Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

15485/4451/2015

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4305/2014
ΦΕΚ: 1473/Β/14.07.2015

Παράταση της προθεσμίας που ορίζεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 14 του Ν. 4305/2014 για την αρχική καταγραφή και αξιολόγηση των συνόλων εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων που βρίσκονται στην κατοχή των δημοσίων φορέων σύμφωνα με την παράγραφο 5 του αρθρ. 14 του ανωτέρω νόμου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

145681/14595/335/37/2016

Παράταση της προθεσμίας που ορίζεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 14 του N. 4305/2014 για την αρχική καταγραφή και αξιολόγηση των συνόλων εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων που βρίσκονται στην κατοχή των δημοσίων φορέων.


ΙΚΑ/Γ36/02/88/2014

Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών του Ν. 4305/14 (ΑΔΑ:ΩΤΒΗ4691ΩΓ-7ΔΕ)


ΔΗΔ/Φ/19710/2015

Ανοικτή διάθεση και περαιτέρω χρήση εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων του δημόσιου τομέα σύμφωνα με το κεφ. Α΄ του Ν. 4305/2014.(ΑΔΑ:7ΧΩΨ465ΦΘΕ-Β2Ι)


ΑΤΣΜΔΕ/0002334/ΕΞ2018

Ανοικτή διάθεση και περαιτέρω χρήση εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων στο Μητρώο Ανοικτών Δεδομένων του Δημοσίου (www.data.gov.gr) του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4305/2014.


ΔΗΔ/Φ.40/407/2015

ΘΕΜΑ : Εφαρμογή των διατάξεων του Κεφαλαίου Α’ του ν. 4305/2014 (ΦΕΚ 237/Α΄ ) σχετικά με την «ανοικτή διάθεση και περαιτέρω χρήση εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων του δημόσιου τομέα, την τροποποίηση των διατάξεων του πρώτου κεφαλαίου του ν. 3448/2006, προσαρμογή της εθνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της οδηγίας 2013/37 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του
Συμβουλίου και την περαιτέρω ενίσχυση της διαφάνειας στο δημόσιο τομέα».

333517 ΕΞ 2020

Tροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΗΔ/Φ.40/1057/14-1-2015 υπουργικής απόφασης «Ρύθμιση λεπτομερειακών και τεχνικών θεμάτων για την περαιτέρω ενίσχυση της διαφάνειας μέσω της ανάρτησης στο “Πρόγραμμα Διαύγεια” των δαπανών των επιχορηγούμενων φορέων (άρθρο 10Β του ν. 3861/2010, όπως προστέθηκε με το άρθρο 16 του ν. 4305/2014)» (Β΄ 116).


ΠΟΛ.1151/2018

Καθορισμός της διαδικασίας και των δικαιολογητικών για τη χορήγηση της απαλλαγής που ορίζεται στην παράγραφο 6 του άρθρου 3 του ν. 4223/2013 (Α΄ 287), για κτίσματα μετά του αναλογούντος σε αυτά οικοπέδου, τα οποία βρίσκονται σε περιοχές που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας λόγω σεισμού, πυρκαγιάς ή πλημμύρας και έχουν αποδεδειγμένα ολοσχερώς καταστραφεί ή υποστεί λειτουργικές ζημιές που τα καθιστούν μη κατοικήσιμα.

ΠΟΛ. 1171/2018- ΦΕΚ: 3964/Β/2018:Η ΠΟΛ 1151/2018 απόφαση Διοικητή ΑΑΔΕ (ΦΕΚ 3225 Β') καταργείται


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/280/2018

Παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής υποστήριξης: Με δεδομένα αυτά οι επίμαχες υπηρεσίες μη νομίμως ανατέθηκαν στη φερόμενη ως δικαιούχο του εντάλματος, καθώς το αντικείμενό τους εμπίπτει στις προβλεπόμενες στον Οργανισμό του Δήμου αρμοδιότητες του Τμήματος Προγραμματισμού και Ανάπτυξης και του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και Εποπτείας Νομικών Προσώπων/Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων. Επίσης, ως εκ της φύσης του αντικειμένου τους, οι εργασίες αυτές, που αφορούν σε καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και των οργανωτικών αναγκών του Δήμου, στην εκπόνηση των περιγραμμάτων θέσεων εργασίας και στην εκπόνηση νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας δεν συνιστούν εξειδικευμένη εργασία. Σε κάθε περίπτωση δε οι υπάλληλοι των ως άνω Τμημάτων αλλά και οι εκάστοτε Προϊστάμενοι των Τμημάτων και Διευθύνσεων του Δήμου, λόγω της ιδιότητάς τους και της καθημερινής τους παρουσίας και ενασχόλησης με τα ζητήματα του Δήμου, μπορούν να εντοπίζουν τις ελλείψεις και τις αδυναμίες του οργανογράμ-ματός του και άρα είναι τα πλέον κατάλληλα όργανα για να προτείνουν τις ενδεδειγμένες μεταβολές στη δομή και στην οργάνωσή του. Επιπλέον, για την αξιολόγηση των υπηρεσιών τους οι Δήμοι έχουν την δυνατότητα να ακολουθούν ως πρότυπο το εγχειρίδιο του Υπουργείου Εσωτερικών «Προδιαγραφές του έργου των ομάδων αξιολόγησης και αναδιοργάνωσης των Δήμων», το οποίο προδιαγράφει το έργο των ομάδων εργασίας, ώστε η αξιολόγησή τους και οι προτάσεις αναδιοργάνωσης να καταγράφονται με ομοιόμορφο τρόπο για όλους τους δήμους και να ακολουθείται ενιαία μεθοδολογία. Πέραν αυτών, για την εκτέλεση των σχετικών υπηρεσιών ο Δήμαρχος .....-... συνέστησε ήδη 10μελή Ομάδα Εργασίας. ανάθεσε δε τις σχετικές υπηρεσίες και στη φερόμενη ως δικαιούχο «για την υποστήριξη της ανωτέρω ομάδας εργασίας». Όπως, όμως, προκύπτει από τα σχετικά έγγραφα, οι δύο εργασίες, δηλαδή τόσο η ανατεθείσα στην ανάδοχο όσο και η ανατεθείσα στην ομάδα εργασίας του Δήμου, έχουν κοινή στόχευση, ήτοι την καταγραφή και αξιολόγηση της υφιστά-μενης κατάστασης και την αναδιάρθρωση των δομών του Δήμου μέσα από την σύναξη ενός νέου Ο.Ε.Υ. και των σχετικών περιγραμμάτων θέσεων εργασίας (Ε.Σ. Πραξ. ΚΠΕΔ στο VII Τμ. 92/2015, 261/2016 και 59/2018) και συνεπώς δεν πρόκειται για «υποστήριξη» του έργου της ομάδας εργασίας αλλά για υλοποίηση του έργου της. Τέλος δεν συντρέχει περίπτωση συγγνωστής πλάνης των οργάνων του Δήμου, καθόσον ενόψει του άρθρου 35 του ν. 4024/2011, έχει παγίως κριθεί ότι δεν είναι επιτρεπτή η ανάθεση των ελεγχόμενων υπηρεσιών σε τρίτο, παρά μόνον η ένταξη εξωτερικού συμβούλου στην Ομάδα Εργασίας που συστήνεται για την αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του Δήμου. Τέλος, η απαίτηση της Διακήρυξης ο Υπεύθυνος της Ομάδας Έργου να κατέχει Πτυχίο Οικονομικών ή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων καθώς και Μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και 10ετή εμπειρία, καθώς και τα μέλη να είναι Πτυχιούχοι με 5ετή συναφή εμπειρία δεν συνιστά υπέρμετρο περιορισμό για τη συμμετοχή περισσοτέρων, καθόσον η κατοχή ενός των ως άνω Πτυχίων και ταυτόχρονα και Μεταπτυχιακού δεν συνιστούν «κλειστή» προδιαγραφή, που απαντάται σε ελάχιστα ή ένα μόνο, πρόσωπα, σε κάθε περίπτωση δε δικαιολογείται και από τη φύση των υπό ανάθεση υπηρεσιών.ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.7/5/2019 (σε συμβούλιο)


ΝΣΚ/141/2023

Ερωτάται: α) Εάν στα πρακτικά των συνεδριάσεων του Συμβουλίου Διοίκησης (Σ.Δ.) πρέπει να αποτυπώνεται αναλυτικά το σύνολο των λεχθέντων κατά τη διαδικασία, β) εάν πρέπει, μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισής τους, να αποστέλλονται σε όλα τα μέλη του συλλογικού οργάνου για υπογραφή, αλλά και για τη διατύπωση παρατηρήσεων και σχολίων, γ) στην περίπτωση, κατά την οποία υπάρχει αντίρρηση επί των αναγραφόμενων, ποιά είναι η διαδικασία, που πρέπει να ακολουθηθεί και δ) ειδικότερα επί συνεδρίασης Συνέλευσης Τμήματος, εάν οι ανακοινώσεις, που πραγματοποιούνται πριν τη συζήτηση των θεμάτων της ημερησίας διάταξης, μπορούν να αποτυπώνονται στα συντασσόμενα πρακτικά με ακρίβεια, σύμφωνα με τη γενόμενη ηχητική καταγραφή.(…)1. Στα συντασσόμενα πρακτικά των συνεδριάσεων του Συμβουλίου Διοίκησης του Ιδρύματος, που ενδιαφέρει στο προκείμενο, πρέπει, κατ’ αρχήν, να αναφέρονται ειδικά και με σαφήνεια τα στοιχεία, που μνημονεύονται στη διάταξη του άρθρου 15 παρ. 4 Κ.Δ.Δ.. Το περιεχόμενο, όμως, των θεμάτων, τα οποία συζητήθηκαν, αρκεί να αναφέρεται κατά τρόπο συνοπτικό και περιεκτικό, κατά την κρίση και αντίληψη του Προέδρου-(Προεδρεύοντος) του Οργάνου. 2. Μετά την ολοκλήρωση και σύνταξη των οικείων πρακτικών αυτά επικυρώνονται-υπογράφονται (μόνο) από τον Πρόεδρο του Οργάνου και προσυπογράφονται από τον Γραμματέα. 3. Μετά από αίτημα ενός ή περισσοτέρων μελών του Οργάνου, το οποίο πρέπει να διατυπώνεται εντός του χρονικού πλαισίου της συνεδρίασης τούτου, επιτρέπεται η ανάγνωση του περιεχομένου των πρακτικών σ’ αυτά, ως και η υποβολή σχετικών παρατηρήσεων και σχολίων. Η αξιολόγηση, όμως, τούτων ως και η τελική μορφή την οποία θα λάβουν τα πρακτικά, ανήκει στην εξουσία-αρμοδιότητα του Προέδρου. 4. Οι γενικές ανακοινώσεις-συζητήσεις, οι οποίες λαμβάνουν χώρα πριν την έναρξη της συνεδρίασης ή μετά την λήξη αυτής, δεν πρέπει να καταγράφονται στα τηρούμενα πρακτικά, αδιαφόρως εάν έχουν, τυχόν καταγραφεί με ηχητικό ή άλλο τρόπο. Ανακοινώσεις γενόμενες εντός συνεδρίασης, που ανάγονται σε θέματα, τα οποία δεν έχουν περιληφθεί στην ημερήσια διάταξη, μπορούν να τεθούν στην συνεδρίαση και να συζητηθούν, υπό τις προϋποθέσεις των διατάξεων του άρθρου 14 παρ. 9 Κ.Δ.Δ. Τα ανωτέρω ισχύουν και επί της λειτουργίας του Οργάνου της Συνέλευσης Τμήματος. Ο Πρόεδρος αυτού έχει τη δυνατότητα να ζητήσει την αναλυτική αποτύπωση στα πρακτικά των γενόμενων ανακοινώσεων, σύμφωνα με την υπάρχουσα ηχητική καταγραφή.




41/241/1996

Ανακαθορισμός κατώτατων ορίων συντάξεων άμισθων ασφαλισμένων Α΄ και Β΄ τάξης του Ταμείου Νομικών.

Ν.4387/2016,ΦΕΚ-85/Α/12.5.2016 άρθρο 28 παρ.11 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28  (μέρος τρίτο) του Ν.4670/2020 - ΦΕΚ: 43/Α/28.2.2020: 11.Επί αιτήσεων συνταξιοδότησης που υποβάλλονται από 13.5.2016 και εφεξής καταργούνται οι διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 29 του ν. 2084/1992 (Α’ 165), του άρθρου 64 του ν. 2676/1999 (Α’ 1), της παραγράφου 2 του άρθρου 31 του ν. 2084/1992, της παραγράφου 11 του άρθρου 5 του α.ν. 1846/1951 (Α’ 179), το πέμπτο εδάφιο του άρθρου 23 του π.δ. 913/1978 (Α’ 220), της παραγράφου 4 του άρθρου 44 του π.δ. 284/1974 (Α’ 101), της παραγράφου 4 του άρθρου 5 της Υ.Α. Β2/54/3/236/76/ οικ. 695/1977 (Β’329), της παραγράφου 8α του άρθρου 46 του β.δ. 29/5/25.6.58 (Α’ 96), της παραγράφου 2 του άρθρου 17 του π.δ. 419/1983 (Α’ 154), του άρθρου 17 του π.δ. 419/1980 (Α’ 11), του άρθρου της 20 Υ.Α. 17481/1933 Α.Υ.Ε.Ο. (77/1933), της περίπτωσης ε της παραγράφου 1 του άρθρου 18 της Υ.Α. 31720/Σ.503/10.12.1962 (Β’ 503), της Υ.Α. Φ.43/ οικ.1135/1988 (Β’ 404), του άρθρου 1 του π.δ. 460/1989 σε συνδυασμό με την παράγραφο 1 του άρθρου 7 του ν. 982/1979 (Α’ 239), της Υ.Α. Φ.41/241/1996 (Β’ 228), της παραγράφου 2 του άρθρου 16 του ν. 3232/2004 (Α’ 48) σε συνδυασμό με την παράγραφο 4 του άρθρου 3 του ν. 3029/2002 (Α’ 160), της παραγράφου 2 του άρθρου 24 του π.δ. 258/2005 (Α` 316), του άρθρου 9 του π.δ. 116/ 1988 (Α’ 48), του άρθρου 6 του β.δ. 5/1955 (Α’ 18), των άρθρων 97 και 110 του π.δ. 668/1981 (Α’ 167), του άρθρου 1 του π.δ. 418/1985 (Α’ 146) και του άρθρου 14 της Υ.Α. Φ.29/1455/1977 (Β’  1028).

Ν.4670/2020 - ΦΕΚ: 43/Α/28.2.2020 άρθρο 108 Έναρξη ισχύος1.Το Πρώτο, το Δεύτερο και Τέταρτο Μέρος τίθεται σε ισχύ από την 1.3.2020.2.Το Τρίτο Μέρος τίθεται σε ισχύ από τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά σε επιμέρους διατάξεις.