Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

151362/673/2017

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4423/2016
ΦΕΚ: 707/Β/07.03.2017

Τιμές ανάθεσης υλοτομικών εργασιών και λοιπών εργασιών συγκομιδής.

ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/128526/4106/2022- ΦΕΚ: 6472/Β/17.12.2022:Άρθρο 3 Καταργούμενες διατάξεις Από τη θέση σε ισχύ της παρούσας καταργείται η υπ’ αρ. 151362/673/21-02-2017 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Τιμές ανάθεσης υλοτομικών εργασιών και λοιπών εργασιών συγκομιδής» (Β’ 707).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Αριθμ. 117398/2995/2014

Τιμές ανάθεσης υλοτομικών εργασιών και λοιπών
εργασιών συγκομιδής.

ΥΠΕΝ/ΔΔΔ/128526/4106/2022

Τιμές ανάθεσης υλοτομικών εργασιών και λοιπών εργασιών συγκομιδής.


84602/81/2008

Τιμές ανάθεσης υλοτομικών και λοιπών συγκομιστικών εργασιών έτους 2008

ΚΥΑ/97414/754/2007

Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών κατάρτισης δασικών χαρτών και λοιπών που αφορούν στην παρ. 5 του άρθρου 27 του ν. 2664/1998.

Τροποποιήθηκε με την   199284/707/2010 όπως τροποποιήθηκε με την 115464/154/2011 (ΦΕΚ 525 Β/5-4-2011) ΥΑ


Γ1α/Γ.Π.οικ. 53427/2022

Ορισμός ιατρών λοιπών ειδικοτήτων ως προσωπικών ιατρών.


Ν.5157/2024 ΦΕΚ: 187/Α/15.11.2024 Άρθρο 49 Καταργούμενες διατάξεις Μέρους Α’ Καταργούνται(…)4. Η υπό στοιχεία Γ1α/Γ.Π.οικ.53427/21.9.2022 απόφαση του Υπουργού Υγείας (Β’ 4978), περί του ορισμού ιατρών λοιπών ειδικοτήτων ως προσωπικών ιατρών.



34710/ΔΕΚΟ/1999

Κανονισμός αμοιβών, αποζημίωσης μελών και προέδρου, λοιπών δαπανών, γενικής διαχείρισης πόρων, προμηθειών και ανάθεσης εκτέλεσης εργασιών κάθε είδους της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής.


ΕΣ/Τμ.4(ΚΠΕ)125/2014

Μη νόμιμη η καταβολή ποσού ως αμοιβή από Νοσοκομείο σε ιδιωτικές εταιρείες για την προμήθεια χημικών αντιδραστηρίων και λοιπών υλικών, καθόσον, το ως άνω νοσηλευτικό ίδρυμα προσέφυγε στην εξαιρετική διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, ενώ όφειλε να προβεί στη διενέργεια δημόσιου τακτικού διαγωνισμού (ν. 2286/1995), εφόσον η αξία των συνολικά προμηθευθέντων ειδών, τα οποία αποτελούν όμοια ή ομοειδή αγαθά, υπερέβαινε ετησίως, το όριο των 20.000 ευρώ. Δεν τίθεται εν προκειμένω ζήτημα εφαρμογής των νομιμοποιητικών διατάξεων του άρθρου 66 παρ. 28 του ν. 3984/2011, διότι δεν αποδεικνύεται ότι οι κατά περίπτωση επιτευχθείσες συμβατικές τιμές, εναρμονίστηκαν με τις χαμηλότερες τιμές της εγχώριας αγοράς, όπως αυτές έχουν καταγραφεί στο Παρατηρητήριο Τιμών του άρθρου 24 του ν. 3846/2010.


Φ.114/403507/Σ.2221/2023

Καθορισμός δικαιολογητικών για την άρση της απαγόρευσης των δικαιοπραξιών σε παραμεθόριες περιοχές, των ειδικότερων κριτηρίων που αξιολογούνται και ρύθμιση λοιπών σχετικών θεμάτων.


Φ.114/497810/2024 ΦΕΚ: 1893/Β/26.03.2024:Άρθρο 9 Καταργούμενες διατάξεις Η υπό στοιχεία Φ.114/403507/Σ.2221/06-04-2023 (Β’ 2308) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εθνικής Άμυνας, του Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη και των Υπουργών Εσωτερικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καταργείται από την έναρξη ισχύος της παρούσας


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/23/2022

ΜΕΛΕΤΕΣ:Να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, του Δήμου …, του Δήμου … και της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας με την επωνυμία «...» (...), για την υλοποίηση των μελετών του έργου με τίτλο «ΑΝΤΛΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΠΗΝΕΙΟ ΓΙΑ ΑΡΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Τ.Κ … Δ.Ε … ΔΗΜΟΥ … & Τ.Κ. … Δ.Ε … ΔΗΜΟΥ …», προϋπολογισμού 1.692.600 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.).(....)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το Κλιμάκιο διαπιστώνει ότι συντρέχουν, εν προκειμένω, νομικές πλημμέλειες που αφορούν στην παραβίαση τόσο των διατάξεων του ενωσιακού δικαίου, που προσδιορίζουν τη διαδικασία ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων, όσο και των διατάξεων της εθνικής νομοθεσίας περί της σύναψης προγραμματικών συμβάσεων (άρθρο 100 του ν. 3852/2010), οι οποίες έχουν θεσπισθεί για τη διασφάλιση της τήρησης από τους δημόσιους φορείς των αρχών της χρηστής και διαφανούς δημοσιονομικής διαχείρισης. Κωλύεται η σύναψη της σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, του Δήμου …, του Δήμου … και της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας με την επωνυμία «…» (….), για την υλοποίηση των μελετών του έργου με τίτλο «ΑΝΤΛΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΠΗΝΕΙΟ ΓΙΑ ΑΡΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Τ.Κ … Δ.Ε … ΔΗΜΟΥ … & Τ.Κ. … Δ.Ε … ΔΗΜΟΥ …».

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/707/2022


ΝΣΚ/79/2023

Δυνατότητα σύναψης δεύτερης σύμβασης με τη διαδικασία απευθείας ανάθεσης, με τον ίδιο ανάδοχο, εντός δώδεκα μηνών από την σύναψη της πρώτης. Διαφοροποίηση ανάλογα με το αντικείμενο της σύμβασης. Αντικείμενο σύμβασης συντήρησης ανελκυστήρων. Ανάθεση επισκευών ή λοιπών εργασιών σε άλλα πρόσωπα εκτός του υπεύθυνου συντηρητή.(...)Δεν κωλύεται η σύναψη, με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του ν. 4412/2016, και δεύτερης σύμβασης, οποιασδήποτε κατηγορίας (αντικειμένου) μεταξύ του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ως αναθέτουσας αρχής και της επιλεγείσας, με την ίδια διαδικασία ανάθεσης, αναδόχου εκτελούμενης ήδη σύμβασης παροχής υπηρεσιών συντήρησης και προμήθειας ανταλλακτικών των ανελκυστήρων των κτιρίων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, μέσα στο διάστημα των δώδεκα (12) μηνών από την σύναψη της πρώτης, διότι η διάταξη της παραγράφου 4 του άρθρου 118 ν. 4412/2016, που δεν επιτρέπει την σύναψη και άλλης σύμβασης με την ίδια διαδικασία μέσα στο ανωτέρω διάστημα, αναφέρεται ειδικά στις δημόσιες συμβάσεις έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών, και όχι σε συμβάσεις παροχής (γενικών) υπηρεσιών και προμηθειών (ομόφωνα).