Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1147/2018

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3852/2010

Αποδοχή αίτησης παραίτησης από το αξίωμα του Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου (άρθρο 64 παρ. 7 του ν.3852/2010).(AΔΑ:Ψ1ΡΔ465ΧΘ7-ΕΙ1)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/292/2019

ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, ο προβαλλόμενος με την πράξη επιστροφής και την από 30.7.2019 έκθεση διαφωνίας λόγος άρνησης θεώρησης του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος πληρωμής είναι αόριστος, καθόσον η Επίτροπος δεν παραθέτει εκκαθαρισμένα τα κρίσιμα πραγματικά περιστατικά που συγκροτούν το ιστορικό της υπόθεσης, καθώς και τις εφαρμοστέες, ενόψει του ως άνω αδιαμφισβήτητου και εκκαθαρισμένου πραγματικού, διατάξεις που παραβιάσθηκαν στη συγκεκριμένη περίπτωση, μη αρκούσης της γενικής και αόριστης αναφοράς ότι δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες εκλογής του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου …. όπως αυτές προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 64 του ν. 3852/2010


ΝΣΚ/137/2020

Εάν η σύναψη σύμβασης μεταξύ κεφαλαιουχικής εταιρείας, της οποίας ο κύριος μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος έχει εκλεγεί στο αξίωμα του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης, και της Περιφέρειας εντός της οποίας ο ανωτέρω έχει εκλεγεί, δημιουργεί ασυμβίβαστο του αξιώματος αυτού με τη συγκεκριμένη ιδιότητα.(...) Τα κωλύματα (και τα ασυμβίβαστα) που προβλέπονται από τη διάταξη του άρθρου 117 του ν. 3852/2010 για την εκλογή των περιφερειακών αρχών, ισχύουν, κατ’ αναλογική εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 77 του ίδιου νόμου, αναλογικώς, και αναφορικά με αξίωμα του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης, που θεσμοθετήθηκε από τη διάταξη του άρθρου 179. Με την, αναλογικώς εφαρμοζόμενη, διάταξη του άρθρου 77, με την οποία θεσπίσθηκε, το όμοιας αποστολής και αρμοδιοτήτων με το ανωτέρω, αξίωμα του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, γίνεται ευθεία παραπομπή στο άρθρο 14 του ν. 3852/2010, έτσι ώστε τα σε αυτό προβλεπόμενα κωλύματα (και ασυμβίβαστα) για την εκλογή των δημοτικών αρχών, να ισχύουν και για το αξίωμα του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης. Επομένως, η σύναψη σύμβασης μεταξύ κεφαλαιουχικής εταιρείας και της Περιφέρειας, εντός της οποίας κατέχει το αξίωμα του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης πρόσωπο, με ποσοστό συμμετοχής στο συνολικό εταιρικό κεφάλαιο ανώτερο του 5%, [περίπτωση ζ) της παραγράφου 1 του άρθρου 117 του ν. 3852/2010], δημιουργεί ασυμβίβαστο με το αξίωμα αυτό (ομόφωνα).


ΕλΣυν/Κλ.1(ΚΠΕ)320/2014

ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ:Δαπάνη καταβολής εξόδων κίνησης έτους 2010, από Δήμο, σε Προέδρους Τοπικών Συμβουλίων και Τοπικών Διαμερισμάτων πρώην Δήμου:Α) Μη νόμιμη, ως προς την καταβολή των ως άνω εξόδων κίνησης σε Πρόεδρο Τοπικού Συμβουλίου, καθόσον ανεξαρτήτως της συμμετοχής του η μη στις συνεδριάσεις του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου, δεν συζητήθηκε σ΄ αυτό, θέμα που να αφορά σε ζητήματα του τοπικού του διαμερίσματος.Β)  Νόμιμη, ως προς την καταβολή εξόδων κίνησης ενός μηνός, άλλου Προέδρου Τοπικού Συμβουλίου, λόγω της συμμετοχής του σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ είναι εξίσου μη νόμιμη η εν λόγω καταβολή, για τους υπόλοιπους μήνες του 2010, καθόσον, ανεξαρτήτως της συμμετοχής του ή μη στις συνεδριάσεις του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου, δεν συζητήθηκε σ΄ αυτό θέμα που να αφορά σε ζήτημα του τοπικού του διαμερίσματος, (άρθρο 95, παρ.7 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων).


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/224/2017

Νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου Δήμου, οι οποίοι μεταφέρθηκαν  από λυθείσα και εκκαθαρισθείσα Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 109 παρ. 7 του ν.3852/2010. (..) Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως έλαβε χώρα η μεταφορά των φερόμενων ως δικαιούχων των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων στο Δήμο …, κατ’ εφαρμογή της διάταξης της παραγράφου 7 του άρθρου 109 του ν.3852/2010. Και τούτο, διότι εφόσον οι φερόμενοι ως δικαιούχοι, κατά το χρόνο λύσης της Αναπτυξιακής Εταιρείας Δήμου … και Δήμου …, με διακριτικό τίτλο «… Α.Ε.», υπηρετούσαν σε αυτήν με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου (σχετ. οι από 31.3.2016 βεβαιώσεις προϋπηρεσίας του Προέδρου της εταιρείας), και με την 334/28.6.2016 [επικυρωθείσα κατά τα ανωτέρω ως προς την πληρότητα της αιτιολογίας με την 84/13ης Συν/24.11.2016 απόφασή της 2η Ειδικής Επιτροπής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης …] απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου … περί λύσης της εταιρείας λαμβάνεται ειδικά μέριμνα για τη συνέχιση από τον Δήμο των δράσεων αυτής, στις οποίες απασχολούνταν οι ως άνω υπάλληλοι, ήτοι της λειτουργίας κυνοκομείου και των διαδικασιών ένταξης και εκτέλεσης προγραμμάτων, όπως το πρόγραμμα «φύλαξη ακτών» και μαζικού αθλητισμού, πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 109 παρ. 7 του ν. 3852/2010 και η προεκτεθείσα απόφαση παρίσταται, κατά τούτο, προσηκόντως αιτιολογημένη, απορριπτομένων των προβαλλόμενων λόγων διαφωνίας.


ΕλΣυν/Κλ.1(ΚΠΕ)184/2015

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΙΡΕΤΩΝ :Νόμιμη η καταβολή της αντιμισθίας μηνός Ιουλίου 2014, ποσού 1.311 ευρώ, στον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, δεδομένου ότι ο ορισμός του ως Αντιδημάρχου ακολούθησε την αποδοχή της παραίτησης της προηγουμένως ορισθείσας στην ίδια θέση δημοτικής συμβούλου. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 54 του ν. 3852/2010, η δήλωση παραίτησης της Αντιδημάρχου νομίμως υποβλήθηκε, ανεξάρτητα από το χρόνο που υπολειπόταν για τη λήξη της θητείας της, νομίμως δε έγινε δεκτή, όπως τούτο συνάγεται από την σχετική απόφαση ορισμού νέου Αντιδημάρχου για το υπόλοιπο της θητείας. Η αναφορά της τελευταίας απόφασης σε ανάκληση ορισμού της Αντιδημάρχου, στερείται εννόμων αποτελεσμάτων ως τέτοια δεδομένου ότι έχει προηγηθεί η παραίτηση της Αντιδημάρχου, αφετέρου κατά τούτο, για τον ίδιο λόγο ενέχει εσφαλμένο νομικό χαρακτηρισμό του περιεχομένου της, δεδομένου ότι, όπως ρητά εκτίθεται στο σώμα της, συνδέεται αιτιωδώς με τη δήλωση παραίτησης και συνιστά αποδοχή της, η οποία, πάντως, σιωπηρώς συνάγεται και από το λοιπό περιεχόμενο της ίδιας απόφασης, σχετικά με τον ορισμό νέου Αντιδημάρχου.


34429/2015

ΘΕΜΑ: Ενημέρωση για αποδοχή από τον Υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης της υπ’ αριθμ. 204/ 2015 γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους {ΝΣΚ 204/2015-Δυνατότητα ή μη χορήγησης ειδικής αδείας στο Νομικό Σύμβουλο του Τ.Ε.Ε., κατά το άρθρο 182 παρ.1 και 8 του ν. 3852/2010. )


ΥΠΕΝ/ΔΔΥ/79213/9269/2019

Αποδοχή παραίτησης του Προέδρου του Δ.Σ. του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) και Ορισμός Προέδρου του Δ.Σ. και Γενικού Διευθυντή του ΚΑΠΕ.


ΝΣΚ/62/2015

Δυνατότητα ή μη υπαγωγής δικαστικού επιμελητή στη ρύθμιση του άρθρου 93 παρ.7 του Ν.3852/2010, ώστε να ικανοποιηθεί αίτημά του περί μετάθεσης ή απόσπασης.(...)Ο δικαστικός επιμελητής δεν μπορεί να υπαχθεί στη ρύθμιση του άρθρου 93 παρ.7 του Ν.3852/2010, διότι δεν συντρέχει στο πρόσωπό του η ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου που αποτελεί προϋπόθεση εφαρμογής της διατάξεως αυτής. (ομοφ.)


1674/2018

Συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου με συμμετοχή προέδρου δημοτικής ή τοπικής κοινότητας ή εκπροσώπου τοπικής κοινότητας. (ΑΔΑ:ΨΠΛΕ465ΧΘ7-35Ω) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 8/2018


35940/13659/2016

Δημοσίευση της υπ’ αριθμ. 122/2016 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας περί διαπίστωσης της επάρκειας του προσωπικού και της υλικοτεχνικής υποδομής για την άσκηση από το Δήμο Κερατσινίου - Δραπετσώνας της αρμοδιότητας «Καταβολή των προνοιακών επιδομάτων» , όπως αναφέρονται στην περίπτωση 17 της παρ. 3Β του άρθρου 94 του Ν. 3852/2010.