Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1218.86/1996

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 187/1973
ΦΕΚ: 19/Β/16.01.1996

Τύπος του ημερολογίου ραδιοεπικοινωνιών, για χρήση των πλοίων που φέρουν σταθμό ραδιοεπικοινωνιών GMDSS, στοιχεία που καταχωρίζονται σ΄ αυτό και τρόπος τήρησης αυτού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ. 28/2000

Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 362/84 “Κανονισμός τηλεπικοινωνιών των Ελληνικών Εμπορικών Πλοίων” (Α΄124) όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 24/88 (α΄9) και ρύθμιση θεμάτων προσωπικού ραδιοεπικοινωνιών πλοίων που εντάσσονται στο παγκόσμιο ναυτιλιακό σύστημα κινδύνου και ασφαλείας (GMDSS).


38469/2014

Περιεχόμενο και τρόπος τήρησης του Ημερολογίου Εισερχομένων Πράξεων και του Βιβλίου Αιτήσεων για την έκδοση και χορήγηση πιστοποιητικών, αντιγράφων και αποσπασμάτων του Κτηματολογικού Γραφείου.


168/3β/2003

Περιεχόμενο και τρόπος τήρησης του ημερολογίου του Κτηματολογικού Γραφείου και περιεχόμενο της αίτησης για καταχώρηση εγγραπτέας πράξης.καταργήθηκε με την υπ’αριθμ. 38469/2014- ΦΕΚ: 2323/Β/29.8.2014.


Π.Δ.65/2023

Κανονισμός περί ρύθμισης θεμάτων των ναυαγοσωστικών πλοίων αναφορικά με τις τεχνικές προδιαγραφές σχεδίασης και κατασκευής, τη δύναμη έλξης, τα κριτήρια ευστάθειας, τις επιχειρησιακές, λειτουργικές απαιτήσεις, τη δραστηριοποίηση και τον εξοπλισμό αυτών. 


2333.2/32684/2024:Απαιτήσεις ραδιοεπικοινωνιών ναυαγοσωστικών πλοίων σύμφωνα με το π.δ. 65/2023». ΑΔΑ:6ΔΝΔ4653ΠΩ-1Φ9


ΠΟΛ 1026/2011

ΘΕΜΑ: - Τύπος, περιεχόμενο, χρόνος και τρόπος υποβολής της εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.Π.Α. έτους 2010. - Υποχρεωτική υποβολή της αρχικής εμπρόθεσμης εκκαθαριστικής δήλωσης με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου μέσω του ειδικού δικτύου TAXISnet για όλους τους υποκειμένους στο φόρο. - Όροι και προϋποθέσεις υποβολής της εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.Π.Α. με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου μέσω του ειδικού δικτύου TAXISnet.

ΠΟΛ1022/2017

Τύπος και περιεχόμενο των δηλώσεων φόρου πλοίων πρώτης κατηγορίας του ν. 27/1975 (ΦΕΚ Α΄77/22.4.1975) φορολογικών ετών 2017 και μετά, υποβολή αυτών με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου και καθορισμός δικαιολογητικών.(Τροποποιήθηκε με την ΠΟΛ.1099/2017, ΦΕΚ-2382/Β/13.07.2017)


1091535/7452/1652/Δ0014/ΠΟΛ.1127/2009

Τύπος, περιεχόμενο, τρόπος και χρόνος υποβολής του ανακεφαλαιωτικού πίνακα ενδοκοινοτικών παραδόσεων αγαθών και παρεχόμενων υπηρεσιών (έντυπο 047 – Φ.Π.Α., έκδοση 2009, Φ4/ΤΑXIS). Τύπος, περιεχόμενο, τρόπος και χρόνος υποβολής του ανακεφαλαιωτικού πίνακα ενδοκοινοτικών αποκτήσεων αγαθών και λήψεων υπηρεσιών (έντυπο 052 – Φ.Π.Α., έκδοση 2009, Φ5/ΤΑXIS). Υποχρεωτική υποβολή των αρχικών και εμπρόθεσμων, ανακεφαλαιωτικών πινάκων με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω του ειδικού δικτύου (ΤΑΧISnet)ΠΟΛ 1127/25.9.2009

A. 1222/2020- ΦΕΚ: 4274/Β/1.10.2020 άρθρο 5 παρ. 2:2. Από τη δημοσίευση της παρούσας, παύουν να ισχύουν οι διατάξεις: α) της υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1127/25-9-2009 απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (Β΄ 2180), β) της περ. β΄ του άρθρου 8 της υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1267/ 2011 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών «Χρόνος και τρόπος υποβολής της περιοδικής δήλωσης ΦΠΑ» (Β΄ 44/2012).


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/223/2016

ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ:Mε δεδομένα τα ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη δεδομένου ότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με τον πρώτο λόγο διαφωνίας, από τις οικείες διατάξεις (βλ σκέψη ΙΙ της παρούσας), δεν προβλέπεται η δυνατότητα αναδρομικής έγκρισης των εξόδων μετακίνησης εκτός έδρας για κατεπείγουσες περιπτώσεις των μετακινήσεων Προέδρων Δημοτικών Συμβουλίων, όπως είναι ο φερόμενος ως δικαιούχος του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος, καθόσον στο ρυθμιστικό πεδίο εφαρμογής της σχετικής διάταξης εμπίπτουν μόνο όσοι φέρουν την ιδιότητα του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου. Με αυτό το δεδομένο παρέλκει ως αλυσιτελής η εξέταση του δεύτερου λόγου διαφωνίας περί ελλείπουσας αιτιολογίας της εκδοθείσας αναδρομικής έγκρισης της επίμαχης μετακίνησης ως προς την αναγκαιότητα αυτής. Ωστόσο, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, ακόμη και όταν ο μετακινούμενος δεν πρόκειται να μεταβεί διαδοχικά σε περισσότερες από μία περιοχές, όπως προβλέπει ο νόμος, επιβάλλεται η μετακίνηση εκτός έδρας και εκτός των ορίων του νομού να γίνει με ιδιωτικής χρήσης μεταφορικό μέσο, όταν συντρέχουν ιδιαίτερες-εξαιρετικές συνθήκες, όπως εν προκειμένω που δεν υπήρχε άλλος συγκοινωνιακός τρόπος απ΄ευθείας σύνδεσης της ... με το Αεροδρόμιο Μακεδονία, παρά μόνο με την χρήση Ι.Χ. αυτοκινήτου (βλ. το 28016/22.7.2016 έγγραφο επανυποβολής του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης του Δήμου), άλλως η μη χρήση του εν λόγω μέσου θα αντέβαινε στις αρχές της οικονομικότητας, της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και της εύρυθμης λειτουργίας της οικείας υπηρεσίας, δεδομένου ότι ο ίδιος ο νόμος επιτρέπει τη χρήση επιβατικού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης (ταξί), σε περίπτωση έλλειψης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, η οποία, κατά την κοινή πείρα έχει αυξημένο κόστος σε σχέση με την χρήση ιδιόκτητου μεταφορικού μέσου. Συνεπώς, ο τρίτος λόγος διαφωνίας είναι απορριπτέος. Περαιτέρω, ομοίως, απορριπτέοι τυγχάνουν ο τέταρτος και πέμπτος λόγος διαφωνίας δεδομένου ότι, κατά τα προεκτεθέντα, με το ως άνω έγγραφο επανυποβολής προσκομίστηκαν η από 15.12.2015 βεβαίωση περί της χιλιομετρικής απόστασης της επίμαχης μετακίνησης και η από 12.112015 υπεύθυνη δήλωση βάσει της Υ.Α. 2/54866/0022/20.7.1999 (ΦΕΚ Β΄ 1583/1999) του φερόμενου ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος. Τέλος, και ο πέμπτος λόγος διαφωνίας περί μη νόμιμης εκκαθάρισης εισιτηρίου μετρό είναι απορριπτέος δεδομένου ότι ,κατά τα προεκτεθέντα, στο άρθρο 1 παρ.2 και στο άρθρο 6 παρ. 1 του ν. 2685/1999 προβλέπεται ότι στις δαπάνες μετακίνησης περιλαμβάνεται το αντίτιμο των εισιτηρίων των συγκοινωνιακών μέσων – χωρίς ρητή απαρίθμηση αυτών- που καταβάλλουν οι μετακινούμενοι, όταν μεταβαίνουν για εκτέλεση υπηρεσίας εκτός της έδρας τους. Ως τέτοιο δε, του νόμου μη διακρίνοντος, νοείται και το μετρό, χωρίς να απαιτείται ρητή αναφορά αυτού.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/180/2018

Αμοιβή για την δημιουργία ψηφιακών αρχείων δικτύου φωτισμού του Δήμου:Με τα δεδομένα αυτά, δεν συντρέχει εν προκειμένω παραβίαση της αρχής της οικονομικότητας. Συγκεκριμένα, ενόψει του ότι στον πίνακα «ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ», που επισυνάπτεται στο 15342/23.5.2018 απαντητικό έγγραφο του Δήμου, περιγράφονται αναλυτικά οι υπηρεσίες που πρόκειται να παρασχεθούν για τα προς αποτύπωση αντικείμενα, ήτοι για τους φωτιστικούς ιστούς και τους πίνακες διανομής (1. Γεωδαιτικές συντεταγμένες, 2. Τύπος - κυριότητα - αριθμός φωτιστικών σωμάτων ανά ιστό - ύψος - μοναδικός αριθμός ταυτοποίησης ιστού- τεχνολογία, ισχύς, κατάσταση λαμπτήρα και φωτιστικού σώματος), η μονάδα μέτρησης (1 φωτιστικός ιστός και 1 πίνακας διανομής),                   η τιμή μονάδος ανά καταγραφόμενο είδος (1,40 ευρώ ανά φωτιστικό ιστό, 1,00 ευρώ ανά πίνακα διανομής), η συνολική ποσότητα αυτών (13.000 ιστοί   και 350 πίνακες διανομής στο σύνολο των Δημοτικών Ενοτήτων) και, τέλος,      το κατ’ αποκοπή ποσό για την πρόταση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων (450,00 ευρώ), το συνολικό ποσό του προϋπολογισμού καθίσταται ορισμένο. Εξάλλου, αν και ο Δήμος διαθέτει γεωδαιτικό σταθμό για τη γενική καταγραφή των γεωδαιτικών δεδομένων, η ειδική φύση της προκείμενης καταγραφής, που συνίσταται στην καταγραφή δεδομένων και εντός πυκνού κτιριοδομικού ιστού και στη χρήση ειδικού λογισμικού για την ψηφιακή αποτύπωση που δεν διαθέτει ο Δήμος, συνεκτιμωμένου και του μεγάλου όγκου καταγραφής (χωρικά - το σύνολο του Δήμου…, ποσοτικά - 13.214 φωτιστικά σώματα και 383 πίνακες διανομής, βλ. την 1η αναλυτική επιμέτρηση του έργου και τους συνημ-μένους χάρτες της περιοχής), καθιστούν αδύνατη τη διεκπεραίωση της επίμαχης υπηρεσίας με ίδια του Δήμου μέσα. Κατά ταύτα, νομίμως ανατέθηκε η υπηρεσία σε ιδιώτη ανάδοχο, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/163/2018

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ.Καταβολή δαπάνης προμήθειας γάλακτος.Με τα δεδομένα αυτά, κατά την πλειοψηφούσα στο Κλιμάκιο άποψη, εφόσον από τις ανωτέρω βεβαιώσεις προκύπτει ότι ο εν λόγω υπάλληλος απασχολείται   με τη συντήρηση και επισκευή των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης υπό συνθήκες ανθυγιεινές ή επικίνδυνες για την υγεία του, πρέπει να γίνει δεκτό ότι συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των δικαιούχων της 53361/2.10.2006 Κοινής Υπουργικής Απόφασης, όπως ισχύει, που δικαιούνται των προβλεπόμενων  σ’ αυτήν μέσων ατομικής προστασίας και συνεπώς γάλακτος σε ημερήσια βάση, καθώς και ότι εμπίπτει στο προσωπικό το οποίο δικαιούται την παροχή γάλακτος σύμφωνα με τις προπαρατεθείσες Κλαδικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας. (..)Ωστόσο, στην ως άνω τεχνική έκθεση- τεχνικές προδιαγραφές δεν τεκμηριώνεται ο αριθμός των τεμαχίων του υπό προμήθεια γάλακτος δια της παράθεσης των σχετικών προς κάλυψη αναγκών (λ.χ. αριθμός δικαιούχων εργαζομένων, ημέρες απασχόλησης αυτών ανά μήνα, κ.λπ.), ούτε και ο τρόπος προσδιορισμού της ανωτέρω τιμής μονάδας με αναφορά στις τιμές της αγοράς για το είδος αυτό, καθώς και σε τιμές που επιτεύχθηκαν σε σχετικές διαγωνιστικές διαδικασίες, κ.λπ., προκειμένου να καταστεί εφικτός ο έλεγχος της τήρησης της αρχής της οικονομικότητας ως προς τον προσδιορισμό του ύψους της προϋπολογιζόμενης δαπάνης... Κατόπιν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι μη νόμιμη και συνεπώς το χρηματικό αυτό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.