1134/1/2024
Τύπος: Αποφάσεις
ΦΕΚ: 6839/Β/13.12.2024
Επέκταση της λειτουργικότητας του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (Σ.ΗΛ.Υ.Α.) για την Ηλεκτρονική Διαχείριση Δηλώσεων Εγκατάστασης Μεταφερόμενων Σταθμών σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 13 της υπό στοιχεία ΕΕΤΤ ΑΠ 919/26/16-12-2019 (Β’ 4872) απόφασης.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
919/26/2019
Κανονισμός Αδειών Κατασκευών Κεραιών στην Ξηρά.
1134/1/2024-ΦΕΚ:6839/Β/13.12.2024:Επέκταση της λειτουργικότητας του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (Σ.ΗΛ.Υ.Α.) για την Ηλεκτρονική Διαχείριση Δηλώσεων Εγκατάστασης Μεταφερόμενων Σταθμών σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 13 της υπό στοιχεία ΕΕΤΤ ΑΠ 919/26/16-12-2019 (Β’ 4872) απόφασης.
1086/12/2023
Τροποποίηση και κωδικοποίηση της απόφασης της ΕΕΤΤ ΑΠ: 919/47/2019 «Λειτουργία νέας Διαδικτυακής Πλατφόρμας Μητρώου Επιχειρήσεων και Αδειών» (Β’ 4973).
848/1/2018
Επέκταση της λειτουργικότητας του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (ΣΗΛΥΑ) για την Ηλεκτρονική Διαχείριση Ειδοποιήσεων προς τους Αιτούντες και τους Κατόχους Κατασκευών Κεραιών που είναι εγγεγραμμένοι στο ΣΗΛΥΑ.
44398/2022
Εφαρμογή Εγκυκλίου «Ηλεκτρονική Διαχείριση των Αιτήσεων Έγκρισης Δαπάνης (ΑΕΔ) και των σχετικών νομιμοποιητικών εγγράφων τους μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων (ΣΗΔΕ) του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) της ΕΕΤΤ»
766/21/2016
Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.
919/47/2019- ΦΕΚ: 4973/Β/31.12.2019 άρθρο 11 παρ.4: 4. Από τη θέση σε ισχύ της παρούσας καταργούνταικαι αντικαθίστανται από αυτή οι αποφάσεις της ΕΕΤΤ (…)δ) δ) ΑΠ: 766/21/15-6-2016, «Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών», (Β’ 2635).
762/19/2015
Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών/εγγράφων έτους 2014, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.
919/47/2019- ΦΕΚ: 4973/Β/31.12.2019 άρθρο 11 παρ.4: 4. Από τη θέση σε ισχύ της παρούσας καταργούνταικαι αντικαθίστανται από αυτή οι αποφάσεις της ΕΕΤΤ (…)γ) ΑΠ.: 762/19/2-6-2015 «Υποχρεωτική χρήση της Διαδικτυακής Εφαρμογής της ΕΕΤΤ ως μέσου υποβολής της Δήλωσης Απόδοσης Τελών και των απαιτουμένων δικαιολογητικών / εγγράφων έτους 2014, από τις Ταχυδρομικές Επιχειρήσεις με Γενική Άδεια παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών»,
ΠΟΛ 1127/2007
Επέκταση εφαρμογής των διατάξεων των παραγράφων 1,2 και 3 της απόφασής μας 1081900/6795-20/0016/ΠΟΛ.1102/29-8-2007 (ΦΕΚ Β΄- 1745/31-8-07), περί παράτασης προθεσμιών υποβολής περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α., δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων και παράτασης καταβολής βεβαιωμένων χρεών όλων των επιχειρήσεων (Φυσικών και Νομικών προσώπων) που έχουν την έδρα της επαγγελματικής τους εγκατάστασης και στις περιοχές των Δήμων Αιγίου, Ακράτας, Διακοπτού, Συμπολιτείας, Αιγείρας και Ερινεού του νομού Αχαΐας.
ΠΟΛ 1141/2007
Επέκταση εφαρμογής των διατάξεων της παραγράφου 2 της Απόφασης 1084529/570/Τ&Ε.Φ./ ΠΟΛ 1106/5.9.2007 του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών περί παράτασης προθεσμιών υποβολής δηλώσεων τελών χαρτοσήμου και άλλων φόρων, τελών και εισφορών υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων και στις επιχειρήσεις ( φυσικών και νομικών προσώπων ) που έχουν την έδρα της επαγγελματικής τους εγκατάστασης στις περιοχές των Δήμων Αιγίου, Ακράτας, Διακοπτού, Συμπολιτείας, Αιγείρας και Ερινεού του νομού Αχαίας.
ΕΣ/ΤΜ.6/476/2019
Προμήθεια αδειών χρήσης βασικού λογισμικού...ζητείται η ανάκληση της 23/2019 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Η παροχή εξάλλου της εν λόγω υπηρεσίας είναι απαραίτητη στη «...», λόγω της εκτεταμένης εφαρμογής του προς προμήθεια λογισμικού ..., αφού ότι με την εν λόγω προμήθεια αορίστου αριθμού αδειών χρήσης σε κεντρικό επίπεδο (επιχείρησης και όχι ανά χρήστη),θα επεκταθεί η λειτουργία του Μηχανογραφικού Γεωγραφικού Συστήματος για το Δίκτυο Διανομής σε όλες τις περιοχές της «...». Συγκεκριμένα, η επέκταση που θα λάβει χώρα αφορά σε επιπλέον πενήντα επτά ( 57) περιοχές, αντί για δύο (2), στις οποίες αυτό έχει ήδη εγκατασταθεί μέχρι σήμερα. Περαιτέρω, η συντήρηση και υποστήριξη τρίτου επιπέδου περιλαμβάνει, σύμφωνα με την από 22.1.2018 δεσμευτική προσφορά της εταιρείας αυτής προς τη «...» (βλ. επίσης και άρθρο 7 του σχετικού σχεδίου σύμβασης),την επεξεργασία αναφορών σφάλματος έκδοσης και αιτήσεων παροχής πληροφοριών που δεν μπορούν να επιλυθούν από την υποστήριξη δεύτερου επιπέδου, την επίλυση σφαλμάτων που συνήθως κυκλοφορεί στην αγορά μαζί με μία από τις επόμενες εκδόσεις του προϊόντος, την παροχή εναλλακτικών τρόπων αντιμετώπισης προβλημάτων ή επείγουσες επιδιορθώσεις, ανάλογα με τον εμπορικό αντίκτυπο του προβλήματος στις λειτουργίες της «...», καθώς και την παροχή νέων εκδόσεων προϊόντων και εκδόσεων ήσσονος σημασίας. Η ως άνω υποστήριξη τρίτου επιπέδου δεν περιλαμβανόταν στην πρώτη προμήθεια του λογισμικού GIS για τη «...» από την εταιρεία «...» (βλ. τη 47/6.7.2012 κατακυρωτική απόφαση του με αριθμό διακήρυξης 621902/7.7.2009, σχετικού διαγωνισμού,), η οποία αφορούσε το Στάδιο Ι της προμήθειας, εγκατάστασης και λειτουργίας του λογισμικού GIS και περιλάμβανε μόνο δύο(2) περιοχές αρμοδιότητας της «...» (...), ενώ η κρινόμενη σύμβαση αφορά το Στάδιο ΙΙ της προμήθειας, με στόχο την επέκταση της χρήσης του λογισμικού GIS στις υπόλοιπες 57 περιοχές αρμοδιότητας της «...». Επιπροσθέτως, το αντικείμενο του ανωτέρω διαγωνισμού, σε αντίθεση με την ελεγχόμενη προμήθεια, δεν αφορούσε μόνο τις άδειες χρήσης του λογισμικού GIS, αλλά περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία κεντρικού εξοπλισμού και λογισμικού (κεντρικοί servers),σχεσιακού συστήματος διαχείρισης βάσης δεδομένων (oracle spatial),εργαλείων διαχείρισης ανάπτυξης και εργαλείων για τελικούς χρήστες και περιφερειακού εξοπλισμού (τερματικά, plotters, scanners, εκτυπωτές Α3). Οι δε υπηρεσίες συντήρησης που προσέφερε η τότε ανάδοχος εταιρεία «...», ήταν πρώτου επιπέδου (1st level support) και οι τοπικοί αντιπρόσωποι, σε ό,τι σχετίζεται με τον εξοπλισμό και την πλατφόρμα του Smallworld θα παρείχαν τις υπηρεσίες του επόμενου επιπέδου (Logica και GE) (βλ. ενότητα 9.2.2 της τεχνικής προσφοράς της εταιρείας «...»). Κατόπιν αυτών, εφόσον η εταιρεία «...» είναι η μόνη που μπορεί να παρέχει στον αναθέτοντα φορέα «...» την ως άνω συντήρηση και υποστήριξη τρίτου επιπέδου, αφού μόνο αυτή, όπως αποδείχθηκε, έχει πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα του λογισμικού GIS Electric Office Suite, ως κατασκευάστρια αυτού και έχουσα τα σχετικά αποκλειστικά δικαιώματα, συντρέχουν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 269 περ. γ υποπερ. ββ και γγ του ν. 4412/2016, τόσο τεχνικοί λόγοι, όσο και λόγοι προστασίας αποκλειστικών δικαιωμάτων που δικαιολογούν την απευθείας ανάθεση της ελεγχόμενης προμήθειας στην εταιρεία αυτή. Περαιτέρω, οι αιτούσες την ανάκληση εταιρείες αλυσιτελώς επικαλούνται προς επίρρωση του συμφέροντος χαρακτήρα της ανάθεσης της κρινόμενης προμήθειας, το μεν, την επίτευξη συμφωνίας με την “...” για τη διάθεση και τιμολόγηση των αδειών χρήσης, χωρίς να προστίθενται στη συμφωνηθείσα τιμή το ποσοστό κέρδους του μεταπωλητή του λογισμικού, το δε ότι θα λάβει χώρα σταδιακή και όχι εφάπαξ εξόφληση των αδειών του λογισμικού, ανάλογα με την πρόοδο της ψηφιοποίησης του δικτύου της “...”, καθώς και το ότι η καταβολή του κόστους για την παροχή των υπηρεσιών συντήρησης από την “...” θα γίνει μετά την ολοκλήρωση της απόκτησης από την .... του συνόλου των αδειών του λογισμικού, δοθέντος ότι οι λόγοι αυτοί που άπτονται και της εφαρμογής της αρχής της οικονομικότητας, όπως ορθώς έκρινε το ΣΤ΄ Κλιμάκιο με την υπό ανάκληση Πράξη του, δεν περιλαμβάνονται στους περιοριστικά αναφερόμενους στο άρθρο 269 του ν.4412/2016 λόγους.Ανακαλεί την 23/2019 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.