101/2004
Τύπος: Έγγραφα
Παροχή οδηγιών για τις εισφορές που θα καταβάλλουν απο 1/7/2004 οι ασφαλισμένοι του ΤΑΕΔΥ , κατ εφαρμογή των διατάξεων της παρ.5 και 8 του Ν.3232/2004(ΦΕΚ 48/12.2.2004)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
20144/5703/215/2004
Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων παρ.5,6,7 και 8 του αρθρου 21 του ν.3232/2004 και του αρθρου 45 του ν.3220/2004
ΕΓΚ 11/2004
ΟΓΑ-Θέματα κοινωνικής ασφάλισης και άλλες διατάξεις (Νόμος 3232/2004) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 19/2016
30215/2497/113/2007
Καθορισμός φορέων έκδοσης και σχέδιο τύπου και περιεχομένου της πράξης για τη χορήγηση του εφάπαξ βοηθήματος κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 21 του ν. 3232/2004.
ΕΦΚΑ/Σ50/40/1154367/2018
Οι διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 5 του ν. 3232/04, όπως ισχύει, σχετικά με το ποσό σύνταξης λόγω θανάτου που χορηγείται στα αμφοτεροπλεύρως ορφανά τέκνα που πάσχουν από συγκεκριμένες παθήσεις με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%, ισχύουν και στις περιπτώσεις που ο θάνατος συνέβη από 13-5-16 και μετά
30274/οικ 4653/170/2004
Θέμα: Παροχή Οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1,2 και 4 του άρθρου 21 και της παρ. 4 του άρθρου 22 του ν. 3232/2004.
ΠΟΛ 1229/2011
Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή της ΠΟΛ 1160/22-7-2011 (ΦΕΚ 1778/Β΄/5-8-2011) Απόφασης του Υπουργού Οικονομικών με θέμα “Εκκαθάριση του υποσυστήματος Μητρώου TAXIS από τους ανενεργούς Αριθμούς Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.)
3133.1-6/17533/2019
«Παροχή οδηγιών αναφορικά με την αναγραφή στοιχείων επιβατών που θα απο-επιβιβαστούν στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής του ν. 4256/2014 (Α’ 92)»(ΑΔΑ: 6ΝΝ14653ΠΩ-7ΜΤ)
υπόθεση C-115/2014
«Προδικαστική παραπομπή – Άρθρο 56 ΣΛΕΕ – Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών – Περιορισμοί – Οδηγία 96/71/ΕΚ – Άρθρο 3, παράγραφος 1 – Οδηγία 2004/18/ΕΚ – Άρθρο 26 – Δημόσιες συμβάσεις – Ταχυδρομικές υπηρεσίες – Νομοθετική ρύθμιση περιφερειακής αρχής κράτους μέλους η οποία υποχρεώνει τους προσφέροντες και τους υπεργολάβους τους να δεσμευθούν ότι θα καταβάλλουν έναν κατώτατο μισθό στο προσωπικό που απασχολείται στην εκτέλεση των παροχών που αποτελούν το αντικείμενο της δημόσιας συμβάσεως» Διατακτικό 1)Το άρθρο 26 της οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 31ης Μαρτίου 2004, περί συντονισμού των διαδικασιών συνάψεως δημόσιων συμβάσεων, έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, όπως τροποποιήθηκε με τον κανονισμό (ΕΕ) 1251/2011 της Επιτροπής, της 30ής Νοεμβρίου 2011, έχει την έννοια ότι δεν αντιτίθεται σε νομοθετική ρύθμιση περιφερειακής αρχής κράτους μέλους, όπως η επίμαχη στο πλαίσιο της κύριας δίκης, η οποία υποχρεώνει τους προσφέροντες και τους υπεργολάβους τους να δεσμευθούν, με γραπτή δήλωση επισυναπτόμενη στην προσφορά τους, ότι θα καταβάλλουν στο προσωπικό που θα απασχοληθεί στην εκτέλεση των παροχών που αποτελούν το αντικείμενο της οικείας δημόσιας συμβάσεως κατώτατο μισθό που καθορίζεται από την εν λόγω νομοθετική ρύθμιση. 2)Το άρθρο 26 της οδηγίας 2004/18, όπως τροποποιήθηκε με τον κανονισμό 1251/2011, έχει την έννοια ότι δεν αντιτίθεται σε νομοθετική ρύθμιση περιφερειακής αρχής κράτους μέλους, όπως η επίμαχη στο πλαίσιο της κύριας δίκης, η οποία προβλέπει τον υποχρεωτικό αποκλεισμό από τη συμμετοχή στη διαδικασία συνάψεως δημόσιας συμβάσεως των προσφερόντων και των υπεργολάβων τους οι οποίοι αρνούνται να δεσμευθούν, με γραπτή δήλωση επισυναπτόμενη στην προσφορά τους, ότι θα καταβάλλουν στο προσωπικό που θα απασχοληθεί στην εκτέλεση των παροχών που αποτελούν το αντικείμενο της οικείας δημόσιας συμβάσεως κατώτατο μισθό που καθορίζεται από την εν λόγω νομοθετική ρύθμιση.
c-115/2014
1)Το άρθρο 26 της οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 31ης Μαρτίου 2004, περί συντονισμού των διαδικασιών συνάψεως δημόσιων συμβάσεων, έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, όπως τροποποιήθηκε με τον κανονισμό (ΕΕ) 1251/2011 της Επιτροπής, της 30ής Νοεμβρίου 2011, έχει την έννοια ότι δεν αντιτίθεται σε νομοθετική ρύθμιση περιφερειακής αρχής κράτους μέλους, όπως η επίμαχη στο πλαίσιο της κύριας δίκης, η οποία υποχρεώνει τους προσφέροντες και τους υπεργολάβους τους να δεσμευθούν, με γραπτή δήλωση επισυναπτόμενη στην προσφορά τους, ότι θα καταβάλλουν στο προσωπικό που θα απασχοληθεί στην εκτέλεση των παροχών που αποτελούν το αντικείμενο της οικείας δημόσιας συμβάσεως κατώτατο μισθό που καθορίζεται από την εν λόγω νομοθετική ρύθμιση.2)Το άρθρο 26 της οδηγίας 2004/18, όπως τροποποιήθηκε με τον κανονισμό 1251/2011, έχει την έννοια ότι δεν αντιτίθεται σε νομοθετική ρύθμιση περιφερειακής αρχής κράτους μέλους, όπως η επίμαχη στο πλαίσιο της κύριας δίκης, η οποία προβλέπει τον υποχρεωτικό αποκλεισμό από τη συμμετοχή στη διαδικασία συνάψεως δημόσιας συμβάσεως των προσφερόντων και των υπεργολάβων τους οι οποίοι αρνούνται να δεσμευθούν, με γραπτή δήλωση επισυναπτόμενη στην προσφορά τους, ότι θα καταβάλλουν στο προσωπικό που θα απασχοληθεί στην εκτέλεση των παροχών που αποτελούν το αντικείμενο της οικείας δημόσιας συμβάσεως κατώτατο μισθό που καθορίζεται από την εν λόγω νομοθετική ρύθμιση.
ΙΚΑ/Ε99/26/2013
Θ Ε Μ Α: «Υποχρεωτική αυτεπάγγελτη αναζήτηση ενιαίου τύπου πιστοποιητικού στρατολογικής κατάστασης, που εκδίδεται από υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας ». ΣΧΕΤΙΚΑ: α. Το Φ80000/25442/2874/5-9-2013 έγγραφο της Γ.Γ.Κ.Α. του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας. β. Η ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1./23487/27-8-2013 εγκύκλιος του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. γ. Η ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/20562/19-7-2013 (ΦΕΚ 1881/Β’/1-8-2013) Κοινή Υπουργική Απόφαση. δ. Οι εγκύκλιοι 42/2005 & 48/2005 της Διεύθυνσής μας