124629/2020
Τύπος: Αποφάσεις
Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 21321/19-2-2019 κοινής υπουργικής απόφασης «Ανάθεση στην ΕΤΕΑΝ Α.Ε. διαχείρισης και υλοποίησης προγράμματος για τη συμμετοχή της ως Θεσμικός Επενδυτής στα Χρηματοδοτικά Μέσα του Ταμείου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (ΤΑΕΣΥΜ)» (Β΄ 518).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
21321/2019
Ανάθεση στην ΕΤΕΑΝ Α.Ε. διαχείρισης και υλοποίησης προγράμματος για τη συμμετοχή της ως Θεσμικός Επενδυτής στα Χρηματοδοτικά Μέσα του Ταμείου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (ΤΑΕΣΥΜ).
124629/2020- ΦΕΚ: 5304/Β/3.12.2020 -Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 21321/19-2-2019 κοινής υπουργικής απόφασης «Ανάθεση στην ΕΤΕΑΝ Α.Ε. διαχείρισης και υλοποίησης προγράμματος για τη συμμετοχή της ως Θεσμικός Επενδυτής στα Χρηματοδοτικά Μέσα του Ταμείου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (ΤΑΕΣΥΜ)» (Β΄ 518).
2079/537 ΓΠ/2014
Απόφαση υλοποίησης πράξης με ίδια μέσα του « Υποέργου 5- ΕΚΚΕ: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΚΚΕ» της Πράξης «CESSDA ΑΤΤΙΚΗ- Υποστήριξη και ανάπτυξη ελληνικών εταίρων για συμμετοχή στις Κοινοπραξίες των Ευρωπαϊκών Ερευνητικών Υποδομών στα πλαίσια του ESFRI/2006» με κωδικό ΟΠΣ «444656»(ΑΔΑ:Ω4Τ4469ΗΕΟ-ΜΗΗ)
30773/2022
Χρηματοδότηση του Ταμείου Διμερών Σχέσεων ΧΜ ΕΟΧ 2014-2021, με Διαχειριστή την Ειδική Υπηρεσία Προγραμματισμού, Συντονισμού και Παρακολούθησης της Υλοποίησης των Χρηματοδοτικών Μηχανισμών Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) - Εθνικό Σημείο Επαφής, με πόρους κατά 100% του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2014-2021 και αντικατάσταση της υπ΄αρ. 45504/8.5.2020 του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 1896).
45504/2020
Χρηματοδότηση του Ταμείου Διμερών Σχέσεων ΧΜ ΕΟΧ 2014-2021, με Διαχειριστή την Ειδική Υπηρεσία Προγραμματισμού, Συντονισμού και Παρακολούθησης της Υλοποίησης των Χρηματοδοτικών Μηχανισμών Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) - Εθνικό Σημείο Επαφής με πόρους κατά 100% του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2014-2021.
30773/2022- ΦΕΚ: 1503/Β/2022 -Χρηματοδότηση του Ταμείου Διμερών Σχέσεων ΧΜ ΕΟΧ 2014-2021, με Διαχειριστή την Ειδική Υπηρεσία Προγραμματισμού, Συντονισμού και Παρακολούθησης της Υλοποίησης των Χρηματοδοτικών Μηχανισμών Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) - Εθνικό Σημείο Επαφής, με πόρους κατά 100% του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2014-2021 και αντικατάσταση της υπ΄αρ. 45504/8.5.2020 του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 1896).
9149/2024
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 30773/22.03.2022 απόφασης του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Χρηματοδότηση του Ταμείου Διμερών Σχέσεων ΧΜ ΕΟΧ 2014-2021, με Διαχειριστή την Ειδική Υπηρεσία Προγραμματισμού, Συντονισμού και Παρακολούθησης της Υλοποίησης των Χρηματοδοτικών Μηχανισμών Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) - Εθνικό Σημείο Επαφής, με πόρους κατά 100% του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2014-2021 και αντικατάσταση της υπ’ αρ. 45504/8.5.2020 απόφασης του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων (Β’ 1896)» (Β’ 1503).
2/23039/ΔΕΠ/2016
Καθορισμός Αποζημίωσης των Προέδρων και των Μελών των πέντε (5) Ομάδων Εργασίας Αυτεπιστασίας για τη διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων πρωτοβάθμιου ή/και δευτεροβάθμιου επιπέδου των καταχωρημένων Ληξιαρχικών Πράξεων των αντίστοιχων πέντε (5) Συμβάσεων Ψηφιοποίησης Ληξιαρχικών Πράξεων των Υποέργων 3−7, όπως ορίζει η απόφαση Υλοποίησης με Ίδια Μέσα της Δράσης Β΄ του Υποέργου 8: «Υποστηρικτικές Δράσεις Ψηφιοποίησης και Στήριξης της Μετάβασης και Επιχειρησιακής Λειτουργίας του Φορέα Λειτουργίας» της Πράξης «Εθνικό Ληξιαρχείο» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» με κωδικό ΟΠΣ «270966» από την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.
446545/2024
Καθορισμός επιμέρους δράσεων του προγράμματος, των προϋποθέσεων και των σχετικών κριτηρίων, των δικαιούχων του προγράμματος, της διαδικασίας, των όρων, του ειδικότερου χρόνου υλοποίησης του προγράμματος και των αρμόδιων για την υλοποίηση οργάνων και κάθε άλλο αναγκαίο, τεχνικό ή λεπτομερειακό, θέμα σχετικά με τη διαχείριση, παρακολούθηση, χρηματοδότηση, υλοποίηση, λειτουργία και εν γένει εφαρμογή και εκτέλεση του προγράμματος με σκοπό τη στήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων του πολιτιστικού και δημιουργικού κλάδου, καθώς και των χειροτεχνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αγγειοπλαστικής, της υφαντικής και της ξυλοτεχνίας, την ενθάρρυνση νέων/εναλλακτικών επιχειρηματικών μοντέλων πολιτιστικής παραγωγής, διανομής, προβολής και διάχυσης, την επένδυση σε υποδομές και τεχνογνωσία για την ανάπτυξη και διάχυση ψηφιακού, ξενόγλωσσου και εξαγώγιμου πολιτιστικού περιεχομένου, με τίτλο «Ενίσχυση ψηφιακού μετασχηματισμού Επιχειρήσεων Πολιτιστικού, Δημιουργικού και Χειροτεχνικού Κλάδου», χρηματοδοτούμενου από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με φορέα χρηματοδότησης το Υπουργείο Πολιτισμού, το οποίο υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.».
ΕΣ/ΚΛ.Ε/506/2011
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.αναβάλλεται η κρίση περί νομιμότητας του σχεδίου σύμβασης του έργου λογω ελλειψης στοιχείων. (..) στο φάκελο της υπό κρίση διαδικασίας δεν περιλαμβάνονται τα εξής στοιχεία: α) η 365/439/8.7.2009 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ...Α.Ε. περί ανάθεσης καθηκόντων στο Διευθυντή Κατασκευών Έργων, β) η 2598/4335/16.2.2011 γνωμάτευση του Τεχνικού Συμβουλίου της ...Α.Ε. και τη σχετική, από 8.2.2011, εισήγηση της Διεύθυνσης Κατασκευών Έργων, γ) βεβαίωση του αρμόδιου οργάνου σχετικά με το αν έχουν ασκηθεί ενστάσεις, προσφυγές κ.λπ. κατά της ΑΠ22-T2/10017/12.5.2011 κατακυρωτικής απόφασης τoυ Διευθύνοντος Συμβούλου της ...Α.Ε., δοθέντος ότι η αναφορά στο ΕΓ:36-00/19133/7.10.2011 διαβιβαστικό έγγραφο του, από 9.6.2011, εσωτερικού υπηρεσιακού σημειώματος δεν συνιστά την απαιτούμενη στο πλαίσιο διενέργειας του παρόντος ελέγχου βεβαίωση και δ) σε ισχύ εγγυητική επιστολή συμμετοχής της αναδόχου εργοληπτικής επιχείρησης «.... Α.Ε.», καθόσον η ισχύς της 1489807/18.2.2010 εγγυητικής επιστολής του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολουμένων (Ε.Τ.Α.Α.) για τη συμμετοχή της εν λόγω εταιρίας στο διαγωνισμό της 23.2.2010, παρατάθηκε μέχρι 25.9.2011 (βλ. το 30312/29.4.2011/4.5.2011 έγγραφο του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Εγγυοδοσίας & Πιστοδοσίας του Ε.Τ.Α.Α.). Ενόψει των ανωτέρω ελλείψεων, το Κλιμάκιο κρίνει ότι πρέπει να αναβάλει την οριστική κρίση του επί της νομιμότητας της ελεγχόμενης διαδικασίας, προκειμένου να προσκομιστούν με επιμέλεια της αναθέτουσας αρχής τα προαναφερόμενα στοιχεία.
ΕΣ/ΚΛ.Ζ/50/2022
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (δικαιούχος) και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε. (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.Α.Ε.), αντικείμενο της οποίας αποτελεί η εξειδίκευση της άσκησης των αρμοδιοτήτων του Ταμείου για την ωρίμανση, τη διενέργεια της διαδικασίας ανάθεσης και την παρακολούθηση εκτέλεσης των συμβάσεων που θα συναφθούν μεταξύ δικαιούχου και αναδόχου, στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου «Εθνικό Σχέδιο Αναδάσωσης - Σχέδιο Προστασίας Δασών», συνολικού κόστους 1.000.000,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.(...)Συνεπώς, δεν καταλείπεται, εν προκειμένω, στα συμβαλλόμενα μέρη πεδίο επιλογών, αφού δεν υφίσταται περιθώριο ανάπτυξης διαπραγματευτικής δυνατότητας ούτε ως προς το πρόσωπο των αντισυμβαλλομένων ούτε ως προς τους εν γένει επιμέρους όρους της σύμβασης. Συνακόλουθα, λαμβανομένου υπ’ όψιν και του σκοπού, για τον οποίο καθιερώθηκε ο έλεγχος των σχεδίων δημοσίων συμβάσεων από το Ελεγκτικό Συνέδριο (προστασία του δημοσίου συμφέροντος από τυχόν λάθη, πλημμέλειες ή πράξεις διαφθοράς των διοικητικών οργάνων κατά τη διαδικασία σύναψης των δημοσίων συμβάσεων, καθώς και για την εμπέδωση της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης των διοικουμένων στις ενέργειες της δημόσιας διοίκησης), δεν καταλείπεται στην υπό κρίση υπόθεση αντικείμενο άσκησης προσυμβατικού ελέγχου. Ως εκ τούτου, το σχέδιο της επίμαχης σύμβασης απαραδέκτως υποβάλλεται στο παρόν Κλιμάκιο για προσυμβατικό έλεγχο.
ΕΣ/ΚΛ.Ζ/943/2022
«ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΥΛΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 1 ΤΗΣ … ΑΕ»(...)κατόπιν της καταφατικής δήλωσης στο ΕΕΕΣ της -δανείζουσας ικανότητα στη συμμετέχουσα στον διαγωνισμό εταιρεία … Α.Ε.- εταιρείας … A.E. περί διάπραξης σοβαρού επαγγελματικού παραπτώματος συνιστάμενου στην επιβολή σε βάρος της από τα όργανα του ΣΕΠΕ, μέσα σε χρονικό διάστημα δύο (2) ετών πριν από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής προσφοράς στον υπό κρίση διαγωνισμό, πλέον των τριών (3) πράξεων επιβολής προστίμου για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας «υψηλής» ή «πολύ υψηλής» σοβαρότητας διαπιστωθείσες στο πλαίσιο, αθροιστικά, τριών ελέγχων και, περαιτέρω, της αρνητικής δήλωσης της ίδιας αναφορικά με τη λήψη επανορθωτικών μέτρων, ο αναθέτων φορέας όφειλε, καθόσον η καταφατική ως άνω δήλωση συνιστά καταφατική δήλωση ως προς τη συνδρομή υποχρεωτικού λόγου αποκλεισμού και δεν υφίσταται περιθώριο τήρησης της διαδικασίας που προδιαγράφεται περί αυτοκάθαρσης, να απαιτήσει από τη συμμετέχουσα εταιρεία … Α.Ε. να προβεί σε αντικατάσταση της τρίτης που παρέχει σε αυτή δάνεια ικανότητα, προκειμένου να παραμείνει στον διαγωνισμό.(...)στο πλαίσιο των διαδικασιών σύναψης συμβάσεων (καθαριότητας ή/και) φύλαξης, όπως η επίμαχη, κατά την έννοια του λόγου αποκλεισμού περί διάπραξης σοβαρού επαγγελματικού παραπτώματος συνιστά τέτοιο (παράπτωμα) η περίπτωση γ΄ της παρ. 2 του άρθρου 68 ν. 3863/2010, είναι αδιάφορο το γεγονός (και αλυσιτελής ο αντίστοιχος ισχυρισμός) ότι οι επιβληθείσες πράξεις του ΣΕΠΕ μπορεί να μην έχουν αποκτήσει τελεσίδικη ισχύ λόγω προσβολής τους με άσκηση προσφυγής, ενώ είναι αβάσιμος ο ισχυρισμός περί αμφισημίας της διακήρυξης. Ομοίως αδιάφορο είναι άλλωστε και το γεγονός ότι κατά τον χρόνο που καλείται ο συμμετέχων από τον αναθέτοντα φορέα να προβεί σε αντικατάσταση του τρίτου ενδέχεται να μην υφίσταται πλέον ο λόγος αποκλεισμού λόγω παρέλευσης διετίας από την ημερομηνία έκδοσης των πράξεων, δοθέντος ότι, σε κάθε περίπτωση, αυτός συνέτρεχε κατά τον κρίσιμο χρόνο υποβολής της προσφοράς.Κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης