διάστημα αυτό τόκων και άλλων προσαυξήσεων λόγω εκπρόθεσμης καταβολής
2. Ειδικότερα, η παράταση της προθεσμίας καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών της παραγράφου 1 της παρούσας αφορά αυτοαπασχολούμενους και ελεύθερους επαγγελματίες στους οποίους έχει χορηγηθεί παράταση της προθεσμίας καταβολής με τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στις κάτωθι υπουργικές αποφάσεις:... β. Στην υπό στοιχεία Δ.15/Δ’/οικ.18269/584/3-6-2020 απόφαση Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (Β’ 2195).
Δ.15/Δ’/οικ.21552/681/2020
Καθορισμός λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου όγδοου της από 20.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, τη στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αγοράς και της δημόσιας διοίκησης» (Α’ 68), όπως κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α΄ 83) και ισχύει.
Δ.15/Δ’/οικ.37620/1493/2020, ΦΕΚ: 4253/Β/30.09.2020 Άρθρο 1: 1 Παρατείνονται έως και 30/04/2021 οι προθεσμίες καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών αυτοαπασχολούμενων και ελεύθερων επαγγελματιών περιόδων απασχόλησης Φεβρουαρίου, Μαρτίου, Απριλίου και Μαΐου 2020, καθώς και τυχόν δόσεων οφειλής από συμπληρωματική εκκαθάριση ασφαλιστικών εισφορών προηγούμενων ετών, για τις οποίες έχει χορηγηθεί δυνατότητα παράτασης καταβολής, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του νέου κορωνοϊού COVID-19, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου όγδοου της από 20.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 68), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α’ 83), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο εικοστό πέμπτο της από 30.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α’ 86), και αντικαταστάθηκε με το άρθρο 10 του ν. 4684/2020 (Α’ 86), χωρίς τον υπολογισμό κατά το διάστημα αυτό τόκων και άλλων προσαυξήσεων λόγω εκπρόθεσμης καταβολής
2. Ειδικότερα, η παράταση της προθεσμίας καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών της παραγράφου 1 της παρούσας αφορά αυτοαπασχολούμενους και ελεύθερους επαγγελματίες στους οποίους έχει χορηγηθεί παράταση της προθεσμίας καταβολής με τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στις κάτωθι υπουργικές αποφάσεις: … δ. Στην υπό στοιχεία Δ.15/Δ’/οικ.21552/681/26-6-2020 απόφαση Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (Β’ 2599).
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/219/2018
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ:..Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη, με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής, δαπάνη δεν είναι νόμιμη, όπως βασίμως προβάλλεται από την Αναπληρώτρια Επίτροπο. Τούτο δε, διότι η 56252/8.12.2016 απόφαση του Αντιδημάρχου ..., περί καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης, επικαλείται εκ των προτέρων, σε σχέση με την εκτέλεση της υπερωριακής εργασίας από τους φερόμενους ως δικαιούχους υπαλλήλους, και με γενική, ως εκ τούτου, διατύπωση την ανάγκη αντιμετώπισης έκτακτων εποχικών και επειγουσών αναγκών που πρόκειται – ενδεχομένως – να προκύψουν στην υπηρεσία κατά το χρονικό διάστημα ισχύος της. Ειδικότερα, στην παράγραφο 7 του προοιμίου της εν λόγω απόφασης αναφέρονται εργασίες, οι οποίες ανάγονται στα συνήθη καθήκοντα των υπηρετούντων στο Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων διοικητικών υπαλλήλων (βλ. άρθρο 8 περίπτωση δ΄ της Ενότητας Β΄ του Κεφ. 2.1 του 2ου Μέρους της 11617/2011 απόφασης του Γ. Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης .... περί εγκρίσεως του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ...), χωρίς όμως αυτές να συνδέονται με συγκεκριμένα και σαφή πραγματικά στοιχεία, από τα οποία να προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (εκτάκτων, εποχικών ή όλως απρόβλεπτων υπηρεσιακών αναγκών) που θα μπορούσε να δικαιολογήσει την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα. Περαιτέρω, μολονότι για την ως άνω υπηρεσία (Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων) του Δήμου ... έχει ήδη από μακρού χρόνου καθιερωθεί, δυνάμει της 942/16.2.2015 (ΦΕΚ Β΄ 404/24.3.2015) απόφασης του ασκούντος καθήκοντα Γ. Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης ..., λειτουργία σε δωδεκάωρη βάση, όλες τις ημέρες του μήνα και τα Σαββατοκύριακα, δεν προκύπτει για ποιο λόγο δεν έχει καταστεί ακόμη δυνατός ο προγραμματισμός και η εκτέλεση των εργασιών αυτών από τους υπηρετούντες ανά βάρδια διοικητικούς υπαλλήλους.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/132/2018
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ:..Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη, με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής, δαπάνη δεν είναι νόμιμη, όπως βασίμως προβάλλεται από την Αναπληρώτρια Επίτροπο. Τούτο δε, διότι η 61463//22.12.2015 απόφαση του Αντιδημάρχου .., περί καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης, επικαλείται εκ των προτέρων, σε σχέση με την εκτέλεση της υπερωριακής εργασίας από τους φερόμενους ως δικαιούχους υπαλλήλους, και με γενική, ως εκ τούτου, διατύπωση την ανάγκη αντιμετώπισης έκτακτων εποχικών και επειγουσών αναγκών που πρόκειται – ενδεχομένως – να προκύψουν στην υπηρεσία κατά το χρονικό διάστημα ισχύος της. Εξάλλου, στην παράγραφο 7 του προοιμίου της εν λόγω απόφασης αναφέρονται εργασίες, οι οποίες ανάγονται στα συνήθη καθήκοντα των υπηρετούντων στο Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων διοικητικών υπαλλήλων (βλ. άρθρο 8 περίπτωση δ΄ της Ενότητας Β΄ του Κεφ. 2.1 του 2ου Μέρους της 11617/2011 απόφασης του Γ. Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης … περί εγκρίσεως του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ..), χωρίς όμως αυτές να συνδέονται με συγκεκριμένα και σαφή πραγματικά στοιχεία, από τα οποία να προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (εκτάκτων, εποχικών ή όλως απρόβλεπτων υπηρεσιακών αναγκών) που θα μπορούσε να δικαιολογήσει την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα. Περαιτέρω, μολονότι η ως άνω υπηρεσία (Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων) του Δήμου … λειτουργεί δυνάμει της 942/16.2.2015 (ΦΕΚ Β΄ 404/24.3.2015) απόφασης του ασκούντος καθήκοντα Γ. Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης .. σε δωδεκάωρη βάση, όλες τις ημέρες του μήνα και τα Σαββατοκύριακα, δεν προκύπτει για ποιο λόγο δεν ήταν δυνατός ο προγραμματισμός και η εκτέλεση των εργασιών αυτών από τους υπηρετούντες ανά βάρδια διοικητικούς υπαλλήλους κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από τη διαφωνούσα Αναπληρώτρια Επίτροπο. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το ιδιαίτερο αντικείμενο των υπηρεσιακών καθηκόντων των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων, το οποίο συνίσταται, προεχόντως, στη διεκπεραίωση των πάσης φύσεως εκδηλώσεων του Δήμου, καθώς και της συνδρομής αυτού σε εκδηλώσεις άλλων φορέων της πόλης, οι οποίες κατά τα κοινώς γνωστά πραγματοποιούνται σε απογευματινές ώρες εργάσιμων ή Κυριακών ή εξαιρέσιμων ημερών, για τις περισσότερες από τις οποίες δεν είναι δυνατόν να γίνει ειδική πρόβλεψη στην απόφαση καθιέρωσης υπερωριακής εργασίας, καθόσον η ακριβής ημερομηνία πραγματοποίησής τους δεν είναι, εκ των προτέρων, γνωστή, το Κλιμάκιο κρίνει, κατά πλειοψηφία, ότι οι διαπιστωθείσες πλημμέλειες δεν οφείλονται σε πρόθεση καταστρατήγησης των κειμένων διατάξεων εκ μέρους των αρμοδίων οργάνων του Δήμου …, αλλά σε συγγνωστή πλάνη αυτών.(..). Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη δεν είναι νόμιμη, θα μπορούσαν, όμως, αυτά να θεωρηθούν, λόγω συγγνωστής πλάνης, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2017, τις πιστώσεις του οποίου αυτή βαρύνει.